娛樂滿紛 26FUN's Archiver

andyho 發表於 2009-8-13 03:55 PM

[quote]原帖由 [i]shamanking19[/i] 於 2009-8-13 03:37 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237572&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
o0S']-~7XT$o'Y8YY)M 香港自己都無咁多錢去幫人啦#G,SZD }*NsL ]0^
加上,宜家未做呢,又唔代表之後唔會做 [/quote]xuy ^%J;O#} yCp

'SH/`ck 香港財政儲備之多,在世界上排頭幾位,何來無錢?'}R C%c jct
香港之前捐了過百億去四川,錢又從何處來?
1qCV,S`$Mn 況且捐款無要求數額,一千幾百萬也是一點心意,香港連這點錢也拿不出?
~:X-F7Sdh| G4x%j)ow&`!T9E-e/[
第二句說得對,今日不做,因為等阿爺下指令。

david_lam 發表於 2009-8-13 03:59 PM

其實要睇內地點處理B J?'`0LG-C*Mz
如果內地係官方政府開聲會捐v8QO \czI4u
香港都係政府捐
G1^)GS w 但如果內地係透過紅十字 / 救世軍 / 獅子會捐6z2u6rZrd[/h
香港都係差唔多既方式捐

打狗棒 發表於 2009-8-13 07:41 PM

香港政府今日終於認捐5000萬, 只因中國政府昨天已認捐, 始終不脫跟尾狗的本色!!!:nogood:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.