娛樂滿紛 26FUN's Archiver

17317328 發表於 2009-8-13 11:03 PM

返工 是辛苦的嗎?

請問 有冇人覺得 返工係一種好辛苦既事....pv~+K3q&u(O(rIrU
1星期7日   有6日都係   起身返工>捱>lunch1個鐘>捱>放工>搭車返屋企>食飯>沖涼訓>起身返工 R6eOopem
呢個循環.....yV2}H9`X W CNOZO
1日返8,9個鐘  放工放埋d8,9點
&z$d*eAtu YD8^ 辛苦嗎......?

slwong3 發表於 2009-8-13 11:12 PM

in my opinion....it depends on how much you earn....
AEa4ZC\
Aa:N f t }#wU if you work like that and you earn a lot of money, you would feel that it is worthy
^1ahml7B BRd$r:L
I always think that, how much money you earn is basically equal to how much the society thinks your time worths

benny1219 發表於 2009-8-13 11:12 PM

辛苦就必然 有誰上班會不辛苦...........[1l;Mk4[T@'Y

1G sm"w7s 工作時間真的愈黎愈長 好似無晒私人空間 :AH+kO!G$K l ZD
夜晚巳無晒精力約朋友行街食飯 個個都耍手寧頭 說很疲倦 .f}E*LUA5W4o/C2|%^
現在我多數同朋友msn傾計多 有些成年無見添 但好在有msn保持聯絡及感情

pkbrian 發表於 2009-8-13 11:13 PM

好睇果份工作   你有無興趣
ju tM D'Q;C b`#? QTL|,BFOy
無興趣就係 捱捱捱T,?:c!IF
有興趣 就  「與」工作於娛樂
B#I,_0MF%q8b v-oX&g];\$DR
N$w:QTG/x
但現實d 講句   為生活   點都要捱
R^5S B%Y)_ 好睇你點樣舒緩壓力:yy04:8KI`L"hW

5WI)Ib-f5b(C
9uY"]H-ia ----------------------------------------------------------.N'^M `+a
5GTf7[1~1k@L
我係一個無打過工既中學生:yy10:

lalaso 發表於 2009-8-13 11:16 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

PKTung2 發表於 2009-8-13 11:21 PM

無工返A&c%r R"o`;YE:|-I
:er#Q%F[
又無銀用Z1[.a N;g9zH
6|,x4Q,_Uj:OF
你就知有工做是否辛苦 :naughty:

cfccfcc 發表於 2009-8-13 11:25 PM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2009-8-13 11:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237962&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]1^*h u)JDmi/H)i"`
請問 有冇人覺得 返工係一種好辛苦既事.... s*H+u!_ I j
1星期7日   有6日都係   起身返工>捱>lunch1個鐘>捱>放工>搭車返屋企>食飯>沖涼訓>起身返工]aj S?$pz
呢個循環.....
P;A~v/UPqj 1日返8,9個鐘  放工放埋d8,9點 5G$r+nY$P-{RyK
辛苦嗎......? ... [/quote]
]Es"Mq4| Sy 1IH;R Hr#f&|q6v
做學生永遠唔會知6]vd"M/E9b3kDe
v6q%uPBr
返左工就乜都知iW3@BlcWq+ZT3sb

;q:|w;t"n Zh6CZ 你返過工
y+`;E y~G-Fwwlk 就唔會咁問

chung11 發表於 2009-8-13 11:32 PM

返工就是辛苦 !!
^4m,X)`;D:q2XC;_e 我份工就成日都係街 !!
^z%L.kR 日曬雨淋 !! 但就沒咩壓力 !!
6\!Wo:g5[&G 算 OK 拉 !!

17317328 發表於 2009-8-13 11:53 PM

[quote]原帖由 [i]cfccfcc[/i] 於 2009-8-13 11:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238019&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
rI io(_#}
7G!N9F+u|8Lc
7u0\k(D\ 做學生永遠唔會知V[m$q.i"D:NG

!C rG7G!^"CJ{Z 返左工就乜都知 N3BWM9| E&A:L(S],^"n
!|.q&\M oR/dE
你返過工P[ vDq*J
就唔會咁問 [/quote]5ZxJ7j H!{Id~#p

~7G)^ H9_;Wl 當然返過....p(\!?2u4I1g
但正式長工 就第1次

17317328 發表於 2009-8-13 11:55 PM

[quote]原帖由 [i]lalaso[/i] 於 2009-8-13 11:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237992&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
d$EP1b8n$DdT[ 返工一定係辛苦, 尤其是香港人係變態的(b|:_#Y"zO v j,[Ib
要求返工時間越來越長, 以前公價8個鐘, 依家9-10個鐘, 散工慘d既可能要十幾個鐘
4\)?+J#qO 返工返屋企就要瞓覺, 瞓醒又要返工(Pm"n jM0w
仲要夠鐘走, 老闆未走都唔走得, 工時已經長, 仲要早到遲走
9h6H n2~)W)G5A.B? ... [/quote]
C)n@,E$jU0w
2t:h3a'op [b]d人早咗放工, 就自然多d時間休息去行街消費, 經濟自然會好轉[/b]J;V`~0fr;_
我覺得有point!!!(ueQMDZS:K'R
真係...依家8個鐘    如果係白領仔 朝9晚5  ot埋6點都仲頂到 ?^5f#V.R6hs's)a#q@X
依家 10個鐘都黎  返埋d 10點11點  放8,9點    +上搭車d時間去晒
%W;Q1d#m FR)Dq 真係  一生一世為錢幣做奴隸:giveup: :giveup:

17317328 發表於 2009-8-13 11:57 PM

[quote]原帖由 [i]pkbrian[/i] 於 2009-8-13 11:13 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237987&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]r.\4Y2w3G,Tx?8Zri
好睇果份工作   你有無興趣
]5k \E7g"h2Q/Z
VrF;o+S4F,k 無興趣就係 捱捱捱g4f8u_,R
有興趣 就  「與」工作於娛樂J(]o ^ f*xl

nU!F0| I0N J-q0K"uD#[#V
7v*gh$l:@v 但現實d 講句   為生活   點都要捱%p}Nr1G1}-nt
好睇你點樣舒緩壓力:yy04:~,g+sS5s9Rk/B
8sZ F$f:} ^
P;CilK1^
----------------------------------------------------------Du7Xhd[5sH!G
}_J G&Nz
我係 ... [/quote]
+EF6fL%tp!dBfJ7x
0Driz~ it 想當年  中學生 真係爽爆....屋企有零用錢6Pn8DX}Tn$}l
最多中5出完黎 讀其他course  返P.T.  時間彈性
N/QB0J }.M%FT 比依家 規死你 1星期6日  日日n個鐘  真係天堂同地獄....
0k;gtz@(T 其實想問多句   係咪香港先係咁變態....
J!j(k#S Z$qr 點解印象中以前睇電視d鬼佬好似好嘆咁

shamanking19 發表於 2009-8-13 11:57 PM

如果你有放個心落去做,而份工又係你心儀既Y E(S-Q^)Aj
自然唔會覺得辛苦啦 O9_m0t)v_|I1bk
更何況,唔辛苦,又點搵到錢呢?| xN4r{n+p
只要你喺工作中搵到樂趣,自然唔會覺得辛苦啦﹗L+c;s/H3`O o4f|?
多口問一句,樓主係做咩工呢?

bt新之助 發表於 2009-8-14 12:19 AM

唔係丫fD%J6fr N
返工幾好丫做下野打發下時間,唔係日日hea仲無聊
:`P,Uf+^[(Z:v w!H 最慘係返工之後返到去無野做
pP1C x*r(} n 要你坐8粒鐘都幾係野

infjlam 發表於 2009-8-14 12:58 AM

講真,工時太長,的確唔多健康(不過好多時身不由己),;n2rKD6s$v8@9W4EUx
香港和日本的打工仔,係全世界最長工時o既,GF5KTI;V
好多其他國家相比下就好好多,唔會下下踩到咁盡...
J4wJ5Ww~1~LMyk l`#Z\O'Z;y%TN)@
覺得人生唔應該只得工作,身心唔平衡,好易打柴:crybye:

jayccm7 發表於 2009-8-14 01:25 AM

我返12個鍾 係tst返cXN4s'gitxA
都冇叫辛苦 你呢d叫辛苦???

infjlam 發表於 2009-8-14 01:32 AM

[quote]原帖由 [i]jayccm7[/i] 於 2009-8-14 01:25 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238293&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
C$b&Kb/i1SF+W:{#? 我返12個鍾 係tst返#x;mr$y QY9v!n)W3{H
都冇叫辛苦 你呢d叫辛苦??? [/quote]
P&Hx2o3`sh4Y }
zBq6A:iww#Is G_%t 冇錯,依家8-9個鐘o既工,已經好少喇.../MmQ T&kI

-OK/p]jQb 好多工o.t.到你暈,仲要好多係冇補水冇補假:hitwall:

jayccm7 發表於 2009-8-14 02:06 AM

infilam 真係明白...gA^D#sgxm%lc)\

Kev 發表於 2009-8-14 04:19 AM

especially auditing firms:help: :help:

kalos 發表於 2009-8-14 06:59 AM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2009-8-13 11:57 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238084&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]*G#q'bj.j

&~{&~1kq'X$A a&w"`q~4v.c$l$JR
想當年  中學生 真係爽爆....屋企有零用錢
6` E5r V+`g 最多中5出完黎 讀其他course  返P.T.  時間彈性4w#B*E7dJiu
比依家 規死你 1星期6日  日日n個鐘  真係天堂同地獄....
1JwG o^ 其實想問多句   係咪香港先係咁變態....
Tx8y(lg 點解印象中以前睇電視d ... [/quote]:h-B{+VXS_2Q-@ gcG;L
R.L| U:K }@ Q
係, 喺澳洲只係返一至五,
#zh~4PrAv 八點零到五點零,f0r&e2c l)bAOG zI(k
有ot, 六, 日off,~ TFDc ^
但係只限鬼佬工同唐人嘅office...f/kUn? z#@E:H
其他唐人工都係6日,:|F)}J'D*yf
返 ~9000-1730/1900,RlAg Lax9NC
段鍾計...!O_9i~*ik+XSG9u
做飲食都係要返10-12個鐘

chansuper123 發表於 2009-8-14 07:52 AM

返工辛唔辛苦?當然唔辛苦,因為你係做"工",你重復又重復做同一樣或動作,每星期如是,每年如是,你一生就這樣過,你同機械人無分別,你去問問部巴士,地鐵or你部電腦辛唔辛苦?所以不要做機械人,盡量抽時間學多些學問,向上爬,到你儲夠余生要用的錢,就開展退体後的多姿多采生活,不用每天都浪費生命做機械人.

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.