娛樂滿紛 26FUN's Archiver

丫琪 發表於 2009-8-17 04:50 PM

小小康入黎..吾該""=]

小小康...你e-mail系咩...同埋msn系咩...""
|(sH0M2R bZ 我想同你傾計-________-""
0C@'C*y3x)zaned 你系咪Queenie既fans丫...??!!我都系丫""/\/\""{z@$@Rl
我msn系**** Hidden Message *****s ?M%Mt ^
加我喇...小小康""

chong2002 發表於 2009-8-17 06:22 PM

:o :o :o 5d-N D/rq*D
N_\ ^:S E*KY
小妹妹,依度好危險
t:J^A#c'vj Y 唔好亂留msn, email :dev:

飯焦 發表於 2009-8-17 07:00 PM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2009-8-17 06:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3241439&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] DhXdt9c
:o :o :o
V3c|u&eB
!ac1f*N$W0N,[1l7},y 小妹妹,依度好危險.Hq5p2f QOW0B
唔好亂留msn, email :dev: [/quote]
Zf9R~c
*c"cxU2N7Z 你又知係小妹妹?
zJ?P[h 話唔定係小弟弟...

小小康 發表於 2009-8-17 07:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mnbvc 發表於 2009-8-17 08:41 PM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2009-8-17 07:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3241508&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]"}7u;tQQ'n%h6I

.c$zt#tJM XPtR
T+aflu4u;l {(b 喺到傾一樣啫:P
e2Lot#M sorry.......認識我嘅人都我冇msn.....因為我唔識用:haha:GU|Iq"Y1gNZ

p#VS%q@Y5ni 唔知你有冇留意6月23日果集畢打自己人
7b,d ~gFaI$x 呢集講馬蹄露攞住Queenie張相去婚姻介紹所.........跟住之後同何啟南發展:P
'I2X+?$]`,E-y'?bn,~ v+] 張相應該我晒俾Quee ... [/quote]
},BY(ZJfA 仲以為新個輯:yy28:
8{7b-WMH5QU*gsgV 有m傾襯蜜d既:redface:

丫琪 發表於 2009-8-17 09:36 PM

系丫...小小康...但系msn好簡單咋喎""7MX]2Q[/s*{-n8t
你試下down""我好少上黎呢個壇"" |\3[d_%X"j]k%B4M
小小康...因為我知你鐘意Queenie同埋知你有好多Queenie相相""
@A-oB~l!S.U.k5fD&F 我諗你會影到Queenie好令""
-J }lGo@4w2tdrl 所以我想你sd d Queenie相俾我唷""+g,s._KH!}1L
我吾系開個posT叫你入黎...我都吾知點叫你啊..."""V/zYN(p2P@x"k
我又sd吾到信息俾你...都吾知點同你傾-   -""
]zv8K(O+V5xbobm 你有冇e-mail丫???

丫琪 發表於 2009-8-17 09:56 PM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2009-8-17 06:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3241439&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]k*?OwI3xE8d-g
:o :o :o
0b` |&Ht W
[w9P3}h#A"qv2V 小妹妹,依度好危險
XE6v*L(@C ~d 唔好亂留msn, email :dev: [/quote]哦...知道喇..哥哥...""lj8b@fs j8z
我以後吾會喇"""吾該哥哥提醒我""Thx"

丫琪 發表於 2009-8-17 09:57 PM

[quote]原帖由 [i]飯焦[/i] 於 2009-8-17 07:00 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3241476&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]7@1\(ov2b
j}Xa M4K!dC/i
%`5B8AX{\
你又知係小妹妹?
Y$K'V8y*Y {B[ 話唔定係小弟弟... [/quote]-________-""我系女仔黎嫁""吾系弟弟>3<"

小小康 發表於 2009-8-18 12:09 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mnbvc 發表於 2009-8-18 12:49 AM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2009-8-18 12:09 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3241889&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
5gG(ydf EyR `6?1]UZv/NP H
,Fug;bD;bX4k-d
不如聽日我放幾張喺呢到俾你download啦, ok ? [/quote] \3Py:]ZQ|H|
禾要楊2美美政玨有冇:redface:

shamanking19 發表於 2009-8-18 04:10 PM

不如post多幾張quennie ga相俾我地download啦:)

丫琪 發表於 2009-8-18 08:59 PM

嗯嗯...小小康..."" V$e{QI h_(|
快D俾多d Queenie既相相俾我地download喇""msHfd5MY
要令令喎"吾該哂" G:|K"gj&k~d
你有冇去絕代商驕果個宣傳活動丫??
3VLV Q Td%| Queenie都有去丫..吾知你有冇去影相相呢..?B#VW[8ad
有既話...posT幾張queenie既相出黎丫"""ThX"

小小康 發表於 2009-8-19 07:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gn00987333 發表於 2009-8-19 07:35 PM

康哥出相,我黎支持下先:clap: :clap: :clap: :clap:

小小康 發表於 2009-8-19 08:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gn00987333 發表於 2009-8-19 08:27 PM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2009-8-19 08:18 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3243531&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]E4b\lX\$H
Ps3t4? To1d

QL"H ~A{*f :haha: 舊相 [/quote]:redface::redface::redface::redface:冇水印啊嗎:lol::lol::D:D:D:D

丫琪 發表於 2009-8-21 07:25 PM

多謝小小康哥哥...""ZQE0I;V
小小康....你話呢d系舊相...咁有冇新相丫??IZ4aD(W:z i
最近qUEENIE吾知有冇出funtion呢?!

小小康 發表於 2009-8-21 09:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2009-8-22 01:55 AM

支持大大康

丫琪 發表於 2009-8-22 07:44 PM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2009-8-21 09:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3245376&ptid=207061][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Ujp'i5nyF

fj*lf1h
.gUk`*t 只得呢啲相:P O$D/q/L1d [_ c Yc
之前佢好似有function,不過我有事冇去到:haha: [/quote]不過吾怕喇...只要小小康你下次有咩相就posT出黎俾我睇就我嫁喇""/\/\""
3ND;YJY4\/L,R,A 如果下次冇事記得要去啊...我系吾知有...所以冇去到""" zM\'y"i%gWZoc6M
仲諗住小小康你有去...同埋諗住叫你posT相TiM""哈哈""不過吾緊要喇...下次記住影多d令相俾我地睇啊"""
o{[1Khja 同埋記住同Queenie講...有好多fanS叫你影嫁""咁咪得囉""/\/\""

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.