娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2009-8-12 11:03 PM

事隔十年 ... 台灣天災 , 港人態度全變

... 親中親上腦????:confused:

vv1668vv 發表於 2009-8-12 11:07 PM

要明白1樣野。
okCVj%Y4K 7S/s W;Ii b/PE
香港 系咪仲系 以前 果個 香港 先 ?!
*Y;J I)DpC(F
4y`w k7S
^|1x A#er9Z tRO*r'motl9`R
g*W2m6Dua5OR(^ s5u7I

\-oPz`nn:n;lX M
5BR"~8QDj\s`n
TZ(_ }fU9CVg,c&ux6Y EP1^7r?^.k
6m ab%s|
[font=新細明體]坦白同你講。。“香港”失踪左好耐。。[/font]B+Qj!G ?
WP{&dXn j r
[font=新細明體]我一 直 都 揾 緊 距。。[/font]g)P ~E["D)t7s
~0p_PqW2?r
[font=新細明體]如果你見到“香港”,[/font]z$R)}8@O-EK ot8A
^ m~uL'L
[font=新細明體]麻煩你同“香港”講聲。。“我好掛住距” [/font]
t n$A*kf&j;P7}
f bYH@ T)iA&a [font=新細明體]唔該曬你[/font]e'go6hR;`1H
#a)d&onl d[+jj
[[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-8-12 11:19 PM 編輯 [/i]]

打狗棒 發表於 2009-8-12 11:22 PM

最新消息: 大陸海協會已經籌得一億人民幣, 而大陸紅十字會亦捐了1500萬人民幣.......6S#@(J6?9x l)U s
香港呢? 未謀亦未動, 回歸後的香港除了拍馬屁、空喊口號......外, 仲識乜?

Irreversible 發表於 2009-8-12 11:34 PM

仲識用鞋油,"香港"唔會再出現lu..

infjlam 發表於 2009-8-12 11:36 PM

十年前9.21地震死成二千幾人,萬多人受傷,今次同上次,單論死傷數字差好遠...

oicguy 發表於 2009-8-12 11:41 PM

我只想起四川
l-Hy aZt 隔過海 情況就差咁遠

e_e 發表於 2009-8-12 11:42 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-12 11:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237027&ptid=206930][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
['s+wx.vB 十年前9.21地震死成二千幾人,萬多人受傷,今次同上次,單論死傷數字差好遠... [/quote]!Gf$~hIp6i
未必 , 今次失蹤己經過千 , 即係最終死亡數都可能 ...

solonely 發表於 2009-8-12 11:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

benny1219 發表於 2009-8-12 11:57 PM

香港搵錢巳不再以前那麼容易 """豪氣""""一早巳無晒
sZxaB|m$^Bg 捐錢真的可免則免
Xt!E+]*EP1PZ*ZHp v MF^+L
以前係大陸開廠的港商 真係風光一時 捐錢無問題 簽個名有何難度[To(H4|+P/R(WO ?

&k$t'o5f u.k/_0K 但內地巳愈來愈不再需要港商 好多以環保為名迫走低端高污染產業的港商
S,G_9H q8X 加上時代的改變 港商無肉好食 個個都死守 有閒錢不如自己袋啦

打狗棒 發表於 2009-8-13 12:27 AM

[quote]原帖由 [i]solonely[/i] 於 2009-8-12 11:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237051&ptid=206930][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
pE}ElP&^"u4C 講真......台灣億億聲拎去擴充軍備點會無錢自救丫 [/quote]
N-z.W LPx$Z q s 哈, 你咁講, 我覺得我捐比四川原來老襯左, 中共軍備開支全球排第三, 同樣點會無錢自救?

solonely 發表於 2009-8-13 12:41 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

LeonDise 發表於 2009-8-13 12:48 AM

地震VS打風水災:secret: :secret:

d228216 發表於 2009-8-13 01:38 AM

我想捐多少, 有冇門路??

andyho 發表於 2009-8-13 01:48 AM

如果仍然由民進黨執政,香港人就可撲出來大大聲鬧阿扁施政失敗累死災民,在同情心驅使下損款給台灣。
SX5Wjc P,fj*v2w 現在換了馬英九掌政,大家認為表面上好似好英明神武的馬總統一定搞得妥,那又何需捐款?:crybye:

oscar31393 發表於 2009-8-13 02:34 AM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-8-13 01:38 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237199&ptid=206930][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8u-u7g y JJepg
我想捐多少, 有冇門路?? [/quote]
3ZXAnF;Rv'gC 紅十字會:)

打狗棒 發表於 2009-8-13 04:48 AM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-8-13 01:38 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237199&ptid=206930][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] cZV#x~P
我想捐多少, 有冇門路?? [/quote]
7q ]2~$f EL*x 捐乜? 家計會可否幫到你?:naughty:

chicken 發表於 2009-8-13 10:37 AM

無著數, 膠官唔會理:crybye:

adas 發表於 2009-8-13 01:35 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lalaso 發表於 2009-8-13 01:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shamanking19 發表於 2009-8-13 03:30 PM

香港自己都攪唔掂,重邊有咁多錢去救助其他國家呢

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.