娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-8-22 11:21 AM

港產電動車獲批在港出售

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

benny1219 發表於 2009-8-22 11:45 AM

十萬唔算平以這種性能去計
M Z&k!Hy&o6f !kr-NX+_@
同埋以我所知 香港其實都有些有份量的客車製造商
%A9kZ&] AFhr3I 好多年前巳回內地開廠同人合作開發新車款
1|!K4Hly DH?;?/m
現在個賣點只不過係理公大學研發 無乜特別

infjlam 發表於 2009-8-22 12:04 PM

馬力細,而且只可走50kmh以下的路,即係好多地方去唔到,死得喇:giveup:

mnbvc 發表於 2009-8-22 12:43 PM

新聞講左
VhB"} v!]W%~ h 吐露港公路同大埔公路刀行70以上
z%f'DV_3z;C|5pa 住nt東北唔洗旨意渣車出沙田同市區

mnbvc 發表於 2009-8-22 12:46 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-8-22 11:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3245976&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]|4Wz;ZqTC F
十萬唔算平以這種性能去計
W8D U2WPhwF/m&U z)_N5[dP }
同埋以我所知 香港其實都有些有份量的客車製造商 /v&P DTk~u?:@
好多年前巳回內地開廠同人合作開發新車款
y_c'l'`
7Q Y|#f\:c 現在個賣點只不過係理公大學研發 無乜特別 ... [/quote]
PC"u#b Z-J 佢sell環保同公里價低
? \7j5WR6J.h 行1公里好似係$0.15
fV#~+KkL dD 但因為馬力細先耗電低
3Fa7i e,l&`2wi2T O~ 到馬力加大肯定冇甘平

toy828toy 發表於 2009-8-22 12:54 PM

[quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2009-8-22 12:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246023&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-V!b Zo0sU"O*J1x
新聞講左
7K$E:j'G_o(X:|e 吐露港公路同大埔公路刀行70以上Nc E qYBg8H-r
住nt東北唔洗旨意渣車出沙田同市區 [/quote]:vg{GZ

bygfCB3}0X 買架電動單車行單車路lor出沙田:dev: 8|UuN Uo/z
9Eq-@ V#c|W#AAS
東北 =? :naughty:

mnbvc 發表於 2009-8-22 01:38 PM

[quote]原帖由 [i]toy828toy[/i] 於 2009-8-22 12:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246041&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
{r(nfzN X
(?sN;b5X:s
!z&_0MDx7[3e 買lor出沙田:dev:
#~+XP ] Kx\
9T"eQ0Q[,n }Wh"t :naughty: [/quote]ajFdP9E1so
電動單車唔行得單車路架:yy20:
6k)`)f,n*? 仲有所有用能源驅動既載人車刀要有牌添:hitwall: ;h+d-x\[~C3D|8U
東北 =東平洲:yy15:

benny1219 發表於 2009-8-22 01:52 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-22 12:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3245991&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]{8tu U5M!y*k+A*uz
馬力細,而且只可走50kmh以下的路,即係好多地方去唔到,死得喇:giveup: [/quote]y5y ii8C4j'_

e |3b8Y I/n 去石澳 淺水灣 遊車河都唔知夠唔夠力  上山又多彎:haha:
aS/Vx_+vRU4{C%j2Q 同埋好似無音響系統 對鐘意一路聽歌一路渣車的人來說少了樂趣

vv1668vv 發表於 2009-8-22 02:09 PM

如果 充電站,維修配套不足。。相信再便宜都 無乜用。。

電梯男 發表於 2009-8-22 02:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mnbvc 發表於 2009-8-22 02:23 PM

[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-8-22 02:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246088&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
z)@V&ALO g 如果 充電站,維修配套不足。。相信再便宜都 無乜用。。 [/quote]-B&e(Ri$LC7UH
可以用普通插頭但叉好耐:yy04:

電梯男 發表於 2009-8-22 02:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mnbvc 發表於 2009-8-22 02:51 PM

[quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-8-22 02:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246099&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1y&Q7[r+L&R ]u3J-Q6em:Yk"SDc
y7zz@-vk%F w`m4k*q

)W&Y8I?r'ES9w 叉幾耐姐 :naughty: [/quote].xp^!m'BS,S(D
唔記得但應該叉10個鐘就行得1、2個鐘:yy20:

cheery 發表於 2009-8-22 03:11 PM

要咩牌先???

腦魔7世 發表於 2009-8-22 03:22 PM

smart micro hybrid 都係11萬幾咋:good:

vv1668vv 發表於 2009-8-22 04:13 PM

要是普及,要消費者願意付出購買,售價便宜只是基本法則。,xN-_I/d"{M1sgu/i
仲需要考慮各方面協調配合。
/h6IO7v!{y\f0W 只故賣!而不願意投入資源,把相關配套設施處理得妥善。
:]/B2i/k/FI'A 件“貨”好容易失去市場價值。
Q p(V+j%n9c)Al
R&T2DO3HYZ@ r 充足“零件”,充電“位置”不足的話,
} rL!M.h+IWW Q2[o 電池仍然處于行走80公里狀態? 想去再遠一點的地方受到限制。
2N+o!Z&i*@2tP2Ct 零件配套不足,維修等候需時長,就連走路的節奏也比其他人急速的香港人願意等嗎?
!a1h$[k"fg
(_5M[ox/`/wB ,Qx$b6B]&F |T
電池推動車,根本就不是什麽新鮮事物,
v;Q!q t m]b 不能普及的最大原因 是 什麽 ?7l*` dOj"D|
wBK.\,?0is(b6v
希望,滿康熱誠 ,熱度三分鐘的“政府”。。
?#lk+j |6p6|l^q 最好參照其他國家失敗的例子,再整合研究香港地理環境。
jJ^,d Z m pn:` 先締造一個完滿而實際的“配套“方案。
fWu!p m7Kd 有條理的推行,相信”普及”會來得實際湊效。

lalaso 發表於 2009-8-22 05:43 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shamanking19 發表於 2009-8-22 06:42 PM

咁多地方都唔可以駕入,其實無用囉

benny1219 發表於 2009-8-22 08:24 PM

[quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-8-22 02:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246094&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]sh]P*f)?EP
冇冷氣 :yy28: :yy29: :yy28: [/quote]H7gD*X%o^8l
:naughty: 你咪當佢係開逢車

infjlam 發表於 2009-8-22 08:47 PM

其實電動車係大勢所趨,
a(u W"ll;Qb 石油好可能在我地有生之年,就已經完全用完,;|:t4Q0Kap9^'h
何況有環保因素...8_VP,C.A{v2n%U} _

jO bd"@` 最大問題係好多技術問題還未完全解決,;[3nz&pzQ
電動車亦唔似電油推動車咁方便,行行下,冇電就真係「瓜」得:dev: )J3X5t _5RY[E#e1U
導致電動車風潮仍未真正流行~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.