愛打sms或愛駕車人士必睇
家長指引[youtube]8I54mlK0kVw[/youtube] 英國戲? 好恐怖 :nogood: 香港都立左法 唔可以一路渣手一路用手提電話 ~2cP1il
我成日都見好多車主 一隻手拎電話 另一隻手渣車 係唔係一齣戲既預告片來?11/2009上映?ceMNM%e0Z(r*U$T
渣車聽電話就已經唔應該,佢重要打SMS
又唔係有咩特別事,真係非打不好就停車先囉
真係害人害物 唔死都變植物人啦咁chok法 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 安全渣車最緊要}#r6],n)jq
唔係好似個女仔咁EVQ$MZ~&G*@'C
害到好多條人命 不己安,,,
但揸車真係5該用HAND-FREE,,,,sTpMBk)X
你想死,,俾人撞果D人未必想死,,,iHq xyl)zR$i
BTW,,段片拍得幾好喎,,, [quote]原帖由 [i]matdu[/i] 於 2009-8-21 11:15 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3244837&ptid=207149][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]r"^t~vGr/N.k|
不己安,,, Zy#KB5z/_R p^
但揸車真係5該用HAND-FREE,,,
你想死,,俾人撞果D人未必想死,,,ly,}(V/}WMK-N6M4s*~
BTW,,段片拍得幾好喎,,, [/quote]#FH:|7H+`T)W2~
渣車根本唔應該傾電話 因為有時傾得太投入 容易分心 反應慢幾拍
尤其時高速公路 架車開得快 一陣突然有人插線 都黎唔切反應 條片告訴大家一心不能二用 !!
頁:
[1]