娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2009-8-19 01:06 AM

願台灣水災死者安息

願台灣水災死者安息
%l3R6]~i\ C,q:d
6c |;rAu"cOB 盧冠廷 -但願人長久I9s[-K-^;E3s
[url=http://www.youtube.com/watch?v=diXom3BpWI8]http://www.youtube.com/watch?v=diXom3BpWI8[/url]

shamanking19 發表於 2009-8-19 01:29 AM

希望佢地可以早日入土為安,可以安息L#YU1V5?i
而倖存者可以重新振作開展新生活,重新建立家園
f B W9d0N dQbn 唔好再為過去而悲傷,展望將來
A f(O0o%P 亦希望失蹤者或重未被發現的死體可以快啲被救或尋回

vv1668vv 發表於 2009-8-19 02:09 AM

[quote]原帖由 [i]loklok117[/i] 於 2009-8-19 01:06 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3243020&ptid=207106][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]!mnF'~x$Z
願台灣水災死者安息9a-h0Pw$Tu
Dz K Hbf Sx
盧冠廷 -但願人長久
R0ZeB6r/nu2V [url=http://www.youtube.com/watch?v=diXom3BpWI8]http://www.youtube.com/watch?v=diXom3BpWI8[/url] [/quote]*B&r!p(dF A

wd1G'yx@j EpT Dg]*S(OO
-zi4R lM
[font=新細明體]前所未有的 苦瀝 …[/font])PRV.`}V0Z7K.eu

E l0K]W dB t.AY%Fr
[font=新細明體]願 死 難 者 安 息[/font]

lalaso 發表於 2009-8-19 04:16 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.