娛樂滿紛 26FUN's Archiver

17317328 發表於 2009-8-13 11:03 PM

返工 是辛苦的嗎?

請問 有冇人覺得 返工係一種好辛苦既事....
O~}wIbU 1星期7日   有6日都係   起身返工>捱>lunch1個鐘>捱>放工>搭車返屋企>食飯>沖涼訓>起身返工
rQ|BYDu 呢個循環.....
:g?0A/gu9b 1日返8,9個鐘  放工放埋d8,9點
9F*A6NQ.bD4w+X[ 辛苦嗎......?

slwong3 發表於 2009-8-13 11:12 PM

in my opinion....it depends on how much you earn....
VBhEx$sm+l8@
9sNqXtnx$Y if you work like that and you earn a lot of money, you would feel that it is worthy
9M8?m9S5mb(F7X
e1?U CI:b [-Q I always think that, how much money you earn is basically equal to how much the society thinks your time worths

benny1219 發表於 2009-8-13 11:12 PM

辛苦就必然 有誰上班會不辛苦...........,c x5o0v"^:F7W4]

D d0a6e*i 工作時間真的愈黎愈長 好似無晒私人空間
l3~Tbst!L 夜晚巳無晒精力約朋友行街食飯 個個都耍手寧頭 說很疲倦
kQ `/HqCt 現在我多數同朋友msn傾計多 有些成年無見添 但好在有msn保持聯絡及感情

pkbrian 發表於 2009-8-13 11:13 PM

好睇果份工作   你有無興趣
4hi*U3ioK/da !\Pd~ E!Ci
無興趣就係 捱捱捱8]+|@1]H]!_.h
有興趣 就  「與」工作於娛樂l:M*\!H+{

d QTYzr Rz&Qe
4i'J }j*l\ mF 但現實d 講句   為生活   點都要捱ki v I1i3? e h
好睇你點樣舒緩壓力:yy04:
G g }|)|(fOY
7E B{X7dU q7m!f{ }f
----------------------------------------------------------
];aj2F,^4|,P#I
7Tm5j G"T4jTO 我係一個無打過工既中學生:yy10:

lalaso 發表於 2009-8-13 11:16 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

PKTung2 發表於 2009-8-13 11:21 PM

無工返
;n|1e:L0V9b8hx(^2U8]
m3F2r7A-b9`)t~p 又無銀用ywyj0Fm"Y&U+iD|}d
/s-\"L [q
你就知有工做是否辛苦 :naughty:

cfccfcc 發表於 2009-8-13 11:25 PM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2009-8-13 11:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237962&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]R{4TT?-\1lB
請問 有冇人覺得 返工係一種好辛苦既事...._:Rn(c:gx
1星期7日   有6日都係   起身返工>捱>lunch1個鐘>捱>放工>搭車返屋企>食飯>沖涼訓>起身返工6p/y7_7FMFc{c a
呢個循環.....
&}0J~Bt#U 1日返8,9個鐘  放工放埋d8,9點
0v5g.q&usa 辛苦嗎......? ... [/quote]Q+Kw$r4J0r `Lp

[?A&e\? 做學生永遠唔會知7hs I8C1@*},_
+O+jn@ m},?+^
返左工就乜都知k%G}e*P }] Z

.jM;Fp0\Z"H 你返過工:i ah"Z'Fc
就唔會咁問

chung11 發表於 2009-8-13 11:32 PM

返工就是辛苦 !!
6E7n6u'{f wZ 我份工就成日都係街 !! hu-O3q3V
日曬雨淋 !! 但就沒咩壓力 !!
h7[pq$~ s&gu"R:N5vX 算 OK 拉 !!

17317328 發表於 2009-8-13 11:53 PM

[quote]原帖由 [i]cfccfcc[/i] 於 2009-8-13 11:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238019&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0UZYfq3ob4pWu 1O WP1D U7TI]{
&xH!cl4G,O
做學生永遠唔會知P3KMSBe

4U D-\&ey#}+o/E 返左工就乜都知wvP8Z'}8k[O
A ?#@z"U)tJ}a
你返過工 @*?-iC i%q_7Zo
就唔會咁問 [/quote]
S3O{/bt5j0l
qI9WCA 當然返過....
{7U(Cb0_["ya 但正式長工 就第1次

17317328 發表於 2009-8-13 11:55 PM

[quote]原帖由 [i]lalaso[/i] 於 2009-8-13 11:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237992&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url].}jt[H QUN*k
返工一定係辛苦, 尤其是香港人係變態的R:GG4]0Ol
要求返工時間越來越長, 以前公價8個鐘, 依家9-10個鐘, 散工慘d既可能要十幾個鐘
Qg&OYr1l,X 返工返屋企就要瞓覺, 瞓醒又要返工,v1oLN\-j+KZpF1u
仲要夠鐘走, 老闆未走都唔走得, 工時已經長, 仲要早到遲走_c]1FG
... [/quote](_&cJ Er6gx] j
T$BsUts2`*e!R)G3~
[b]d人早咗放工, 就自然多d時間休息去行街消費, 經濟自然會好轉[/b]JwhzfX2N
我覺得有point!!!
"TKM2g v#U.G 真係...依家8個鐘    如果係白領仔 朝9晚5  ot埋6點都仲頂到
)m7A3Qo;Y4eB 依家 10個鐘都黎  返埋d 10點11點  放8,9點    +上搭車d時間去晒#P-\t0dr2Kff-C
真係  一生一世為錢幣做奴隸:giveup: :giveup:

17317328 發表於 2009-8-13 11:57 PM

[quote]原帖由 [i]pkbrian[/i] 於 2009-8-13 11:13 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3237987&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
HqJ+q+iHb 好睇果份工作   你有無興趣 em8O+uvI3S r'd@&N
)vms1e5tO
無興趣就係 捱捱捱_*W,?2@Lwv
有興趣 就  「與」工作於娛樂
3Bt-L%_5}SP*A S4E
'W|.d]m/S
[ f:q8S4FK O 但現實d 講句   為生活   點都要捱
1?6s!^2yW X,m/f&P 好睇你點樣舒緩壓力:yy04:
/hVc-y}jO_ IUx }O0M
t f[%\;r(k(Z
----------------------------------------------------------
a7p7A7Fi _3EH6Z7l #QcWF z
我係 ... [/quote]:v T9c4g V+I
n,[g~3J T[Lw
想當年  中學生 真係爽爆....屋企有零用錢ar9V'd/g,T L
最多中5出完黎 讀其他course  返P.T.  時間彈性c1Z%X e7x.j!`2lRdz
比依家 規死你 1星期6日  日日n個鐘  真係天堂同地獄.... ?s G C:b\i7P
其實想問多句   係咪香港先係咁變態....
p*FZ$Whv+~&[ 點解印象中以前睇電視d鬼佬好似好嘆咁

shamanking19 發表於 2009-8-13 11:57 PM

如果你有放個心落去做,而份工又係你心儀既0Q2z H$Sd6jj d+QX
自然唔會覺得辛苦啦5mj*js?l'B;VRX[
更何況,唔辛苦,又點搵到錢呢?
'O|']o:M`U 只要你喺工作中搵到樂趣,自然唔會覺得辛苦啦﹗0O0~m ^-V;J`4C
多口問一句,樓主係做咩工呢?

bt新之助 發表於 2009-8-14 12:19 AM

唔係丫
k-g`XX 返工幾好丫做下野打發下時間,唔係日日hea仲無聊
&C8r9dk&M G 最慘係返工之後返到去無野做
)\"U?Tr;@ 要你坐8粒鐘都幾係野

infjlam 發表於 2009-8-14 12:58 AM

講真,工時太長,的確唔多健康(不過好多時身不由己),
HV wwwUz'iz9\ 香港和日本的打工仔,係全世界最長工時o既,
Q ~y"K"C7[9x!Xk 好多其他國家相比下就好好多,唔會下下踩到咁盡...
1d"q"FziX+ZeS
3GC"c^5h!Ua 覺得人生唔應該只得工作,身心唔平衡,好易打柴:crybye:

jayccm7 發表於 2009-8-14 01:25 AM

我返12個鍾 係tst返
;[3J&j1t @BR Nh'n 都冇叫辛苦 你呢d叫辛苦???

infjlam 發表於 2009-8-14 01:32 AM

[quote]原帖由 [i]jayccm7[/i] 於 2009-8-14 01:25 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238293&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0P6?\D,d6Z*G"{
我返12個鍾 係tst返
UYSv]~'i `%} 都冇叫辛苦 你呢d叫辛苦??? [/quote]+B9w5H:{*GZ @5[:c"_+PT
C'xa8J5SPw7vhA
冇錯,依家8-9個鐘o既工,已經好少喇...'VS T^X}_4B ^B

*C ~1yVU~'Q rJT+\ 好多工o.t.到你暈,仲要好多係冇補水冇補假:hitwall:

jayccm7 發表於 2009-8-14 02:06 AM

infilam 真係明白...
8m.g B@D4h h9_U5sA

Kev 發表於 2009-8-14 04:19 AM

especially auditing firms:help: :help:

kalos 發表於 2009-8-14 06:59 AM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2009-8-13 11:57 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238084&ptid=206956][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
]lvu0I:r-JB
}Y2Tg1U/s
!C@.o3]{J3OW 想當年  中學生 真係爽爆....屋企有零用錢~ Q*L3lD Ht)b
最多中5出完黎 讀其他course  返P.T.  時間彈性5{E,eT+i{r
比依家 規死你 1星期6日  日日n個鐘  真係天堂同地獄....
(P1M[K \#z 其實想問多句   係咪香港先係咁變態....
0Ar8Ga1t/[%?s{ 點解印象中以前睇電視d ... [/quote]DB on7Y Y2~N
1`5O2Xh y[ELAQ
係, 喺澳洲只係返一至五,
`~9C/e:xm 八點零到五點零,
)qJlwWw 有ot, 六, 日off,X4[,y*oQ9a
但係只限鬼佬工同唐人嘅office..."F;XAB1va_5`J:d
其他唐人工都係6日,
D.? RSg/aUFz 返 ~9000-1730/1900,
B^jn$r&a"\ 段鍾計...3x+xb `fh
做飲食都係要返10-12個鐘

chansuper123 發表於 2009-8-14 07:52 AM

返工辛唔辛苦?當然唔辛苦,因為你係做"工",你重復又重復做同一樣或動作,每星期如是,每年如是,你一生就這樣過,你同機械人無分別,你去問問部巴士,地鐵or你部電腦辛唔辛苦?所以不要做機械人,盡量抽時間學多些學問,向上爬,到你儲夠余生要用的錢,就開展退体後的多姿多采生活,不用每天都浪費生命做機械人.

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.