娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2009-8-14 10:18 AM

正如12d3網友講,驗到個學生吸毒又點?
-Jm%?.p Muu 冇資源跟進都係冇用,加強學生教育,
8V&Ijq0_Q 了解學生吸毒因由,幫助他們解決困難,
3U ^$u;E1w:}([8{DUZp 堵截毒品取得途徑,杜絕毒品入境和流通,
^%ypr^w#Te| 呢個至係治本方法!0m,z7i2e9o+k

^0h2T#?'o@` {~8@/u(m H] a
p.s.
X!\ WiJdb\ [quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2009-8-14 05:50 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238465&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]JY5v#\1nd7Z6}
我睇你回果2個POST,我覺得你係1個道友,及早回頭啦 [/quote]
$uKzh't 你睇我回果2個POST,就覺得我係1個道友,
ehL0a@8[0\*s?"z 我覺得你o既判斷力非常之高:good:
|h|1AJ8oYP,^ /m;],?*p@z
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2009-8-14 10:19 AM 編輯 [/i]]

andyho 發表於 2009-8-14 11:28 AM

雖然政府提出驗毒,真正目的是提高民望而非存心禁毒,但我不反對驗中學生,
2CI$jC@vd"r 只同意樓主第5點,要預先有政策及配套處理驗出有毒學生。[4l-a N/w
之前連續幾件因索K暈迷入院事件都涉及中學生,客觀上支持先向那班人先驗毒,gSDS)y Fg
如果樓主認為歧視,是否幼稚園及幼兒班都要驗尿?v!BxIz
%fh0n-[U,I
如果硬說成歧視,現時隨機驗司機酒精含量何嘗不是?@)A6a[ [ Q
現時大多揀晚間驗,而且對象大多是私家車司機,
'h;rpViD 不選擇大白天去截停巴士司機或正執勤的交通警及正趕去救人的救護車司機做呼氣測試,3|9c$D bG8b"Q ^
因為過去醉駕出事的大多晚間駕車的私家車司機,
T7_-Hs}*i0@(t 客觀上支持可先針對那班人,正如要求中學生驗尿一樣。

J.T. 發表於 2009-8-14 11:42 AM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-14 10:18 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238539&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
zX(o _9u*m'K 正如12d3網友講,驗到個學生吸毒又點?
ZzVBcN1pJY 冇資源跟進都係冇用,加強學生教育,8Ma(T2wp-?#m S8t
了解學生吸毒因由,幫助他們解決困難,
I PId|"_t-_ 堵截毒品取得途徑,杜絕毒品入境和流通,
+~"]D\)au-r 呢個至係治本方法!$Do*H(G:Nq vX uK

-_1p1A&^:J U"[ W^&Y?B2j
p.s.
e,i9xq:^5i3{ v!C4V/AXb7HYs
[color=Blue]你睇我回果2個POST,就覺得我係1個道友,
f*f1b XOcM'` 我覺得你o既判斷力非常之高[/color]:good:  [/quote]0pcf?)]~k
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
5m`:^,i2l"l`.?"Z-V hahahahaha...lmao...:D :lol:

打狗棒 發表於 2009-8-14 11:58 AM

請一眾高官先作表率, 將自己在外國留學的子女召回香港驗毒!!!

benny1219 發表於 2009-8-14 04:29 PM

我是支持的
iX-hf~0e )@\+`/V.^w'Y2Q
不明白為何要反對 配套準備不足不成理由
G+A` ]mK8mu/{C3U 我覺得香港學生太講人權 有些學校更修改校規讓步 準學生帶手提電話更荒謬
3}3M3sF;n#Z4V
w/T2C4@*_K,t$HA#U 學習服從也是學生要學的一點 太自由了  學生回校係要接受監管
$Z7Q;Zm)H l GVm ?)}L$F D&Q @
[[i] 本帖最後由 benny1219 於 2009-8-14 04:31 PM 編輯 [/i]]

xarrie 發表於 2009-8-14 05:28 PM

為下一代著想,我贊成強迫驗毒,所有中學生全部都要驗,
v3[t4}*fWM 只有吸毒嘅人才會反對,因為他們身有屎
*K$?%u ~YD"? 如果驗到,就要好好教導,幫助他們^9K Db)T:u~
無嘅就代表他們清白,

迦樓羅女王 發表於 2009-8-14 06:36 PM

[quote]原帖由 [i]xarrie[/i] 於 2009-8-14 05:28 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238916&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2z W;^&x)B#WMJ8{
為下一代著想,我贊成強迫驗毒,所有中學生全部都要驗,
IOJ K+O2B8f 只有吸毒嘅人才會反對,因為他們身有屎Ic*F#o8RU
如果驗到,就要好好教導,幫助他們
!y~'Y$OBC.X 無嘅就代表他們清白, ... [/quote]
5?H C*g/Qs 你咁講 , 就唔駛驗拉 ... 睇佢反唔反對咪得羅:dev:

oicguy 發表於 2009-8-15 05:04 AM

[quote]原帖由 [i]迦樓羅女王[/i] 於 2009-8-14 08:15 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238490&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]c{Z:H R#y[8?z
閣下留言 , 令在下明白一點 ...f+T0Y:sL.?zD
香港問題學生真係好多 , 看懂本人內容的竟然也這樣少 ,
g*`F#h0yB/N IEK-d"wv 看來改善教育還是首要工作 [/quote]MF~*gQ,o5K3l]5p
你不了解香港校園生活,c(XtJS&I c
卻往往向誇大逃學的可能性的方向思考0nl#_b/W!Kt}
針對中學生有什麼問題?w2q,g4^-@t
正如樓上所說 抽驗司機酒精含量大多對象是晚上 私家車mb;u d$Re-P QQ7JW
難道是歧視晚上外出並駕駛私家車的人?
b9^rG%e?6e 你去問問學生就知道 }E.]%m m;iq
驗尿跟那些嚴謹過時的校規比起來 哪個較煩人*omJ.bE:Qpo
若驗尿會導致學生逃學 那相信香港超過一半學生天天逃學了
_+zC}Z[e1fG "kj!A5\;P/Q
傢伙 別自視過高pU)?h/MI1MT
你反對的理由只有第5點能成立d$_4ypsJ/HS
可惜的是 傻的也能想出第5點

oicguy 發表於 2009-8-15 05:11 AM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-8-14 10:14 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238537&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
-Qf"W*?5O$w
'j7x!^ ]&\'z,{v$A 呢位家長的見解100%同意, 就算[color=red]我無吸毒我都唔鐘意隨便個人叫我驗尿[/color], Hs#j4DH+kN4^;vM
將心比己, 唔係話[color=red]欺負年青[/color]總好過佢走上不歸路,6vp~~`3K5J)XIW

O ?*Lp!}/] `!Y3_ M 而家就好似十年前打擊老翻咁, 你走去查人地有冇買老翻, 開玩笑嗎?
.j|E8?c#d-c
&A5w6UC1_ 你話毒品禍害嚴重性很高, 但 ... [/quote] h:k{/X'^$C8V
司機驗酒精含量ver.g]|b'T(^ PD
我無飲酒我都唔鍾意隨便個人叫我驗酒精含量"E8[i4ex2{

{T;C'P%t"yS8l 我應該沒改錯句子吧z*CG `U&{
鍾意與否是個人的問題
jyfOe 規則就是規則
0OK k-s3g6q&{ 為何隨機驗酒精含量計劃卻不成問題?O2us!mWb7F
你這個理由實在可笑
:ZXk-s$q
I mp e:C#T!t Vr v 欺負年青?aM1co:H7Ie4`
倒第一次聽到驗尿是一種欺負
Sw8|sF^C/u"Q2f3al 現時吸毒的集中地是中學
msgH?8^f)s!F 毒品拆家亦集中在中學販毒)@W!{/QX3T+T
不在中學實行計劃 難道在老人院或是幼稚園實行計劃?

whiterice 發表於 2009-8-15 08:44 AM

酒井果 d 起碼係無問題, 大學生好多人食都無問題, 問題係中學生食, 仲要係學校食, 仲要食完身體不適而入院, 而家係唔知佢地食得有幾誇張, 定係年紀細, 身體頂唔順, 4@ \ T ^Ep+Z6|3s$Y
.i%S)Mb+`
我話如果問題一直係咁變壞, 就只好係每區都有一隊正規既警察黎掃毒, 到時係唔係你想唔想,係你一定要, 就算你唔返學, 都會去你屋企搵你. 未到十八歲而有問題發生就唔只係佢自己既問題, 好多人都有責任.HX%F:d_D!N
EF7ch _0f
而家既做法係想 d 貪得意既學生放棄唔食, 因為知道有人黎而唔食

電梯男 發表於 2009-8-15 10:16 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

little boyboy 發表於 2009-8-15 10:29 AM

我覺得如果有校園驗毒,多多少少會令學生有警惕,唔敢隨時隨地吸毒。當然,永遠都係魔高一丈,但唔通咁又乜都唔做?當如果學校係有機會驗自已,有d未食過嘅學生可能未必敢試。任何計劃都無可能一開始就完美,一定要一路行一路執正,主要睇大家有無决心。至於打擊毒品來源當然要繼續做,但事實係永遠都無一個國家能夠成功完全阻止毒犯販毒,就算泰國這些會判死刑的國家,毒品問題一樣嚴重,正證禁毒係要多管齊下,校園驗毒,起碼都要擺個姿態出來,唔好等年青人太放肆。只要自已行得正,何懼被驗。

打狗棒 發表於 2009-8-15 02:34 PM

[quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-8-15 10:16 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3239677&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url];NA6}a*~H'q
一於強制驗毒啦 :gun: p'\x3TR;|"Djl#ln

CUkc?qR 驗毒刀要講私隱,真係顛倒是非 :nogood: h}5GfQt^ T
y;w6r6j9P&Q1[+f
當年母語教學刀係立即強制推行啦 :noway:
T7RL4c\
h\(\Fd 打擊吸毒,絕不手軟 :mad:
y;mzr7FT [/quote]
'Zf_zt0z(\9j*L3S [size=4]當年母語教學刀係立即強制推行啦 [/size]/g mQ;BJ&F E!k
[size=4]---------------------------------------------[/size]
b l~h I"s [size=4]所以落得個慘澹收場囉......[/size].PuX"t3~1x s#f
[size=4]你講一句驗啦驗啦幾咁易, 如果你無端端在街上被人捉住話要你驗毒, 請問你有乜感受?[/size]
NKY ^mC+oq3F [size=4]強制驗毒? 點驗? 驗邊個? 是否選擇性揀來驗? 國際學校又是否要驗? 如果有學生在驗毒當日逃學又點?  驗到又如何? 給驗出的學生會否被標籤化? 正生書院事件瀝瀝在目, 到時一眾"吸毒仔, 吸毒妹"被人排擠, 又點收科..............?[/size] n8uH6?5i$I|C*u
[size=4][/size] nE(_gVd
[size=4][/size]
+`,jL/t9k [size=4]打擊吸毒, 絕不手軟[/size]
L\c @ z&lq$O4M [size=4]---------------------------[/size]
g[`D"nr [size=4]回歸10年, 香港乜都學唔到, 最叻就係吹水喊口號, 請問香港打擊毒品幾時有手軟過?[/size]
cE h"q-b_/kj2~ [size=4]但係成效有幾多, 大家有目共睹; 香港自吹自鐳為甚麼國際大都會, 政府提供給青少年的娛樂近乎零, 請問青少年們不聚眾鬧事或跳舞fing頭外, 還有甚麼可做? 理性一點, 打擊毒禍, 不應從吸食者入手, 而是應該從供應者入手, 沒供就沒求, 麻鷹唔打打雞仔, 香港政府真係冇x用.......[/size]

benny1219 發表於 2009-8-15 03:56 PM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-8-15 02:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3239850&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
P _od!cYxn8S%b7I
4aFJ2\LZ2@1WZ 當年母語教學刀係立即強制推行啦 S*E a|6?hje8b$u
---------------------------------------------q,cz1[ A{$}1dQ&t
所以落得個慘澹收場囉......
8j-Q5H p[xFP;i 你講一句驗啦驗啦幾咁易, 如果你無端端在街上被人捉住話要你驗毒, 請問你有乜感受?
(f!I5uCOu 強制驗毒? 點驗?  ... [/quote]0~,o#w8m!t ]
:haha: 咁你係支持 定 反對呢

打狗棒 發表於 2009-8-15 04:00 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-8-15 03:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3239884&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]k/M ro j_2`\e%zT

rJ'[ Xn {+C m&| :haha: 咁你係支持 定 反對呢 [/quote]
/J/c!G#z }h8ou9R0XG 如果能解決我所提出的問題, 咁就支持;
'ore2n4_X RN 如果只係驗驗驗, 驗完後問題多多, 咁就反對!!!

打狗棒 發表於 2009-8-15 04:09 PM

[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2009-8-14 05:50 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238465&ptid=206957][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0T,c A+w$jV sRrl
我睇你回果2個POST,我覺得你係1個道友,及早回頭啦 [/quote]`XXq fd.Y)^
你條友都幾搞笑, 唔讚成驗毒就係道友, 咁我要通你櫃, 你唔肯, 咁你係唔係基佬?

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.