娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Kon Lai 發表於 2009-8-31 07:58 PM

小小康d相影得靚...有小妹妹fans支持,又要同你傾, 佩服! 佩服!
S5A'Vo4V;Fq 小妹妹, 其實dd既相都好靚...he he

小小康 發表於 2009-8-31 08:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

丫琪 發表於 2009-9-2 09:48 PM

康哥哥:::點解queenie咁好記性會記得你既??
/M%b,s(T"sG 你系咪當queenie有funtion都會去嫁???D NY/q%}G
咁你有冇同過queenie傾計丫?!RL3AS7@T;]0KV
你就好喇""我都想丫""小妹勁鐘意qUEENIE cHU""/\/\"""
V^,w*q/Q#V 要回丫...康哥哥"""下次又要影多d""

丫琪 發表於 2009-9-27 03:11 PM

queenie的論壇::
5T7c/@-i3@r [url]http://ilovequeenie-chu.marlito.com/[/url]

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.