娛樂滿紛 26FUN's Archiver

maklongfung 發表於 2009-8-16 06:52 PM

為風災作的東西~~

天災!T"O `4\&I
f&b6QE%]
天降之災躲不去,風雨暴來只能隨。x y"ct2i-FI4y
雨點猛擊人心碎,泥石湧至人空虛。?-SB%C6t5rX
風去剩下傷心淚,雨過滿是悲哀水。
!iD`m^8@#{g0E9` 人亦已去不能追,晴天重來災已去。

自由神 發表於 2009-8-16 07:09 PM

樓主你原創嫁?:lol:

maklongfung 發表於 2009-8-16 07:21 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-8-16 07:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3240722&ptid=207033][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
D8]1N7G pU TGD 樓主你原創嫁?:lol: [/quote]
E wM;C:tj 是喔...我已貼在香港討論區,facefook同埋e個討論區^^

shamanking19 發表於 2009-8-16 11:58 PM

天災的確係躲不過,但有時如果唔係加咪有人禍,災情都未必會咁嚴重J3|.esAIS
我地真係要好好保護大自然,同咪要遏止一啲貪污、偷工減料情況)m&M(C `)d],olN#n
今次台灣風災死左咁多人,又催毀左幾條材莊
H JX6Y.ck#t{)x 真係好慘,死去的人固然慘,但在生既人更慘'OzO7L fG-t
除左要面對失去家園之痛,重要面對失去家人既痛苦 Z}#tQ wiD DDq,^
希望佢地可以快啲重新振作起來

yckwan123 發表於 2009-8-17 01:34 AM

快啲重新振作起來:crybye:8DY$\3Pe
y/o!@7|1{,`7f
[[i] 本帖最後由 yckwan123 於 2009-8-17 01:36 AM 編輯 [/i]]

lalaso 發表於 2009-8-17 02:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.