娛樂滿紛 26FUN's Archiver

12d3 發表於 2009-8-23 11:05 AM

談什麼普及, 環境局局長肯象徵式試用嗎?
d9GhG,? 財大氣粗商家佬, 大陸友肯用咁平的車嗎? r3~SV%Vmb*x
bs"rbqV2}
冇冷氣的車都推出黎, 要人焗住定要人吸路面廢氣? 劇我估計, poly係批新一年funding之前夾硬推d野出黎.

infjlam 發表於 2009-8-23 11:55 AM

[quote]原帖由 [i]12d3[/i] 於 2009-8-23 11:05 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3247282&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]7anIx `3Cp!O
劇我估計, poly係批新一年funding之前夾硬推d野出黎. ... [/quote]
{6Q7F1n,f
3wP;co,QI&z 擺明就係:P j2h7H2^u+iA^[
學者都好識得攞水:secret:
$w gG sB)X3R@
vh@f`?7i-FSm 依家大熱天時,推出冇冷氣o既車,其實佢想點:hitwall:

mnbvc 發表於 2009-8-23 01:09 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-22 08:47 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246441&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0|QpC{N;jP @ 其實電動車係大勢所趨,
x_(v]-d7C|+nRY 石油好可能在我地有生之年,就已經完全用完,
\4S{-[ y4pB 何況有環保因素...
m7R'q JE7_$oE
6_b%}-RKVx 最大問題係好多技術問題還未完全解決,
ZHb U ^M:B 電動車亦唔似電油推動車咁方便,行行下,冇電就真係「瓜」得'E?x-g?U5|#hU X"X
導致電動車風潮仍未真正流行~ ... [/quote]
%u }a!Ty3R.E i 係車尾箱擺定單車發電機:dev:

zakuland 發表於 2009-8-23 07:21 PM

愉景灣可能啱用:kiss:

電梯男 發表於 2009-8-23 08:11 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

12d3 發表於 2009-8-24 11:50 AM

參考一下, 港首辦無車日
_7V&pH4uP0i4~,Z http://news.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi/3/1/1/1241529/1.html

benny1219 發表於 2009-8-24 01:43 PM

[quote]原帖由 [i]12d3[/i] 於 2009-8-23 11:05 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3247282&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
/ZE cH~a{g@Q#S 談什麼普及, 環境局局長肯象徵式試用嗎? hAH4~ np
財大氣粗商家佬, 大陸友肯用咁平的車嗎?Jgz6OYQ+QPT

?!GdX~2D c-wD 冇冷氣的車都推出黎, 要人焗住定要人吸路面廢氣? 劇我估計, poly係批新一年funding之前夾硬推d野出黎. ... [/quote]_&e ]8g e(T
對對 g oml Pmy*L`(E

6R FQh9L'l 應該全體高官以身作則 放棄專車改用公共交通上班[G3l K0onq
M?;h0pd(Z
一來近接觸市民 聽到市民聲音意見RJ Mml
二來了解市民上班過程活動 親身體驗繁忙上班時間 Wb%gg"M%hMq6a
三來政府慳錢又可以減低癈氣
/I[TQ/nDM(@ 四來為高官身子好 行多幾步路 肚皮少了一個車軚

infjlam 發表於 2009-8-24 04:20 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-8-24 01:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3248075&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]CY:~W*U6PXs;h/W
I!C#`H(VR4]3|%r(s
對對/? @&K4Hy]e9j

-s}C(Q,hX;X$Sl 應該全體高官以身作則 放棄專車改用公共交通上班
YNnKr7@9}m!I
!?FO_e2X,S 一來近接觸市民 聽到市民聲音意見&S3Dpr ]#t
二來了解市民上班過程活動 親身體驗繁忙上班時間C5\(^+P6c*D'T;~8lH
三來政府慳錢又可以減低癈氣
Wb7Z;o{}x3y-G 四來為高官身子好 行多幾步路 肚皮少了一個 ... [/quote]kM%NPz |.j\
tA)MzY c.O0mS5h Q
要高官們放棄專車改用公共交通上班?m4GIB;f
那等如椽木求魚:D
6QOaTm1q 做一日show,都已經攞左佢地半條人命:fight: t\ BBi7` C
特區高官假大空咁多年,哈哈:kicking:
d(q(i5B1cd (H \*a3Y2}

%u'B v)g1}bX g U [size=5]2000年的往事.......[/size]rO S8_/\uv
[b][color=#054a84]梁 愛 詩 「 連 累 」 巴 士 乘 客 4@,Wr?1PR1},t
[/color][/b][size=2]y Y.hml'O;g7y
( 綜 合 報 道 ) 昨 日 氣 溫 雖 高 達 卅 四 點 二 度 ﹐ 但 一 眾 高 官 為 響 應 世 界 環 境 日 ﹐ 齊 齊 捨 棄 了 舒 適 的 私 家 車 。 在 酷 熱 天 氣 下 一 嘗 「 逼 」 巴 士 、 「 大 汗 疊 細 汗 」 ﹐ 步 行 上 班 去 的 滋 味 。
r&J8Y9AWX&P;| 今 年[color=red] 施 政 報 告 以 環 保 作 招 徠 的 董 特 首[/color] ﹐ 當 然 「 身 先 士 卒 」 ﹐ 昨 天 清 晨 六 時 半 ﹐ 即 以 一 身 「 行 山 客 」 打 扮 ﹐ 由 嘉 慧 園 步 行 十 多 分 鐘 回 政 府 總 部 。 與 環 境 食 物 局 局 長 任 關 佩 英 、 民 政 事 務 局 局 長 藍 鴻 震 齊 齊 成 為 「 步 行 一 族 」 。
ZqU2A y,p 同 樣 講 環 保 ﹐ [color=red]政 務 司 司 長 陳 方 安 生 卻 環 保 得 最 為 聰 明 ﹐ 她 徵 用 了 政 府 現 時 僅 有 的 兩 部 石 油 氣 房 車 的 其 中 一 部 ﹐ 可 以 舒 舒 服 服 地 環 保 。 陳 太 說 ﹐ 昨 日 因 為 會 議 纏 身 ﹐ 難 以 乘 搭 公 共 交 通 工 具 。 未 知 是 否 受 陳 太 乘 搭 石 油 氣 房 車 啟 發 ﹐ 董 特 首 昨 天 下 班 時 ﹐ 便 改 乘 一 輛 石 油 氣 的 士 。 )C,XJ_:@8b1k%b!HU
[/color]其 實 ﹐ 要 高 官 棄 用 私 家 車 ﹐ 改 乘 公 共 交 通 工 具 上 下 班 亦 真 的 困 難 。[color=red] 昨 天 乘 巴 士 上 班 的 曾 蔭 權 便 說 ﹕ 「 我 每 天 回 家 都 有 一 箱 文 件 要 帶 回 去 ﹐ 有 時 候 是 兩 箱 。 而 且 有 些 文 件 是 機 密 嘛 ﹗ 不 方 便 的 。 」 [/color]平 時 與 「 煲 呔 」 形 影 不 離 的 曾 蔭 權 ﹐ 在 酷 熱 天 氣 下 ﹐ 放 棄 了 私 家 車 亦 同 時 放 棄 了 「 煲 呔 」 ﹐ 亦 要 熱 得 大 汗 淋 漓 。 有 官 員 私 下 笑 說 ﹕ 「 為 何 環 保 日 不 揀 在 春 秋 兩 季 呢 ﹖ 」 p7D^pk }
[color=red]同 樣 乘 巴 士 上 班 的 律 政 司 司 長 梁 愛 詩 ﹐ 更 受 到 六 位 記 者 追 蹤 ﹐ 上 下 車 皆 有 鎂 光 燈 閃 個 不 停 。 同 車 乘 客 不 堪 騷 擾 ﹐ 要 逃 至 巴 士 樓 上 躲 避 。 使 梁 司 長 大 感 抱 歉 ﹐ 頻 說 以 後 不 會 坐 巴 士 ﹐ 以 免 「 殃 及 池 魚 」 。 Tl6X5n,BSC
[/color][color=red]梁 愛 詩 [b]久 未 坐 巴 士 ﹐ 上 車 入 錢 時 ﹐ 面 對 近 年 新 安 裝 的 八 達 通 ﹐ 有 點 手 忙 腳 亂 ﹐ 不 知 錢 箱 在 那 裏 。[/b][/color] 她 說 ﹐ 其 實 以 往 在 中 環 上 班 時 ﹐ 經 常 搭 巴 士 ﹐ 到 金 鐘 律 政 司 上 班 後 ﹐ 才 沒 有 搭 巴 士 的 習 慣 。 -z%Xqp&iE:p

Q%Qk.k6z6F"\*V M [url=http://www.singtao.com/archive/fullstory.asp?andor=or&year1=2000&month1=3&day1=26&year2=2000&month2=06&day2=6&category=all&id=20000606a04&keyword1=&keyword2]http://www.singtao.com/archive/fullstory.asp?andor=or&year1=2000&month1=3&day1=26&year2=2000&month2=06&day2=6&category=all&id=20000606a04&keyword1=&keyword2[/url]=
a;G6O2g%Xn9o
Xdy_J.So"T
n7V\)ZT)cm [/size]
t.rJHL n]f8r(|:rA
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2009-8-24 05:03 PM 編輯 [/i]]

kkkpopup 發表於 2009-8-24 04:50 PM

Is the electricity fee cheaper than diesel?
eBm9cQf7@;G If not, not many one (except those who will buy any new products immediately for show-off) will buy it

電梯男 發表於 2009-8-24 05:17 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

benny1219 發表於 2009-8-24 05:51 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-24 04:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3248139&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] gEW6?1vL5@1y4k!O
P)S|K)G\B

zMBF4Z(nySR 要高官們放棄專車改用公共交通上班?RZ db4l A3o)l!s
那等如椽木求魚:D _Y-T&Z_VoTm
做一日show,都已經攞左佢地半條人命:fight:
G!qv/F4J 特區高官假大空咁多年,哈哈:kicking:
6QU9Q*_(NX
%kl7KS m_7@N
p3X/co1\8Y/})wr 2000年的往事.......g?Dv$_Gh
梁 愛 詩 「 連 累 」 巴 士 乘 客 :B}Dy W9hA
&@-Sn.B!_$du+Pc(d
( 綜 合 報 道 ) ... [/quote]
+XCR(]G it$a t 就係因為他們坐得冷氣房多  不知外面的世界環境巳改變M;wj9M ~,p
0a1h \FZ
機密拎返屋企 咪又係得個擺字 不如留係辦公室吧

ng_amuro 發表於 2009-8-25 02:12 AM

E部咁既車,乜都去唔到,仲要10萬蚊,買部kia好過啦,仲有r2添!Ds6vm2M
4Q7`!R I{X
我諗機場用都仲得,不過叉電又要放一區俾咁多部車叉!

bigfish 發表於 2009-8-25 10:21 AM

英國 N 年前已經有性能更好o既電動車啦, 香港會唔會遲左d 呢?

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.