娛樂滿紛 26FUN's Archiver

shamanking19 發表於 2009-8-14 02:22 PM

髮泥或者GEL

唔知大家係用開邊一隻髮泥或者GEL呢?
5A6PS6_+gC +| y.Z4Fg [ZH
因為我宜家用開果隻真係好唔掂,唔知各位有咩好介紹呢?

kaing 發表於 2009-8-14 04:39 PM

其實係點唔得法呢?
@xqq5HC*?HjS_ 因為髮泥都有好幾種....真係要睇下你想要d 咩

shamanking19 發表於 2009-8-14 04:49 PM

我宜家係用緊gatsby六角盒﹐但係完全唔夠力,都定唔到形,好快dul返落來
5b"DA+S!CS!{T 之後洗頭,洗好耐都洗唔甩,重勁傷頭髮

151350132 發表於 2009-8-14 05:20 PM

用""紅ice""整成個頭再用""紫faddy""重點定形
l*Ix:r ];H2KeU8s 呢兩隻都好易洗~around$40就有一支 b+Ux:Z)sl"q"y
好快dul...就要用定形噴霧BBnpLs#~t,P
gatsby六角盒....只係初心者先會用
"G"|} PS? xh7KQ2y 又"肥林林"又難洗\N#Q1gy$vB.[RB
多數d人岩岩開始學整頭就用佢入門....
h?h;E4aL%x5[n7d#G 我都冇用呢隻成5年...

andyho 發表於 2009-8-14 06:05 PM

[quote]原帖由 [i]shamanking19[/i] 於 2009-8-14 04:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3238886&ptid=206982][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Q_YZ)h'ga ? O
我宜家係用緊gatsby六角盒﹐但係完全唔夠力,都定唔到形,好快dul返落來
K tZ/A^~#y 之後洗頭,洗好耐都洗唔甩,重勁傷頭髮 [/quote]}2V ^Mk$?G

AK-n A7jV gatsby現時的新系列,即是木村做代言人那種其實不錯,比你所講的六角盒好好多,
/ZIGl4I!gl(J w 我以前在日本買過及用過資生堂出的GERAID男用髮泥,OK而且不太傷髮。q(Vf"yz(o!N
在銅鑼灣時代地庫那家賣很多日本水貨髮型及護膚用品店,有許多日本水貨髮泥,0E6ud4R@'e;e$K Js
你可試試UNO系列,好像也是資生堂出的。P!]ruVR
ZcBt~
你覺得不夠定型力,會不會是髮型的問題?如果髮型師夠功夫,視乎你髮質及長度剪出合適髮型,
P1mBd {H&p 理論上用市面上大部分髮泥都SET到頭。

nowziki 發表於 2009-8-14 08:28 PM

唔好再用GATSBY,太難洗,我髮型師試過有個客長期用GATSBY,洗頭用洗頭水洗唔掂,最後要用洗潔精洗先得...

eric1874 發表於 2009-8-14 09:05 PM

gasby係以前6角盒o個d先難洗,而家木村圓形盒其實ok,可以買合迷你版試一試lor

shamanking19 發表於 2009-8-15 12:45 AM

我唔係專業髮型師,所以想揀一啲比較好既泥或者GEL+g8{)e8ov.\%M N
GATSBY好多人都話唔好用,所以我想轉其他)A1O([ Ou @,Zf
宜家各位提供既有紅ICE、紫FEDDY同UNO呢三隻

infjlam 發表於 2009-8-15 04:59 AM

[quote]原帖由 [i]shamanking19[/i] 於 2009-8-15 12:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3239336&ptid=206982][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](h|$S[1M Y+e
我唔係專業髮型師,所以想揀一啲比較好既泥或者GEL
P1e8?c2]pze0Fp*n GATSBY好多人都話唔好用,所以我想轉其他BYS0DfQ@)u[G
宜家各位提供既有紅ICE、紫FEDDY同UNO呢三隻 [/quote]~"~b ] R

-pA-nC,[#Q 你試下問下D髮型師,好多都推薦用Feddy:agree:
n H J9E | 幾隻我都用過,都係覺得Feddy平靚正:good:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.