返工 是辛苦的嗎?
請問 有冇人覺得 返工係一種好辛苦既事....pv~+K3q&u(O(rIrU1星期7日 有6日都係 起身返工>捱>lunch1個鐘>捱>放工>搭車返屋企>食飯>沖涼訓>起身返工 R6eOopem
呢個循環.....yV2}H9`X W CNOZO
1日返8,9個鐘 放工放埋d8,9點
辛苦嗎......? in my opinion....it depends on how much you earn....
if you work like that and you earn a lot of money, you would feel that it is worthy
BRd$r:L
I always think that, how much money you earn is basically equal to how much the society thinks your time worths 辛苦就必然 有誰上班會不辛苦...........[1l;Mk4[T@'Y
工作時間真的愈黎愈長 好似無晒私人空間 :AH+kO!G$K lZD
夜晚巳無晒精力約朋友行街食飯 個個都耍手寧頭 說很疲倦 .f}E*LUA5W4o/C2|%^
現在我多數同朋友msn傾計多 有些成年無見添 但好在有msn保持聯絡及感情 好睇果份工作 你有無興趣
b`#?QTL|,BFOy
無興趣就係 捱捱捱T,?:c!IF
有興趣 就 「與」工作於娛樂
v-oX&g];\$DR
N$w:QTG/x
但現實d 講句 為生活 點都要捱
好睇你點樣舒緩壓力:yy04:8KI`L"hW
----------------------------------------------------------.N'^M `+a
5G Tf7[1~1k@L
我係一個無打過工既中學生:yy10: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 無工返A&c%r R"o`;YE:|-I
:er#Q%F[
又無銀用Z1[.a N;g9zH
6|,x4Q,_Uj:OF
你就知有工做是否辛苦 :naughty: [quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2009-8-13 11:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237962&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]1^*h u)J Dmi/H)i"`
請問 有冇人覺得 返工係一種好辛苦既事.... s*H+u!_I j
1星期7日 有6日都係 起身返工>捱>lunch1個鐘>捱>放工>搭車返屋企>食飯>沖涼訓>起身返工]aj S?$pz
呢個循環.....
1日返8,9個鐘 放工放埋d8,9點 5G$r+nY$P-{RyK
辛苦嗎......? ... [/quote]
1I H;RHr#f&|q6v
做學生永遠唔會知6]vd"M/E9b3kDe
v6q%uPBr
返左工就乜都知iW3@BlcWq+ZT3sb
你返過工
就唔會咁問 返工就是辛苦 !!
我份工就成日都係街 !!
日曬雨淋 !! 但就沒咩壓力 !!
算 OK 拉 !! [quote]原帖由 [i]cfccfcc[/i] 於 2009-8-13 11:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238019&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
做學生永遠唔會知V[m$q.i"D:NG
返左工就乜都知N3BW M9| E&A:L(S],^"n
!|.q&\M oR/dE
你返過工P[ vDq*J
就唔會咁問 [/quote]5ZxJ7j H!{Id~#p
當然返過....p(\!?2u4I1g
但正式長工 就第1次 [quote]原帖由 [i]lalaso[/i] 於 2009-8-13 11:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237992&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
返工一定係辛苦, 尤其是香港人係變態的(b|:_#Y"zO v j,[Ib
要求返工時間越來越長, 以前公價8個鐘, 依家9-10個鐘, 散工慘d既可能要十幾個鐘
返工返屋企就要瞓覺, 瞓醒又要返工(Pm"n jM0w
仲要夠鐘走, 老闆未走都唔走得, 工時已經長, 仲要早到遲走
... [/quote]
[b]d人早咗放工, 就自然多d時間休息去行街消費, 經濟自然會好轉[/b]J;V`~0fr;_
我覺得有point!!!(ueQMDZS:K'R
真係...依家8個鐘 如果係白領仔 朝9晚5 ot埋6點都仲頂到 ?^5f#V.R6hs's)a#q@X
依家 10個鐘都黎 返埋d 10點11點 放8,9點 +上搭車d時間去晒
真係 一生一世為錢幣做奴隸:giveup: :giveup: [quote]原帖由 [i]pkbrian[/i] 於 2009-8-13 11:13 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237987&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]r.\4Y2w3G,Tx?8Zri
好睇果份工作 你有無興趣
無興趣就係 捱捱捱g4f8u_,R
有興趣 就 「與」工作於娛樂J(]o ^ f*xl
但現實d 講句 為生活 點都要捱%p}Nr1G1}-nt
好睇你點樣舒緩壓力:yy04:~,g+sS5s9Rk/B
8sZ F$f:}^
P;CilK1^
----------------------------------------------------------Du7Xhd[5sH!G
} _JG&Nz
我係 ... [/quote]
想當年 中學生 真係爽爆....屋企有零用錢6Pn8DX}Tn$}l
最多中5出完黎 讀其他course 返P.T. 時間彈性
比依家 規死你 1星期6日 日日n個鐘 真係天堂同地獄....
其實想問多句 係咪香港先係咁變態....
點解印象中以前睇電視d鬼佬好似好嘆咁 如果你有放個心落去做,而份工又係你心儀既Y E(S-Q^)Aj
自然唔會覺得辛苦啦 O9_m0t)v_|I1bk
更何況,唔辛苦,又點搵到錢呢?|xN4r{n+p
只要你喺工作中搵到樂趣,自然唔會覺得辛苦啦﹗L+c;s/H3`Oo4f|?
多口問一句,樓主係做咩工呢? 唔係丫fD%J6frN
返工幾好丫做下野打發下時間,唔係日日hea仲無聊
最慘係返工之後返到去無野做
要你坐8粒鐘都幾係野 講真,工時太長,的確唔多健康(不過好多時身不由己),;n2rKD6s$v8@9W4EUx
香港和日本的打工仔,係全世界最長工時o既,GF5KTI;V
好多其他國家相比下就好好多,唔會下下踩到咁盡...
l`#Z\O'Z;y%TN)@
覺得人生唔應該只得工作,身心唔平衡,好易打柴:crybye: 我返12個鍾 係tst返cXN4s'gitxA
都冇叫辛苦 你呢d叫辛苦??? [quote]原帖由 [i]jayccm7[/i] 於 2009-8-14 01:25 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238293&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我返12個鍾 係tst返#x;mr$yQY9v!n)W3{H
都冇叫辛苦 你呢d叫辛苦??? [/quote]