娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2009-8-13 11:33 PM

嚴正反對校園驗毒

本人為一台灣學生 , 反對校園驗毒 , 內容包括下面五點 :
7^q;d0y%V R 1,香港政府以中學生為單一目標 , 理由薄弱 , 除了歧視和欺負中學生外 , 找不出其他理由gaf-b-R L~A^9w
2,學校抽驗背後問題嚴重 , 除非號數除機 , 否則難以令被抽驗學生信服A&c.D?,V,w ?-VX$m
3,被抽驗學生或會對社會 家長等反感 , 破壞師生互信 , 可能出現反學校 反社會等情緒 , 嚴重更因而逃學 , 反增加流入童黨或黑社會
w7t s{4hW }Tz 4,真正吸毒者可能有方法避開 , 如果索性逃學 , 問題更大
lex4ODn }A"K 5,若驗到 , 學校應作做法模糊

easonwing 發表於 2009-8-13 11:36 PM

唔吸毒既,有咩好反感呢?

迦樓羅女王 發表於 2009-8-13 11:42 PM

又一個盲既 ... :haha:

shamanking19 發表於 2009-8-13 11:52 PM

無錯,喺宜家既計劃中的確有好多漏洞存在,並不完善
Ii(|B"V*OE!O 但做每一件事都要慢慢來,逐步逐步來3q*Or l"M e"\af^
宜家唔完善,但當做起來時發覺有問題
lQb\,v0T7r q+J,S 自然可以再加以改善6uR Fg*W
政府並唔係歧視中學生,只係想及早發現一啲吸毒中學生0L0{p ^'zh~J/B
從而及早拯救返佢地出來呢
{4|Bd7Q%_ M\ 因為學校係一個社會的縮影嘛(FD"B3~I3Nz
更何況,如果要搵成人去驗毒,根本係困難萬倍%? U,RPX*i'A fa

,g7G/E&YZ@^,uO%A| [[i] 本帖最後由 shamanking19 於 2009-8-13 11:55 PM 編輯 [/i]]

ironcross 發表於 2009-8-14 12:01 AM

犯錯者竟不自省

infjlam 發表於 2009-8-14 12:23 AM

驗毒我唔反對,
J}QyW"e%f1Q ~ 只覺得實際情況唔多可行o者,
$fv0R(Rq `'V/}'i)v 只要稍為用腦諗下,就知有幾大阻力,和有幾難確切執行...

迦樓羅女王 發表於 2009-8-14 12:23 AM

[quote]原帖由 [i]shamanking19[/i] 於 2009-8-13 11:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238072&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]}\H'i+r d
無錯,喺宜家既計劃中的確有好多漏洞存在,並不完善nD:A N$q#M%o|
但做每一件事都要慢慢來,逐步逐步來
,r"sD t9HVZ G4m9k 宜家唔完善,但當做起來時發覺有問題
Xe.QR!DM 自然可以再加以改善R_w%m/]*A)\ c
政府並唔係歧視中學生,只係想及早發現一啲吸毒中學生_ gKb9o8]
從而及早拯救返佢地出 ... [/quote]咁唔驗大學生??? 唔驗全體青年人???

infjlam 發表於 2009-8-14 12:29 AM

睇下酒井就知,就算警方明知佢有吸毒(有人證物證),
q4}` v!wbR+u 酒井一樣有好多逃避驗出有吸毒的方法,hEa Z(Z3J&D G

KA-Qn:F q/Z"V 結果嘛,佢到最後一樣都係驗唔出:fight:

PKTung2 發表於 2009-8-14 12:45 AM

本人為一台灣學生 <=====今時今日多些關心 本地 的問題好了

shamanking19 發表於 2009-8-14 12:50 AM

[quote]原帖由 [i]迦樓羅女王[/i] 於 2009-8-14 12:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238154&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]PTvP!MWnG8z
咁唔驗大學生??? 唔驗全體青年人??? [/quote].b%Dyd%z%x.z D(mA

$h;M{%\J3Vf 因為近排吸毒、販毒既新聞大部份都係圍繞在中學生身上
:n"e d?1^^ R)F{k] 咁政府自然係以中學生作開頭先啦

slwong3 發表於 2009-8-14 12:53 AM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-14 12:29 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238174&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]jk:qj6e Wv"X `
睇下酒井就知,就算警方明知佢有吸毒(有人證物證),
y MuX c4b7k 酒井一樣有好多逃避驗出有吸毒的方法,;OQ1e| Q:tZ0B~

yA(`Y4Kn}qQN:x 結果嘛,佢到最後一樣都係驗唔出:fight: [/quote]KvP['R
|5`-hz^m|%t M
I think the situation is different from HK.7Td(vnxRB&Xb
N4N5S5X(j
HK government is not trying to make up a rule to put the students in jail.4gP2}V4Z
This rule is to scare the students and prevent students from taking drugs. a/HT})P
%pD0u`0l T*r
I agree with you that the students who take drugs can find out a lot of methods to get around the rule. (ex. skipping the class)
S0y3W6\(lH$H *| M5bFh/i`C&_7T
However, if they really do that, at least the teachers, other students and their parents would realize who the ones that are having the drug problem right now.
,FEs!e4~#EhCG} (y6P VW#K.XR ke
Remember, no one in the world is trying to proof the students that they take drugs.@2~;a,x4n
People are trying to prevent them from taking drugs.Q.PB(J9@
+Q H Z-b$q,z
The only issue that I see here is that, instead of randomly picking up students to do the test.
-^ SI-W2L([4j The government should force every student to take the test (it should be a standard for all schools and all students so that it is fair for everyone).
1c!?)C hw5e @d;Z!u
E"V5q6qIc However, I understand the government will not have enough money or resources to do take action on it.

leeleelee2005 發表於 2009-8-14 02:01 AM

我比較支持全民驗毒,反正個社會都係要禁毒,做咩唔學老曾話齋「玩鋪勁」,咁樣唔會畀中學生話唔公平喇卦!:agree:

adas 發表於 2009-8-14 02:35 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

勇勇 發表於 2009-8-14 05:50 AM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-14 12:29 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238174&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]R f/{ t$d1WR1wb
睇下酒井就知,就算警方明知佢有吸毒(有人證物證),
fj"dI'|]I 酒井一樣有好多逃避驗出有吸毒的方法,"AaZmoj

k|{3Xr9@(B,u 結果嘛,佢到最後一樣都係驗唔出:fight: [/quote]我睇你回果2個POST,我覺得你係1個道友,及早回頭啦

勇勇 發表於 2009-8-14 06:00 AM

[quote]原帖由 [i]迦樓羅女王[/i] 於 2009-8-13 11:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238036&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]n;@8s5\EgqE
本人為一台灣學生 , 反對校園驗毒 , 內容包括下面五點 :f6Gh5yH%F(P Kl {;g
1,香港政府以中學生為單一目標 , 理由薄弱 , 除了歧視和欺負中學生外 , 找不出其他理由
.yz%^2z-l*@y 2,學校抽驗背後問題嚴重 , 除非號數除機 , 否則難以令被抽驗學生信服
7L\R$yYIJ+? ... [/quote]甘甘...!!我同意你講點解唔驗大學生,真係有D唔多共平:)
fk^oP 但係驗全港青少年就真係唔可行,因為唔可以比POLICE太大權力,如果POLICE有太大權力,就會倒退到六七十年化的香港:) 1b6f J uwz$[
如果係正頭正路又點會怕驗毒啊,香港政府都係為左D後生仔姐:) :)

oicguy 發表於 2009-8-14 08:02 AM

[quote]原帖由 [i]迦樓羅女王[/i] 於 2009-8-13 11:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238036&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]V!h/Wq l
[color=red]1,香港政府以中學生為單一目標 , 理由薄弱 , 除了歧視和欺負中學生外 , 找不出其他理由
%a l{1PJ1l u-tM [/color][color=blue]2,學校抽驗背後問題嚴重 , 除非號數除機 , 否則難以令被抽驗學生信服[/color]Vw.v;a,I:\T}.t
[color=darkgreen]3,被抽驗學生或會對社會 家長等反感 , 破壞師生互信 , 可能出現[color=darkgreen][b]反學校[/b][/color] 反社會等情緒 , [/color][color=purple]嚴重更因而逃學 , 反增加流入童黨或黑社會[/color]&q{/go"WOD
[color=magenta]4,真正吸毒者可能有方法避開 , 如果索性逃學 , 問題更大[/color]
sY1ka&[ N9S%SlUM _ 5,若驗到 , 學校應作做法模糊[/quote]IG7UEr"[ c
[color=red]第一點 任何計劃皆要一步一步進行 吸毒問題中學生亦顯得較為嚴重x[ PS)PKF n S3Tc
針對問題中心實行計劃 竟然係歧視和欺負中學生ZqB[%S7u#W#o
[/color][color=blue][/color]9Ik,Y AM
[color=blue]第二點驗尿而已 又不是害命 驗尿也不對學生構成問題W-XIhy6dv
根本跟學生信否與否扯不上任何關係(p?ER'Y+Xv7Z0Hx
[/color][color=darkgreen][/color]
)]&~-uA W5O:y)J+w{y [color=darkgreen]第三點校園大部份規則就是建基於師生的不互信
FxC ~mu1J5zQ 否則有些學校為何不准學生帶手提電話或是早上收起來放學派回手提電話[/color][3yk)~2l5K!@R[ V
[color=darkgreen]反學校的問題本來就存在 除非全部學校都沒有校規
,dy Y UI!nA 作為學生 有誰喜歡那些過度嚴謹 甚至過時的校規[/color]'Fy!U3_'Z.u
[color=purple]紫色字所寫的後果根本不會單單是驗尿帶來的問題
vA7XK De%J 驗尿只不過形同一條新的校規#P+{E gCP
[/color]J M+I Rh~?'x K
[color=magenta]第四點若學生真的屢次逃學 老師不正就能注意那位同學?.K k;_p*\#C-O
有方法避開?難道就僅僅一部份人會走空隙而任由毒品在校園散播 `U!N9T X wtWu
逃學又是否變得問題更大?難道只是怕該學生逃學就讓他繼續吸食毒品傷害身體?[/color]
x3zf2Lq kxbz
}|5s9z7@)Xz@ 第五點是我唯一認同的
`{0eC7\;]vmoM`O 學校的處理手法應統一 ]3Kn0B3@,R ?
若各學校獨立處理 某些學校或會因名聲而作出不適當安排或隱瞞-o'c(CQ(M

7[ [-qp_a0A A E [[i] 本帖最後由 oicguy 於 2009-8-14 08:04 AM 編輯 [/i]]

迦樓羅女王 發表於 2009-8-14 08:15 AM

[quote]原帖由 [i]oicguy[/i] 於 2009-8-14 08:02 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238488&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:}%qgQ'o

)]Bo-_4qV%Ym 第一點 任何計劃皆要一步一步進行 吸毒問題中學生亦顯得較為嚴重qK&Mo(]PN`}
針對問題中心實行計劃 竟然係歧視和欺負中學生
.p%s'K z4w,TM"J4E$cG+S 5T+gh5k&Cnc/`
第二點驗尿而已 又不是害命 驗尿也不對學生構成問題
6uoZ!vY ]aEu H 根本跟學生信否與否扯不上任何關係;?,j'W4fR~
qTL}6B-U
第三點校園 ... [/quote]閣下留言 , 令在下明白一點 ...
%Iu3tQ#Hc_?^ 香港問題學生真係好多 , 看懂本人內容的竟然也這樣少 ,
4t/GIS%LP yo 看來改善教育還是首要工作

chansuper123 發表於 2009-8-14 08:31 AM

校園驗毒?都唔知邊個無腦無知加笨實的人想出來的?最先,我表露身份,我住香港,是家長,有小朋友讀書,(上呢個網係想睇睇,聽聽現在的青少年做緊咩,不要太脫節:naughty: ).(HE:D#z#n"Z
政府推行校園驗毒計劃,又無全盤計劃,市民問一樣,講一樣,改一樣,最後又唔知點收科,一意孤行推出.ZuDM]8Yt
點解青少年吸毒?不去解決源頭問題,只會叫佢戒毒,呢個係本末倒置的做法,根本行不通,以本人認為,應打激毒品源頭,無論幾多歲,拉到都要終生監禁,青少年看不到前景又無父母關心,每天迷惘,所以借毒品麻醉自己,政府應該做好自己份工,攪好經濟,青少年畢業有工做,父母返工不用做足16個鐘才夠吃,多點時間關心子女.這才是上策.:)

12d3 發表於 2009-8-14 10:00 AM

校園驗毒, 比你驗到又點? 邊個有份take野, 邊個冇份駛唔駛你去驗?
q+uS G:M8c 學生上堂吸毒, 索到反哂白眼, 你估d教師傻架, 會唔知? 一早知道冇人理!
aT)B~.NI+Jo
v ]q,s0Ga W1W 教師知, 佢地唔會講出去, 一者怕麻煩, 增加工作, 或不屬自己職責, 二者怕影響校譽, 教師唔理, 根本冇人知...
i5r4C$HW7D$I4D` 社工知, 都做唔黎, 政府唔管好前線工作人員質素, 唔增加資源, 反而增加無謂工作量, 正笨實.5p{}jy`W

r/?.Eq9L{f#`n 學生吸毒, 政府矛頭指向學生, 根本靠嚇, 方向錯哂. 點解唔諗計堵塞毒品源頭呢? 點解唔諗方法減低學生吸毒意欲呢?

hwkeung 發表於 2009-8-14 10:14 AM

[quote]原帖由 [i]chansuper123[/i] 於 2009-8-14 08:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238493&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] X"dV%pP+R(T
校園驗毒?都唔知邊個無腦無知加笨實的人想出來的?最先,我表露身份,我住香港,是家長,有小朋友讀書,(上呢個網係想睇睇,聽聽現在的青少年做緊咩,不要太脫節:naughty: ).
~~!H.Tz(w D"`tf 政府推行校園驗毒計劃,又無全盤計劃,市民問一 ... [/quote]4Tsmu:|{
呢位家長的見解100%同意, 就算我無吸毒我都唔鐘意隨便個人叫我驗尿,
HD4b/JZ0`&{A3y 將心比己, 唔係話欺負年青總好過佢走上不歸路,/u/p"` e fmJ A ~#s
y$wGg5q
而家就好似十年前打擊老翻咁, 你走去查人地有冇買老翻, 開玩笑嗎?
$FT/N S b%A M;JRZ2{_
你話毒品禍害嚴重性很高, 但同樣都是要打擊, 同樣不良行為,%y8@!o,\4?
而家好似做大龍鳳, 唔關事o既食住花生等睇戲,
[ ^B3h{R B 支持的人如果政府話都要驗埋佢地一份, 唔知仲有幾多出聲呢?:yy25: :yy25: .

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.