娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2009-8-12 05:17 PM

血濃於水, 香港政府應否捐款往台灣?

中國四川地震, 香港政府火速拍馬屁撥款鎮災;
Mk*z:x,_(j 但是次台灣風災, 香港政府至今亳無表示, 難道不承認台灣是中國的一部份?

hwkeung 發表於 2009-8-12 05:44 PM

雖則港人成日爺爺聲, 但你講到血濃於水就有d那個,%NWo!o,O
邊個幫過邊個, 報恩合情合理, 台灣同大陸邊有得比?
8IX9bM'P z3P;S 又想曲線抽水今次你有d失準.:yy24:

lalaso 發表於 2009-8-12 05:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2009-8-12 05:54 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-8-12 05:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236740&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Gejtk1_0[
雖則港人成日爺爺聲, 但你講到血濃於水就有d那個,
'u [:zmROV 邊個幫過邊個, 報恩合情合理, 台灣同大陸邊有得比?b:A!KZ3le"g
又想曲線抽水今次你有d失準.:yy24: [/quote]
KI[y)W9g!_ 以閣下的邏輯, 四川除了輸出"北姑"和"天府花生"之外, 有甚麼地方幫過或益過香港? 遑論報恩?[A(o x3S2gan
中國是一個國家, 台灣是其中一個省, 你以中國對比台灣已經犯禁忌, 在中國共產黨的思維已經犯了思想錯誤, 更令人懷疑是否搞兩個中國、一中一台......
`bj6[~5C
FbX(T/Z7t [[i] 本帖最後由 打狗棒 於 2009-8-12 05:57 PM 編輯 [/i]]

hllee 發表於 2009-8-12 06:34 PM

一般市民一定有意幫手,但沒有太多途徑.
eo2CRR3L#]{
G @*HB K/{1\ 至於有組織能力的政府,演藝圈...可能是政治考慮,或利益計算,暫未有行動.

adas 發表於 2009-8-12 06:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

e_e 發表於 2009-8-12 06:59 PM

我覺得直情x合國都要捐錢去拉 , 今次死傷可能過千架,X4Wn%Um1C)q
(雖然伊朗有次地震死十萬 , x合國提都無提 ... )

打狗棒 發表於 2009-8-12 07:07 PM

[quote]原帖由 [i]adas[/i] 於 2009-8-12 06:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236783&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]MIrS*d`ExA+Z
台灣同中國相差好遠 [/quote]
o;v~5VW'h!kb 爭幾遠? B+W8n!B[{;j?A
1. 講地理環境, 中國台灣比中國四川近, 正所謂"遠水不能救近火", 要救都救近地方;
n+vLf;oD#i!f5dWd 2. 講經濟環境, 中國台灣更加不能與中國四川相比, 中國是美國最大的債權國, 財大氣粗, 中國香港的儲備連零頭都沒有, 哪有窮人救濟有錢人的道理? A/X,J;\;N9mH8i
3. 講族群關係, 中國台灣的族群是廣東客家人、福建人居多, 與香港人是近親; 而香港的四川族群較少, 在公在私, 中國香港更應幫助中國台灣;
{{&s3e+g!R 4. 講政治環境, 中國台灣尚未回歸祖國的懷抱, 基於統戰, 中國香港應為表率, 帶頭為中國台灣賑災, 為「一國兩制」做好典範。

A340-600 發表於 2009-8-12 08:16 PM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-8-12 07:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236798&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]/`aPC-C%C*XL
t1IX/l-OP
爭幾遠?
nJT9[ ~0D![ 1. 講地理環境, 中國台灣比中國四川近, 正所謂"遠水不能救近火", 要救都救近地方;
f!R+S T$k:A-O,Dd 2. 講經濟環境, 中國台灣更加不能與中國四川相比, 中國是美國最大的債權國, 財大氣粗, 中國香港的儲備連零頭都沒有, 哪有 ... [/quote] `F p Gyd6t

3v` N3vqao 你說得好..理應捐款到台灣

hwkeung 發表於 2009-8-12 08:33 PM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-8-12 07:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236798&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
7h)uJh V
!|'~6Z(HX;hN 2. 講經濟環境, 中國台灣更加不能與中國四川相比, 中國是美國最大的債權國, 財大氣粗, 中國香港的儲備連零頭都沒有, 哪有窮人救濟有錢人的道理? [/quote]
F#?n,s-p7Qa 你係咪有d矛盾? 既然是一個中國, 既然哪有窮人救濟有錢人,
,k8taE@ cA 咁點解香港要救台灣? 你都識講中國台灣不能與中國四川相比.l$Wl~ L C7`I1Cu2P

a Nr0b3Z+[-{7w OAW 要講血濃於水, 中國係爹, 台灣大哥大, 香港及其他省份排後,
Ac;ry'm,M YU*U 咁如果你阿哥好有錢但有日患病, 你需要籌錢俾佢睇醫生嗎?

A340-600 發表於 2009-8-12 08:52 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-8-12 08:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236838&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]/^ f?vZ7s
$uGcJ5o
你係咪有d矛盾? 既然是一個中國, 既然哪有窮人救濟有錢人,Rk;XsFY%d{&x
咁點解香港要救台灣? 你都識講中國台灣不能與中國四川相比.
]$a q&vpQ B
&h$\0a%iN`(\^ 要講血濃於水, 中國係爹, 台灣大哥大, 香港及其他省份排後,FWk*B2A2oX
咁如果你阿哥好有錢但有日患病,  ... [/quote]
)x'I c)~.p Q ?4g(P-I.A}
照你咁睇的話..如照歷'史計...中國如係爹,台灣應係舅..唔係大哥大XD

infjlam 發表於 2009-8-12 09:51 PM

挑~
Mp2^FFUT 捐款呢家野發自內心,主要睇份心意,同睇自己有幾多財力,
l vW0Vq @ 想捐就捐,唔想捐就唔捐,駛乜咁差多大道理:fight:
+B8u5TD-~!]u
@s$nz8A,t U G-l 香港政府班奴才,北大人主子未拍板,邊Q會有動作:hitwall:

benny1219 發表於 2009-8-13 12:02 AM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-8-12 05:17 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236735&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
)WN?oR+j`XJ 中國四川地震, 香港政府火速拍馬屁撥款鎮災;
U^ AO5F:U(] 但是次台灣風災, 香港政府至今亳無表示, 難道不承認台灣是中國的一部份? [/quote]|f6Ae"_o1Y)y

/ol7~h#I;{0ZiT 捐台灣有冇着數同回報先
DKXm(Sx+x6S
U^-{ peQ#bP 捐中國 或者有回報 :dev: &e}&L(wXZWf1B
gg:\E X y+ax
香港人怎會白捐 捐錢一定從商業角度
[ khAt8C
"s(Cbc-s*JW8Zr?] 好似早陣子麥xx外判速遞公司 被發現假自僱 員工受傷得唔到保障 .o?2A.|/T!h
奇.....麥xx年年捐咁多錢 應該不會是這樣的商家 當中一定係有誤解............笑話來的:D

LeonDise 發表於 2009-8-13 12:43 AM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-8-12 07:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236798&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]n;}f-l%{Ld8U j(T

#K3e,A&_;n Q3ZYXD7F 爭幾遠?
8f1Iu \9WdE;|i PSi 1. 講地理環境, 中國台灣比中國四川近, 正所謂"遠水不能救近火", 要救都救近地方;
0C-w,\ki-R 2. 講經濟環境, 中國台灣更加不能與中國四川相比, 中國是美國最大的債權國, 財大氣粗, 中國香港的儲備連零頭都沒有, 哪有 ... [/quote]
Gw `Z3~xio
p Y!N;m%} g 你好唔掂wo, 中國有錢咩? 只係小部份地區, 屬個人意見^Cx+l3[-wK5E@6u2k
但你地理環境就搵四川vs台灣 b-_ONv
經濟環境就搵成個中國vs台灣N P5H+j*UI8iX4c
真係你講晒:eek::eek:
c,OAe'g&D 你咁想捐咪自己捐lon R*l&_.}6_r:Cg8h0s9d
自己冇捐唔好話人唔捐.h$~ L/J8K:]*a.SA/H
自己有捐都唔好迫人去捐

andyho 發表於 2009-8-13 01:56 AM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-12 09:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236908&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$Bl2d{+Zl

Ch(Zf(L5I3t }9S&iW 香港政府班奴才,北大人主子未拍板,邊Q會有動作:hitwall:[/quote]
l0hv/~ U:h$k-l+uy v q(~s |is
呢句中題。:good: w!{[&gE$z$L$m7JA r
港府平日認屎認屁,承認台灣是中國一部分,其實得把口講。

打狗棒 發表於 2009-8-13 04:57 AM

[quote]原帖由 [i]LeonDise[/i] 於 2009-8-13 12:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237136&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
/ha Gq Un;p {t1K!J4p+V
i#h+_xt;\
你好唔掂wo, 中國有錢咩? 只係小部份地區, 屬個人意見
9qje} GmI:sL 但你地理環境就搵四川vs台灣
'Cr'Sec%g3L E 經濟環境就搵成個中國vs台灣
`oBq'r}z!d 真係你講晒:eek::eek:mD1TWL2c!B,Jy+t_:q
你咁想捐咪自己捐lo]p6\|M}
自己冇捐唔好話人唔捐~ G@A6Y5pjY(K
自己有捐都唔好迫人去捐 ... [/quote]xZ;W]XlJJ6F
你邊隻眼睇到我逼人捐錢?.c"N ^M;h
另外, 台灣雖然是中國一個省(中共立場), 但是經濟完全獨立; {-_yNy7]4`8[K
反觀, 中國大陸的經濟命脈手握在中央手中, 這樣比較有甚麼不妥?

chicken 發表於 2009-8-13 10:38 AM

不應干預別國內政:dev:

Lee3 發表於 2009-8-13 12:40 PM

???xBq!|_O1b
捐錢給災民也需要看是誰?我不是看錯吧?我個人認爲,無論是誰,家破人亡誰也不想要,既然能夠做些什麽,就做些什麽。這不是爲了什麽政治立場,地理環境。這是因爲我們都是地球人。

ch4 發表於 2009-8-13 12:43 PM

搞掂好自己先啦.... 仲話幫人...:dev:

shamanking19 發表於 2009-8-13 03:37 PM

香港自己都無咁多錢去幫人啦
VejvLt 加上,宜家未做呢,又唔代表之後唔會做

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.