【電腦節2009】場內終極優惠比街價貴,大家小心!
街賣$1,4xx:[url=http://www.dcfever.com/reviews/readreviews.php?type=cameras&pid=1125]http://www.dcfever.com/reviews/r ... pe=cameras&pid=1125[/url]
場賣$1,599::dev: WOW1]T3B$|'So(f f
Q,@ZGz UkF9X
多謝提醒, 睇黎都唔駛諗去買野 電腦節筍價 x_&i ?vwgq] b
LCD Model LG W2353V~~~
高登腦場價$1499, 會場價$1690:dev: 真真正正的平貨......
OnM5e,m4Z
[quote]屯門一網吧職員黃女士買了十多個 LCD螢幕:「佢哋唔夠貨,要再嚟過。」她說料花 24,000元買 30個螢幕:「仲平過批發 100蚊。」[/quote]FC]fIH
*}@ LK't
[img]http://hk.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20090822/large/22la6p3.jpg[/img]z1A f T~ Xh4U
黃女士與同事前來為公司購買 LCD螢幕,一口氣掃了十多部,今天會再來搶購。DRNZWK;yh
9R7j$Jxr(Q
:eek:
邊個佢地搶呀 :hitwall: 買埋d咁mon睇壞眼:yy03:
禁煙禁膠袋應該要禁埋所有用TN面板的顯示器:yy09:
Ts9HKb5\I
10年前已經非IPS不買:yy04: [quote]原帖由 [i]PKTung2[/i] 於 2009-8-22 01:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246051&ptid=207206][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
真真正正的平貨......bP%BGn.Qc
1W;Ss Qq%PAq
pT6l `4t
[img]http://hk.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20090822/large/22la6p3.jpg[/img]3MpW|'\C9B%d
黃女士與同事前來為公司購買 LCD螢幕,一口氣掃了十多部,今天會再來搶購。
Lq([!Q|A
:eek:_`R*\;Q^f&i
邊個佢地搶呀 :hitwa ... [/quote]
a1C|)Z t\$a*e
:help: :sleep: :sleep: +PAI2v*|At'v5C
哈哈我一見個牌子就笑了