娛樂滿紛 26FUN's Archiver

丫琪 發表於 2009-8-17 04:50 PM

小小康入黎..吾該""=]

小小康...你e-mail系咩...同埋msn系咩...""MenY&^6Z'pz5~*fv y
我想同你傾計-________-"".h&U\;K-NY
你系咪Queenie既fans丫...??!!我都系丫""/\/\""
tT~-m0P 我msn系**** Hidden Message *****g^5g/rM;a t
加我喇...小小康""

chong2002 發表於 2009-8-17 06:22 PM

:o :o :o
;Z'w'h&QL%C 7yo,b"i0GI/B@
小妹妹,依度好危險
p ]6r'Tgi8Y 唔好亂留msn, email :dev:

飯焦 發表於 2009-8-17 07:00 PM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2009-8-17 06:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3241439&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]9DGG g"yEe
:o :o :o
4bIZ-s~#zrW5n
/cxED6]9l 小妹妹,依度好危險
S;A\({mnGQb)M%x 唔好亂留msn, email :dev: [/quote]
9vi4hJ O 9`:c,q Zq,P*| Z:w
你又知係小妹妹?1m+e2R hx4mQ(?#Dh
話唔定係小弟弟...

小小康 發表於 2009-8-17 07:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mnbvc 發表於 2009-8-17 08:41 PM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2009-8-17 07:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3241508&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]4WKJ7_1v kt;wU

L:G"B|3],Dv
QP:h8Z p.G#Xa g 喺到傾一樣啫:P
g"d7c8G yby9MZ sorry.......認識我嘅人都我冇msn.....因為我唔識用:haha:u6Sx/M/rNX

8Nr3{P;yv 唔知你有冇留意6月23日果集畢打自己人 MfI8R[ h gV
呢集講馬蹄露攞住Queenie張相去婚姻介紹所.........跟住之後同何啟南發展:P r;],{q(C:tv)u
張相應該我晒俾Quee ... [/quote]
;o J2Ou;GN 仲以為新個輯:yy28: LhZ Kc/e7x*\
有m傾襯蜜d既:redface:

丫琪 發表於 2009-8-17 09:36 PM

系丫...小小康...但系msn好簡單咋喎""$` Wv-H~4O
你試下down""我好少上黎呢個壇""
L oN)va M.L%_ 小小康...因為我知你鐘意Queenie同埋知你有好多Queenie相相""
;J xI/doKS+j 我諗你會影到Queenie好令""2oh+x3u0E
所以我想你sd d Queenie相俾我唷""N8Epc5{k
我吾系開個posT叫你入黎...我都吾知點叫你啊...""
2K&MQ?4?j 我又sd吾到信息俾你...都吾知點同你傾-   -""
g,gw#tg6ix 你有冇e-mail丫???

丫琪 發表於 2009-8-17 09:56 PM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2009-8-17 06:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3241439&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]_kne#blG2M5EB } ?
:o :o :o C\D A]Z f e$Z
!^8j4i,z ijf
小妹妹,依度好危險7|(s^l3j
唔好亂留msn, email :dev: [/quote]哦...知道喇..哥哥...""w0iu8`*EA6k_
我以後吾會喇"""吾該哥哥提醒我""Thx"

丫琪 發表於 2009-8-17 09:57 PM

[quote]原帖由 [i]飯焦[/i] 於 2009-8-17 07:00 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3241476&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] |$VybpW8\

-Am1@1t[5E7g,F6~-v:f[
%Qb1sf#N 你又知係小妹妹? I~ [7_x TV
話唔定係小弟弟... [/quote]-________-""我系女仔黎嫁""吾系弟弟>3<"

小小康 發表於 2009-8-18 12:09 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mnbvc 發表於 2009-8-18 12:49 AM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2009-8-18 12:09 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3241889&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]6{%n7D'w C S

Q*AeAc R@*lH$] /?&H-R:r5S7D*I
不如聽日我放幾張喺呢到俾你download啦, ok ? [/quote]9@h @i8g E
禾要楊2美美政玨有冇:redface:

shamanking19 發表於 2009-8-18 04:10 PM

不如post多幾張quennie ga相俾我地download啦:)

丫琪 發表於 2009-8-18 08:59 PM

嗯嗯...小小康...""v1wHm };P:e
快D俾多d Queenie既相相俾我地download喇""[t8\!a.L
要令令喎"吾該哂"ws:h,N^ `.ue
你有冇去絕代商驕果個宣傳活動丫??
1M,tYe0V1m#[ Queenie都有去丫..吾知你有冇去影相相呢..?
+SPA0H\u r] 有既話...posT幾張queenie既相出黎丫"""ThX"

小小康 發表於 2009-8-19 07:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gn00987333 發表於 2009-8-19 07:35 PM

康哥出相,我黎支持下先:clap: :clap: :clap: :clap:

小小康 發表於 2009-8-19 08:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gn00987333 發表於 2009-8-19 08:27 PM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2009-8-19 08:18 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3243531&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:c-V~O3[ GJ+`B

ptIl)k&L~tY U-|K@ [g
:haha: 舊相 [/quote]:redface::redface::redface::redface:冇水印啊嗎:lol::lol::D:D:D:D

丫琪 發表於 2009-8-21 07:25 PM

多謝小小康哥哥...""
!m [m LD#xkM Yja 小小康....你話呢d系舊相...咁有冇新相丫??3ma/SJ]o
最近qUEENIE吾知有冇出funtion呢?!

小小康 發表於 2009-8-21 09:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2009-8-22 01:55 AM

支持大大康

丫琪 發表於 2009-8-22 07:44 PM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2009-8-21 09:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3245376&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
] ~j SN"y1w J0b ;oqTRI2~ a

.jw f&C#Ip 只得呢啲相:P ;B:M&s3BMw'w)o
之前佢好似有function,不過我有事冇去到:haha: [/quote]不過吾怕喇...只要小小康你下次有咩相就posT出黎俾我睇就我嫁喇""/\/\"""MPa5wo.C,DA
如果下次冇事記得要去啊...我系吾知有...所以冇去到"""-m7a{@ ^#zV p_
仲諗住小小康你有去...同埋諗住叫你posT相TiM""哈哈""不過吾緊要喇...下次記住影多d令相俾我地睇啊"""`/\ ~|/|B Y
同埋記住同Queenie講...有好多fanS叫你影嫁""咁咪得囉""/\/\""

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.