娛樂滿紛 26FUN's Archiver

浪子 發表於 2009-8-22 09:15 AM

【電腦節2009】場內終極優惠比街價貴,大家小心!

街賣$1,4xx:
h n#RAr X+|3`]&~X [url=http://www.dcfever.com/reviews/readreviews.php?type=cameras&pid=1125]http://www.dcfever.com/reviews/r ... pe=cameras&pid=1125[/url]
m}aX$z LN
cS.kgRYL 場賣$1,599::dev:

mz_r55 發表於 2009-8-22 10:15 AM

WOW1]T3B$|'So(f f
Q,@ZG z UkF9X
多謝提醒,  睇黎都唔駛諗去買野

浪子 發表於 2009-8-22 10:31 AM

電腦節筍價 x_&i ? vwgq] b
LCD Model LG W2353V~~~
P&E;U{ vfM i2x'H 高登腦場價$1499, 會場價$1690:dev:

PKTung2 發表於 2009-8-22 01:02 PM

真真正正的平貨......
&l$~'a2GCc9V OnM5e,m4Z
[quote]屯門一網吧職員黃女士買了十多個 LCD螢幕:「佢哋唔夠貨,要再嚟過。」她說料花 24,000元買 30個螢幕:「仲平過批發 100蚊。」[/quote]FC]fIH
*}@ LK't
[img]http://hk.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20090822/large/22la6p3.jpg[/img]z1A f T~ Xh4U
黃女士與同事前來為公司購買 LCD螢幕,一口氣掃了十多部,今天會再來搶購。 DRNZWK;yh
9R7j$Jxr(Q
:eek:
t8R"Se B)_ 邊個佢地搶呀 :hitwall:

浪子 發表於 2009-8-22 01:36 PM

買埋d咁mon睇壞眼:yy03:
2f(R'a:oox-Igu 禁煙禁膠袋應該要禁埋所有用TN面板的顯示器:yy09:
~!e&y a(hLI T s9HKb5\I
10年前已經非IPS不買:yy04:

大優勢 發表於 2009-8-22 01:36 PM

[quote]原帖由 [i]PKTung2[/i] 於 2009-8-22 01:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246051&ptid=207206][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
,\.h.d E[8]5] L:Z2E 真真正正的平貨......bP%BGn.Qc
1W;SsQq%PAq

s\ G_5_S pT6l`4t
[img]http://hk.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20090822/large/22la6p3.jpg[/img]3MpW|'\C9B%d
黃女士與同事前來為公司購買 LCD螢幕,一口氣掃了十多部,今天會再來搶購。
.b@$ENq ` Lq([!Q|A
:eek:_`R*\;Q^f&i
邊個佢地搶呀 :hitwa ... [/quote]
fYe!~&V#B1O@| a1C|)Z t\$a*e
:help: :sleep: :sleep: +PAI2v*|At'v5C

Mr?"W jCO5o] 哈哈我一見個牌子就笑了R7I^h7m%TD+u
g^5P\`#s4r k6M
benq 出晒名 有事由自可
x$Ve8} GH9T!`N1L4P(e 一出事, 你就煩

pcm12345 發表於 2009-8-22 02:41 PM

防毒軟件就比街價平得多
+v(j`Vv8l KIS2010 1user 街賣$430會埸價$360f zG3`6[
3 user 街賣$9xx會埸價$800
2pM8P1D"YOy7@r 除開1人$26x用3年,抵到爛:yy08:

lalaso 發表於 2009-8-22 05:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shamanking19 發表於 2009-8-22 06:44 PM

嘩,電腦展內買野重貴過街買9?*s:~!t]&{R`V
係全部貨品都貴過街,定係只係呢一樣呢?
^J0u q Z#l 俾完入場費入去,點知重買貴野
w+Lu;qf&Z2F6y?k 真係唔抵呢,謝謝提醒

VIIV 發表於 2009-8-22 07:34 PM

>>俾完入場費入去,點知重買貴野
B4C7C%n dZ*p_
+ZV#q+rOU)K.TZ S that's the point......................:agree:

mz_r55 發表於 2009-8-22 07:47 PM

我有隻笨q 壞左整, 無耐又壞, 費事整了

151350132 發表於 2009-8-22 08:58 PM

最好搵個FD去定SSP同步格價,就唔怕買貴左

占占占 發表於 2009-8-23 09:30 AM

可能日圓升既關係。  d野同上年一樣冇平過。
o;b:q@r;HTU ~"y$Zw&Qt
比如d 8g sd card,  一直都在$100 樓上. 冇down 個價.

Tu-160 發表於 2009-8-25 03:56 AM

[quote]原帖由 [i]占占占[/i] 於 2009-8-23 09:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3247157&ptid=207206][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
j9Q-e(N p:QUG#yJ 可能日圓升既關係。  d野同上年一樣冇平過。W+kJ"`&v

&mPN_9N@tl} 比如d 8g sd card,  一直都在$100 樓上. 冇down 個價. [/quote]
ura{9^ Z8o8H*G n w]#C*xN*|o
換購價$80:yy04:
B"Jv8[a !cD)`s6L2cP
.....不過奇怪KingMax呢款"重新回歸"既防水SD Card;uh*C1CD J
成個電腦展場都無賣:yy18:
)c[0kCdN ^ j~!{&`D?p:|
[url=http://www.dcfever.com/campaigns/2009/shop/expo/]http://www.dcfever.com/campaigns/2009/shop/expo/[/url]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.