港產電動車獲批在港出售
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 十萬唔算平以這種性能去計同埋以我所知 香港其實都有些有份量的客車製造商
好多年前巳回內地開廠同人合作開發新車款
現在個賣點只不過係理公大學研發 無乜特別 馬力細,而且只可走50kmh以下的路,即係好多地方去唔到,死得喇:giveup: 新聞講左'~;omts&g'Y
吐露港公路同大埔公路刀行70以上)o5Z'[q:C7v"m h q
住nt東北唔洗旨意渣車出沙田同市區 [quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-8-22 11:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3245976&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]A+lg*W)LgIk2S}
十萬唔算平以這種性能去計BgZ)G(l@!kd'FP+Y
同埋以我所知 香港其實都有些有份量的客車製造商
好多年前巳回內地開廠同人合作開發新車款GZ_,?S#L*yqq
0i @ L+mvr+y1_t
現在個賣點只不過係理公大學研發 無乜特別 ... [/quote]B ~3ij!k"p4b;W"c$`
佢sell環保同公里價低
行1公里好似係$0.15;VCfV}C8^$Z:w?
但因為馬力細先耗電低p'N(x%V!i [/wlirv
到馬力加大肯定冇甘平 [quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2009-8-22 12:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246023&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
新聞講左
吐露港公路同大埔公路刀行70以上
住nt東北唔洗旨意渣車出沙田同市區 [/quote]O"P^6v"mw/Xt
8KG!t;R1~ sbd ]H
買架電動單車行單車路lor出沙田:dev:
東北 =? :naughty: [quote]原帖由 [i]toy828toy[/i] 於 2009-8-22 12:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246041&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$S2dO@/XN
j f1bU*r\ Y P
&~\/H#tVI/MMb
買lor出沙田:dev: e(J)dx-q iGU4O
*u#a,fA~g4_1R#?
:naughty: [/quote]7r,dg&mAXF%tr
電動單車唔行得單車路架:yy20: XOEn GsH9{
仲有所有用能源驅動既載人車刀要有牌添:hitwall: :Ng j9pI2d/SvW
東北 =東平洲:yy15: [quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-8-22 12:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3245991&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
馬力細,而且只可走50kmh以下的路,即係好多地方去唔到,死得喇:giveup: [/quote]
NkMA8p
去石澳 淺水灣 遊車河都唔知夠唔夠力 上山又多彎:haha: 'NB:s q8Re
同埋好似無音響系統 對鐘意一路聽歌一路渣車的人來說少了樂趣 如果 充電站,維修配套不足。。相信再便宜都 無乜用。。 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-8-22 02:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246088&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
如果 充電站,維修配套不足。。相信再便宜都 無乜用。。 [/quote]
可以用普通插頭但叉好耐:yy04: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-8-22 02:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246099&ptid=207207][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url])U?l'x(B9o
&P:}1fTc
A3iR(O|l2M2n|w
叉幾耐姐 :naughty: [/quote]9NwR$i ~
唔記得但應該叉10個鐘就行得1、2個鐘:yy20: 要咩牌先??? smart micro hybrid 都係11萬幾咋:good: 要是普及,要消費者願意付出購買,售價便宜只是基本法則。 PgUw3v-p(k
仲需要考慮各方面協調配合。5|tJ@ sJ mc
只故賣!而不願意投入資源,把相關配套設施處理得妥善。h[Fy7a%q[
件“貨”好容易失去市場價值。
;~o5s?K$wu2K
充足“零件”,充電“位置”不足的話,