娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2009-8-12 05:17 PM

血濃於水, 香港政府應否捐款往台灣?

中國四川地震, 香港政府火速拍馬屁撥款鎮災;4w{-| ?1cTX5o
但是次台灣風災, 香港政府至今亳無表示, 難道不承認台灣是中國的一部份?

hwkeung 發表於 2009-8-12 05:44 PM

雖則港人成日爺爺聲, 但你講到血濃於水就有d那個,tD'KQ1KW8f.L4j
邊個幫過邊個, 報恩合情合理, 台灣同大陸邊有得比?@7A2KZTm'T^
又想曲線抽水今次你有d失準.:yy24:

lalaso 發表於 2009-8-12 05:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2009-8-12 05:54 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-8-12 05:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236740&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
gdI%YL)uS7MG\c 雖則港人成日爺爺聲, 但你講到血濃於水就有d那個,
/a H,}o!B U 邊個幫過邊個, 報恩合情合理, 台灣同大陸邊有得比? p$X%ZXl
又想曲線抽水今次你有d失準.:yy24: [/quote],S1b:i;u#{B,d2u
以閣下的邏輯, 四川除了輸出"北姑"和"天府花生"之外, 有甚麼地方幫過或益過香港? 遑論報恩?'qHtX!V_ @A5}L2G
中國是一個國家, 台灣是其中一個省, 你以中國對比台灣已經犯禁忌, 在中國共產黨的思維已經犯了思想錯誤, 更令人懷疑是否搞兩個中國、一中一台......rtK}7a2r
1Lxn)m0iAb
[[i] 本帖最後由 打狗棒 於 2009-8-12 05:57 PM 編輯 [/i]]

hllee 發表於 2009-8-12 06:34 PM

一般市民一定有意幫手,但沒有太多途徑.
.eUqB*d9U&~,r:n/E
Y2G2|Fsq2d)tZ 至於有組織能力的政府,演藝圈...可能是政治考慮,或利益計算,暫未有行動.

adas 發表於 2009-8-12 06:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

e_e 發表於 2009-8-12 06:59 PM

我覺得直情x合國都要捐錢去拉 , 今次死傷可能過千架f6Fh:}T*^]9^z
(雖然伊朗有次地震死十萬 , x合國提都無提 ... )

打狗棒 發表於 2009-8-12 07:07 PM

[quote]原帖由 [i]adas[/i] 於 2009-8-12 06:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236783&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Q|'w?%m ba3KN
台灣同中國相差好遠 [/quote]
vTY!FQGGa 爭幾遠?
$soJ'] ~!Fu 1. 講地理環境, 中國台灣比中國四川近, 正所謂"遠水不能救近火", 要救都救近地方;
!vdw#m(aE1\ 2. 講經濟環境, 中國台灣更加不能與中國四川相比, 中國是美國最大的債權國, 財大氣粗, 中國香港的儲備連零頭都沒有, 哪有窮人救濟有錢人的道理?
(|Q [ vJV;a:P6] 3. 講族群關係, 中國台灣的族群是廣東客家人、福建人居多, 與香港人是近親; 而香港的四川族群較少, 在公在私, 中國香港更應幫助中國台灣;%{wH(h:M dv dZp Z
4. 講政治環境, 中國台灣尚未回歸祖國的懷抱, 基於統戰, 中國香港應為表率, 帶頭為中國台灣賑災, 為「一國兩制」做好典範。

A340-600 發表於 2009-8-12 08:16 PM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-8-12 07:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236798&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]`K,S9\2G7E1Q)X,a
e kU PF
爭幾遠? ,tj+k,[/@ R0eAc
1. 講地理環境, 中國台灣比中國四川近, 正所謂"遠水不能救近火", 要救都救近地方;
3t*O(OmlgGr 2. 講經濟環境, 中國台灣更加不能與中國四川相比, 中國是美國最大的債權國, 財大氣粗, 中國香港的儲備連零頭都沒有, 哪有 ... [/quote]I2D_/ub`/x4l${

x2j/OE1ys Q+p 你說得好..理應捐款到台灣

hwkeung 發表於 2009-8-12 08:33 PM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-8-12 07:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236798&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]i-aJoZ4\9d aM
0La4a W#j \ H
2. 講經濟環境, 中國台灣更加不能與中國四川相比, 中國是美國最大的債權國, 財大氣粗, 中國香港的儲備連零頭都沒有, 哪有窮人救濟有錢人的道理? [/quote]8{6M0V`OIm
你係咪有d矛盾? 既然是一個中國, 既然哪有窮人救濟有錢人,
!{R2A0^,^ 咁點解香港要救台灣? 你都識講中國台灣不能與中國四川相比.
/l~.wc5Rq)`
U1b$pUrG*E1n Y*D 要講血濃於水, 中國係爹, 台灣大哥大, 香港及其他省份排後,
Hg$M*FP2u 咁如果你阿哥好有錢但有日患病, 你需要籌錢俾佢睇醫生嗎?

A340-600 發表於 2009-8-12 08:52 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-8-12 08:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236838&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]!oPN'J)? \
Q&[\)TP&y w.uI
你係咪有d矛盾? 既然是一個中國, 既然哪有窮人救濟有錢人,
LG1G.L&h O2sP 咁點解香港要救台灣? 你都識講中國台灣不能與中國四川相比.
*w_x%K!ZY#rgz~RAGu
f0U%k&}r/D9|E 要講血濃於水, 中國係爹, 台灣大哥大, 香港及其他省份排後,
3t/NS3J SH 咁如果你阿哥好有錢但有日患病,  ... [/quote]
xvSy.C&d*CtJ C*E~8tI;}
照你咁睇的話..如照歷'史計...中國如係爹,台灣應係舅..唔係大哥大XD

infjlam 發表於 2009-8-12 09:51 PM

挑~kDN*[/Jzz-W)s,s
捐款呢家野發自內心,主要睇份心意,同睇自己有幾多財力,
^me#q+{3ygB 想捐就捐,唔想捐就唔捐,駛乜咁差多大道理:fight:
&Qrt Sm6o
Q OY Y9U1}f|Z 香港政府班奴才,北大人主子未拍板,邊Q會有動作:hitwall:

benny1219 發表於 2009-8-13 12:02 AM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-8-12 05:17 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236735&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]3C d }1@fm8V"f)SJ:l
中國四川地震, 香港政府火速拍馬屁撥款鎮災;
q%{Vug7n4IW3H 但是次台灣風災, 香港政府至今亳無表示, 難道不承認台灣是中國的一部份? [/quote]3m"fC U~4cE

*~ i4FQ3X 捐台灣有冇着數同回報先
*S:g;Yfy/p,~ Y*v N3S,_ [GV
捐中國 或者有回報 :dev:
~gVlp &H5R{,z0i_P y
香港人怎會白捐 捐錢一定從商業角度5A{(oOeCz;l N.W

|C:tse 好似早陣子麥xx外判速遞公司 被發現假自僱 員工受傷得唔到保障
U$I lKwKA 奇.....麥xx年年捐咁多錢 應該不會是這樣的商家 當中一定係有誤解............笑話來的:D

LeonDise 發表於 2009-8-13 12:43 AM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-8-12 07:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236798&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
'b:^ cf/QV S9V6@)}N ?.s&x+G5N?6wZ3]]
爭幾遠?
*W5YvER 1. 講地理環境, 中國台灣比中國四川近, 正所謂"遠水不能救近火", 要救都救近地方;
Uj/]pKx { 2. 講經濟環境, 中國台灣更加不能與中國四川相比, 中國是美國最大的債權國, 財大氣粗, 中國香港的儲備連零頭都沒有, 哪有 ... [/quote]
J~,i^9l yaf1Aj
Xj {${[ep 你好唔掂wo, 中國有錢咩? 只係小部份地區, 屬個人意見
z'aJ m7})N Ra 但你地理環境就搵四川vs台灣 f*P(Yrq2C6o9el_*X
經濟環境就搵成個中國vs台灣
DT5E5}#U {+^3O 真係你講晒:eek::eek:
d(b%{3tA"Ip%R 你咁想捐咪自己捐loW W$S*xi^b
自己冇捐唔好話人唔捐
;mW,t8e*C 自己有捐都唔好迫人去捐

andyho 發表於 2009-8-13 01:56 AM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-12 09:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3236908&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]%Z6t f;P,Q"[0Kb

5K |4T%TW!m$B _ q 香港政府班奴才,北大人主子未拍板,邊Q會有動作:hitwall:[/quote]BDVb3pz.W

\k#tDNw| 呢句中題。:good:
oP0NW&w z Kwb 港府平日認屎認屁,承認台灣是中國一部分,其實得把口講。

打狗棒 發表於 2009-8-13 04:57 AM

[quote]原帖由 [i]LeonDise[/i] 於 2009-8-13 12:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237136&ptid=206921][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] [8]i8C@2mB0yT

1_g\~y8e
6[ ^:b'UH@+g4` 你好唔掂wo, 中國有錢咩? 只係小部份地區, 屬個人意見Jt%w-`r:I:\
但你地理環境就搵四川vs台灣
xwjtf;KU%NU 經濟環境就搵成個中國vs台灣
};B%i ] w'i-y'k 真係你講晒:eek::eek:
GN }#LZ ]C 你咁想捐咪自己捐lo
3cB L7\ Jrn&oh 自己冇捐唔好話人唔捐1M#Z,lex
自己有捐都唔好迫人去捐 ... [/quote]
3s/R[-Zv iG 你邊隻眼睇到我逼人捐錢?
(?:R?Uhy1j%O 另外, 台灣雖然是中國一個省(中共立場), 但是經濟完全獨立;
8P@ kbg&{,W!{$@(p}R 反觀, 中國大陸的經濟命脈手握在中央手中, 這樣比較有甚麼不妥?

chicken 發表於 2009-8-13 10:38 AM

不應干預別國內政:dev:

Lee3 發表於 2009-8-13 12:40 PM

???
0U)p4t]NA 捐錢給災民也需要看是誰?我不是看錯吧?我個人認爲,無論是誰,家破人亡誰也不想要,既然能夠做些什麽,就做些什麽。這不是爲了什麽政治立場,地理環境。這是因爲我們都是地球人。

ch4 發表於 2009-8-13 12:43 PM

搞掂好自己先啦.... 仲話幫人...:dev:

shamanking19 發表於 2009-8-13 03:37 PM

香港自己都無咁多錢去幫人啦"p TUp#Y!w
加上,宜家未做呢,又唔代表之後唔會做

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.