娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 事隔十年 ... 台灣天災 , 港人態度全變
e_e
發表於 2009-8-12 11:03 PM
事隔十年 ... 台灣天災 , 港人態度全變
... 親中親上腦????:confused:
vv1668vv
發表於 2009-8-12 11:07 PM
要明白1樣野。
U H$C5Qi8I4cr
X&z^^NoyiJ
香港 系咪仲系 以前 果個 香港 先 ?!
)p&Q0ME`h&P0D6D
wj.H$q/H
O,QU'N y|
~HeRH8w
F"\!H+A7RKX"?/g
_*f\[BJ,Yi
^5dd+z#Ua7{*Y
i wK0z@
;O;s-?LI;Wz