娛樂滿紛 26FUN's Archiver

admin 發表於 2009-8-20 08:52 PM

愛打sms或愛駕車人士必睇

家長指引
o.bF,BG3QUGKb
S(V.W4AY6_3G [youtube]8I54mlK0kVw[/youtube]

toptank 發表於 2009-8-20 09:19 PM

英國戲? 好恐怖

benny1219 發表於 2009-8-20 09:44 PM

:nogood: 香港都立左法 唔可以一路渣手一路用手提電話 ~2cP1il
我成日都見好多車主 一隻手拎電話  另一隻手渣車

shamanking19 發表於 2009-8-21 12:11 AM

係唔係一齣戲既預告片來?11/2009上映?ceMNM%e0Z(r*U$T
渣車聽電話就已經唔應該,佢重要打SMS
3XA7vH d _1wNaK 又唔係有咩特別事,真係非打不好就停車先囉
@J'F#}w-n,`B 真係害人害物

BBNN 發表於 2009-8-21 12:47 AM

唔死都變植物人啦咁chok法

lalaso 發表於 2009-8-21 03:01 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tokyo1234 發表於 2009-8-21 07:37 AM

安全渣車最緊要}#r6],n)jq
唔係好似個女仔咁EVQ$MZ~&G*@'C
害到好多條人命

matdu 發表於 2009-8-21 11:15 AM

不己安,,,
nu!QE|6g-\2O 但揸車真係5該用HAND-FREE,,,,sT p M Bk)X
你想死,,俾人撞果D人未必想死,,,iHq xyl)zR$i
BTW,,段片拍得幾好喎,,,

benny1219 發表於 2009-8-21 12:30 PM

[quote]原帖由 [i]matdu[/i] 於 2009-8-21 11:15 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3244837&ptid=207149][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]r"^t~vG r/N.k|
不己安,,, Zy#KB5z/_R p^
但揸車真係5該用HAND-FREE,,,
&j VLC sR-~ 你想死,,俾人撞果D人未必想死,,,ly,}(V/}WMK-N6M4s*~
BTW,,段片拍得幾好喎,,, [/quote]#FH:|7H+`T)W2~
渣車根本唔應該傾電話  因為有時傾得太投入 容易分心 反應慢幾拍
H$_|wh ea Yp
;\!Y(p2tR~&vEU 尤其時高速公路 架車開得快 一陣突然有人插線 都黎唔切反應

chung11 發表於 2009-8-21 04:27 PM

條片告訴大家一心不能二用 !!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.