娛樂滿紛 26FUN's Archiver

shamanking19 發表於 2009-8-22 10:30 PM

孿生姊失救死 妹伴屍數日

[url=http://hk.news.yahoo.com/article/090822/4/du15.html]http://hk.news.yahoo.com/article/090822/4/du15.html[/url]
:f[r3VNX^M
3PQu8Y`.|a'R1U-M 個妹妹有精神病
*{9Jq.Y[%a.~P P 當家姐跌倒後唔識處理9`"{8k;_4I?
令到家姐因而死左
6T0V Whb N| 真係又一宗人生慘劇

hoyiu 發表於 2009-8-23 12:06 AM

:cry:   珍惜眼前人   人生太多生離死別  睇到e d新聞都有些唔開心

benny1219 發表於 2009-8-23 12:31 AM

她的父母在那兒呢:confused: C;@@8oh)ul1b(E&c
d,Gy bk/[G"@ aj
真係慘 社會資源有限 不足去應付這些問題:cry: 1WXv/}PZ*v
這一年都有幾單類似個案 :(   希望個妹妹將來能學識自力更生 無左學姐幫 都有點擔心她的命運

shamanking19 發表於 2009-8-23 12:32 AM

[quote]原帖由 [i]hoyiu[/i] 於 2009-8-23 12:06 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246692&ptid=207228][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]n B2UaVs gpI,S
:cry:   珍惜眼前人   人生太多生離死別  睇到e d新聞都有些唔開心 [/quote]~ES@LVLyw&`

xG[ q_9^AJ 其實呢件事可以避免的
;c"R8d.bw3TuQu 如果佢地有家人同住
T'O1A7o4M 又或者政府多啲關懷q+U"uwV$o:{ Rn |
有社工定時去探訪、關心佢地|~$S#[P.?
呢件事可以不用發生的

shamanking19 發表於 2009-8-23 12:33 AM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-8-23 12:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3246735&ptid=207228][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f%G1VM?w0O
她的父母在那兒呢:confused: 9N)R{A|f$[
$vu2t F)H
真係慘 社會資源有限 不足去應付這些問題:cry:
u ]~0M @1e 這一年都有幾單類似個案 :(   希望個妹妹將來能學識自力更生 無左學姐幫 都有點擔心她的命運 ... [/quote]wZToC\I

;@O"Zc}E R~(H6o 我諗個妹妹會由返佢家人照顧返K/?3pA R RC5H2O6o'~
又或者會入一啲社福機構住喇

vv1668vv 發表於 2009-8-23 12:36 AM

聞者傷心。。
"N#Mb+~ [,AG\9PG J c/Uv)~:eA7@ P
真系好希望 社處 可以為她 好好安排 她妹妹生活。。。z*|7}b$QGq+f1Q

(m"nx5M*oSGP;nhK 使她可以得到 安慰,安息。

wmcsll 發表於 2009-8-23 03:25 PM

孖生姐妹

佢地真慘.但妹妹不知姐姐死左都是好事,起碼不懂傷心,希望妹妺快些學識照顧自己啦!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.