娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lalaso 發表於 2009-8-18 11:07 PM

醫院經常出錯

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2009-8-18 11:13 PM

醫管局肥上瘦下,+lmp^9k }8h4i/e b
前線唔夠人手,好多都做到趴街,便容易造成失誤

shamanking19 發表於 2009-8-18 11:16 PM

宜家無理由話訓練不足,所有護士都係要讀過相關課程畢業先得
0G`6haQu2J&Q.`K 可能係工時太長、太攰,令到佢地成日都做錯野
3_&`L5l6~C]e 不過咁唔小心,點都係佢地有錯,醫院方面當然都係責無旁貸
5fOV k_'Sb'R,Dg 市民信得過佢地間醫院先會入住,如果唔係都會揀其他醫院啦
t4n$h1CG6g-\a 不過,其實喺醫院做野,壓力好大,特別係有嚴重傳染病爆發時0OXZ5R T&R {y
例如之前2003年沙士一疫&YQ(DX(|t4JH
又要成日俾一啲病人鬧

打狗棒 發表於 2009-8-18 11:18 PM

樹大有枯枝, 香港醫務人員平均資素算是不錯, 相比「見錢才救人」的大陸醫務人員, 更加是高下立見; ]/Ipa*]3P\_
但是, 每次醫院出事, 一定不會第一時間公告, 必先想辦法內部處理, 試圖淡化事件的嚴重性, 這種思維極度要不得!!!

sm1560161 發表於 2009-8-19 12:14 AM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-8-18 11:18 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3242861&ptid=207100][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]樹大有枯枝, 香港醫務人員平均資素算是不錯, 相比「見錢才救人」的大陸醫務人員, 更加是高下立見; 但是, 每次醫院出事, 一定不會第一時間公告, 必先想辦法內部處理, 試圖淡化事件的嚴重性, 這種思維極度要不得!!! ... [/quote]
Z&w/P-o sq%Gt 做到死下死下,仲要俾上頭鬧,真係唔好受既~~~
x(VNI y9f([,EN(R }$] M6{$[U Zf
唔見USB都還好,掉亂人地個仔女就真係有d過分~~~

benny1219 發表於 2009-8-19 12:54 AM

這個錯真的很嚴重 隨時毀了兩個幸福家庭  應要認真檢討(j.}%nMUsq"B [
唔好得過且過

12d3 發表於 2009-8-19 10:12 AM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-18 11:13 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3242851&ptid=207100][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0v dQp vI 醫管局肥上瘦下, |P4RQ.YB,pBJN ^
前線唔夠人手,好多都做到趴街,便容易造成失誤 [/quote]
#x5p+Nl'Hv.p
:vAe[&ab2` 同意!Lo T_{9B b8O
醫生會做選擇私家醫生或其他出路 => 公立醫院人手更加短缺 => 更多醫生不選擇入公立醫院
m.}!dS3T 形成惡性循環

lalaso 發表於 2009-8-19 07:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2009-8-19 08:02 PM

其實那情況點只醫生?還包括各前線醫護人員,\ }/qpiqX[
有得揀,都做私家診所或醫院喇,
p dkl M?6E 公立的,無論工時或待遇都差好多...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.