港產電動車獲批在港出售
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 十萬唔算平以這種性能去計!kr-NX+_@
同埋以我所知 香港其實都有些有份量的客車製造商
好多年前巳回內地開廠同人合作開發新車款
DH ?;?/m
現在個賣點只不過係理公大學研發 無乜特別 馬力細,而且只可走50kmh以下的路,即係好多地方去唔到,死得喇:giveup: 新聞講左
吐露港公路同大埔公路刀行70以上
住nt東北唔洗旨意渣車出沙田同市區 [quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-8-22 11:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3245976&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]|4Wz;ZqTC F
十萬唔算平以這種性能去計
z)_N5[dP }
同埋以我所知 香港其實都有些有份量的客車製造商 /v&P DTk ~u ?:@
好多年前巳回內地開廠同人合作開發新車款
現在個賣點只不過係理公大學研發 無乜特別 ... [/quote]
佢sell環保同公里價低
行1公里好似係$0.15
但因為馬力細先耗電低
到馬力加大肯定冇甘平 [quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2009-8-22 12:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246023&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-V!b Zo0sU"O*J1x
新聞講左
吐露港公路同大埔公路刀行70以上Nc EqYBg8H-r
住nt東北唔洗旨意渣車出沙田同市區 [/quote]:vg{GZ
買架電動單車行單車路lor出沙田:dev: 8|UuN Uo/z
9Eq-@ V#c|W#AAS
東北 =? :naughty: [quote]原帖由 [i]toy828toy[/i] 於 2009-8-22 12:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246041&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
買lor出沙田:dev:
:naughty: [/quote]ajFdP9E1so
電動單車唔行得單車路架:yy20:
仲有所有用能源驅動既載人車刀要有牌添:hitwall: ;h+d-x\[~C3D|8U
東北 =東平洲:yy15: [quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-22 12:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3245991&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]{8tuU5M!y*k+A*uz
馬力細,而且只可走50kmh以下的路,即係好多地方去唔到,死得喇:giveup: [/quote]y5y ii8C4j'_
去石澳 淺水灣 遊車河都唔知夠唔夠力 上山又多彎:haha:
同埋好似無音響系統 對鐘意一路聽歌一路渣車的人來說少了樂趣 如果 充電站,維修配套不足。。相信再便宜都 無乜用。。 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-8-22 02:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246088&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
如果 充電站,維修配套不足。。相信再便宜都 無乜用。。 [/quote]-B&e(Ri$LC7UH
可以用普通插頭但叉好耐:yy04: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-8-22 02:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246099&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
]u3J-Q6em:Yk"SDc
y7zz @-v k%F w`m4k*q
叉幾耐姐 :naughty: [/quote].xp^!m'BS,S(D
唔記得但應該叉10個鐘就行得1、2個鐘:yy20: 要咩牌先??? smart micro hybrid 都係11萬幾咋:good: 要是普及,要消費者願意付出購買,售價便宜只是基本法則。,xN-_I/d"{M1sgu/i
仲需要考慮各方面協調配合。
只故賣!而不願意投入資源,把相關配套設施處理得妥善。
件“貨”好容易失去市場價值。
充足“零件”,充電“位置”不足的話,
電池仍然處于行走80公里狀態? 想去再遠一點的地方受到限制。
零件配套不足,維修等候需時長,就連走路的節奏也比其他人急速的香港人願意等嗎?
,Qx$b6B]&F|T
電池推動車,根本就不是什麽新鮮事物,
不能普及的最大原因 是 什麽 ?7l*`dOj"D|
wBK.\,?0is(b6v
希望,滿康熱誠 ,熱度三分鐘的“政府”。。
最好參照其他國家失敗的例子,再整合研究香港地理環境。
先締造一個完滿而實際的“配套“方案。
有條理的推行,相信”普及”會來得實際湊效。 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 咁多地方都唔可以駕入,其實無用囉 [quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-8-22 02:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246094&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]