娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-8-22 11:21 AM

港產電動車獲批在港出售

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

benny1219 發表於 2009-8-22 11:45 AM

十萬唔算平以這種性能去計
Yq`I?`sb
[d6i;^1K!I{;_ 同埋以我所知 香港其實都有些有份量的客車製造商
k T4\{%TFX$v 好多年前巳回內地開廠同人合作開發新車款
Q'B;LJW1vh$X!}7IL
/buc c.} `8SI 現在個賣點只不過係理公大學研發 無乜特別

infjlam 發表於 2009-8-22 12:04 PM

馬力細,而且只可走50kmh以下的路,即係好多地方去唔到,死得喇:giveup:

mnbvc 發表於 2009-8-22 12:43 PM

新聞講左'~;omts&g'Y
吐露港公路同大埔公路刀行70以上)o5Z'[q:C7v"mhq
住nt東北唔洗旨意渣車出沙田同市區

mnbvc 發表於 2009-8-22 12:46 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-8-22 11:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3245976&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] A+lg*W)LgIk2S}
十萬唔算平以這種性能去計BgZ)G(l @!kd'FP+Y

zZ.d @_6qF;P 同埋以我所知 香港其實都有些有份量的客車製造商
i6X-H XB.G[ 好多年前巳回內地開廠同人合作開發新車款GZ _,?S#L*yqq
0i @ L+mvr+y1_ t
現在個賣點只不過係理公大學研發 無乜特別 ... [/quote]B ~3i j!k"p4b;W"c$`
佢sell環保同公里價低
3\5p cgA?z 行1公里好似係$0.15;VCfV}C8^$Z:w?
但因為馬力細先耗電低p'N(x%V!i [/wlir v
到馬力加大肯定冇甘平

toy828toy 發表於 2009-8-22 12:54 PM

[quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2009-8-22 12:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246023&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
s{hT;@(Uf 新聞講左
rTVt"X I&W-D 吐露港公路同大埔公路刀行70以上
j;i#{/kE u%k(u 住nt東北唔洗旨意渣車出沙田同市區 [/quote]O"P^6v"mw/Xt
8KG!t;R1~ sbd]H
買架電動單車行單車路lor出沙田:dev:
2?Th+\Nc)x6Lr
N][$Yy?} E 東北 =? :naughty:

mnbvc 發表於 2009-8-22 01:38 PM

[quote]原帖由 [i]toy828toy[/i] 於 2009-8-22 12:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246041&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$S2dO@/XN
j f1bU*r\YP
&~\/H#t VI/MM b
買lor出沙田:dev: e(J)dx-q iGU4O
*u#a,fA~g4_1R#?
:naughty: [/quote]7r,dg&mAXF%t r
電動單車唔行得單車路架:yy20: XOEn GsH9{
仲有所有用能源驅動既載人車刀要有牌添:hitwall: :Ng j9pI2d/SvW
東北 =東平洲:yy15:

benny1219 發表於 2009-8-22 01:52 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-22 12:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3245991&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
C!MlL#\ IC&dO 馬力細,而且只可走50kmh以下的路,即係好多地方去唔到,死得喇:giveup: [/quote]
,D*X'ig(w8E7V6i+qy NkMA8p
去石澳 淺水灣 遊車河都唔知夠唔夠力  上山又多彎:haha: 'NB:s q8Re
同埋好似無音響系統 對鐘意一路聽歌一路渣車的人來說少了樂趣

vv1668vv 發表於 2009-8-22 02:09 PM

如果 充電站,維修配套不足。。相信再便宜都 無乜用。。

電梯男 發表於 2009-8-22 02:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mnbvc 發表於 2009-8-22 02:23 PM

[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-8-22 02:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246088&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
(Imc^ws \?j%jw 如果 充電站,維修配套不足。。相信再便宜都 無乜用。。 [/quote]
fm1[n1Q-{7U 可以用普通插頭但叉好耐:yy04:

電梯男 發表於 2009-8-22 02:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mnbvc 發表於 2009-8-22 02:51 PM

[quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-8-22 02:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246099&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url])U?l'x(B9o
&P:}1fTc

@.Xzi4P\ q A3iR(O|l2M2n|w
叉幾耐姐 :naughty: [/quote]9NwR$i ~
唔記得但應該叉10個鐘就行得1、2個鐘:yy20:

cheery 發表於 2009-8-22 03:11 PM

要咩牌先???

腦魔7世 發表於 2009-8-22 03:22 PM

smart micro hybrid 都係11萬幾咋:good:

vv1668vv 發表於 2009-8-22 04:13 PM

要是普及,要消費者願意付出購買,售價便宜只是基本法則。 PgUw3v-p(k
仲需要考慮各方面協調配合。5|tJ@ sJ mc
只故賣!而不願意投入資源,把相關配套設施處理得妥善。h[Fy7a%q[
件“貨”好容易失去市場價值。
wz9`5Nj2U*]%b ;~o5s?K$wu2K
充足“零件”,充電“位置”不足的話,`u:j9\S!`#?G
電池仍然處于行走80公里狀態? 想去再遠一點的地方受到限制。v[lc |A6kv
零件配套不足,維修等候需時長,就連走路的節奏也比其他人急速的香港人願意等嗎?#[ j&W[-Q Y [p$iF

w(n8yN#\5d p 4U!C?bNe
電池推動車,根本就不是什麽新鮮事物,1]mq7VN,m.{
不能普及的最大原因 是 什麽 ?
nm[v7nF | #g L }s8}Ij"u2O{
希望,滿康熱誠 ,熱度三分鐘的“政府”。。!c%P0mt |i1]
最好參照其他國家失敗的例子,再整合研究香港地理環境。t,SW)N5b C@
先締造一個完滿而實際的“配套“方案。
1u}V9f)n0H&z 有條理的推行,相信”普及”會來得實際湊效。

lalaso 發表於 2009-8-22 05:43 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shamanking19 發表於 2009-8-22 06:42 PM

咁多地方都唔可以駕入,其實無用囉

benny1219 發表於 2009-8-22 08:24 PM

[quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-8-22 02:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246094&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
q{/UwLB(Nu8mH 冇冷氣 :yy28: :yy29: :yy28: [/quote]
7SIu7?G :naughty: 你咪當佢係開逢車

infjlam 發表於 2009-8-22 08:47 PM

其實電動車係大勢所趨, S'fN7Z ]L
石油好可能在我地有生之年,就已經完全用完,qXFf%C `#y\,X/K]
何況有環保因素...|1wL$Gs U%b1V

6]9t}{JQ0J 最大問題係好多技術問題還未完全解決,8u+d9dCK \~e
電動車亦唔似電油推動車咁方便,行行下,冇電就真係「瓜」得:dev:
!L)l5Dzz6y/_g C 導致電動車風潮仍未真正流行~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.