談什麼普及, 環境局局長肯象徵式試用嗎?
財大氣粗商家佬, 大陸友肯用咁平的車嗎?
r3~SV%Vmb*x
bs"r bqV2}
冇冷氣的車都推出黎, 要人焗住定要人吸路面廢氣? 劇我估計, poly係批新一年funding之前夾硬推d野出黎.
[quote]原帖由 [i]12d3[/i] 於 2009-8-23 11:05 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3247282&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]7anIx `3Cp!O
劇我估計, poly係批新一年funding之前夾硬推d野出黎. ... [/quote]
擺明就係:P j2h7H2^u+iA^[
學者都好識得攞水:secret:
依家大熱天時,推出冇冷氣o既車,其實佢想點:hitwall:
[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-22 08:47 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246441&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
其實電動車係大勢所趨,
石油好可能在我地有生之年,就已經完全用完,
何況有環保因素...
最大問題係好多技術問題還未完全解決,
電動車亦唔似電油推動車咁方便,行行下,冇電就真係「瓜」得'E?x-g?U5|#hUX"X
導致電動車風潮仍未真正流行~ ... [/quote]
係車尾箱擺定單車發電機:dev:
愉景灣可能啱用:kiss:
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
參考一下, 港首辦無車日
http://news.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi/3/1/1/1241529/1.html
[quote]原帖由 [i]12d3[/i] 於 2009-8-23 11:05 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3247282&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
談什麼普及, 環境局局長肯象徵式試用嗎?hAH4~ np
財大氣粗商家佬, 大陸友肯用咁平的車嗎?Jgz6OYQ+QPT
冇冷氣的車都推出黎, 要人焗住定要人吸路面廢氣? 劇我估計, poly係批新一年funding之前夾硬推d野出黎. ... [/quote]_&e ]8g
e(T
對對
g
oml
Pmy*L`(E
應該全體高官以身作則 放棄專車改用公共交通上班[G3l K0onq