娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bwk0317 發表於 2009-8-23 04:40 PM

無錢就不要生仔, 最後要其他納稅人幫你養

[font=標楷體][size=5][color=red]住公屋, 免費教育, 領綜援, 免費醫療, 所有補助津貼, 全部納稅人 血汗錢!'[9^_+k2g x

V8iizo;e$f#[ [u]李嘉诚[/u]都只生兩個, 建議香港家庭每月收入低於3萬, 個人沒有住宅財產者不要生孩子, 以免浪費其他人時間和資源, 禍己及人...[/color][/size][/font] :mad:   9nIb?C/~

:_q }2f)e#\KR [b][u]曾毆女被捕 多仔公嘆父難為[/u][/b]
!_)Qc~0y"\ [u]王嘉葶[/u]的父親膝下[color=red]有8名子女[/color],被海富苑街坊稱為「多仔公」,[color=red]他與妻子靠領綜援過活[/color],「全職」看管子女,可惜教不得法。「以前長女經常夜歸,未成年就懷孕,次女也常夜歸。有晚我打次女,她報警,警察就抓了我,半年後判我無罪。」他慨嘆,經此一役,更加不懂如何教育子女,也從此對警察非常反感。%C,{@cDA8YD
2009-07-04【明報專訊】

hllee 發表於 2009-8-23 04:46 PM

跟你說,現在是中產家庭愈來愈不願意生仔

toy3hk 發表於 2009-8-23 05:13 PM

有錢人同窮人都可以生~中產就最唔應該生
Pa/f7u/lc-Wp
r tfg E&nn 有錢人~就大把錢~唔怕養唔起
cD2a4|"rs_ A-r
7qB-N!ZC%\(D?~ 窮人~就係咁問政府拎福利~生多D就拎多D~

電梯男 發表於 2009-8-23 05:22 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bwk0317 發表於 2009-8-23 05:36 PM

[u]芬蘭[/u],一個擁有台灣面積9倍大的國家,人口[color=red]只有527萬[/color],卻能創造出人均GDP 40,007美元的漂亮成績,不凡的經濟實力. ?M5r B*j}q

y/cf8Xb:_["W0S 出名的品牌如 Nokia 都是全世界眾所周知的,  [u]芬蘭[/u]人[color=red]性格內斂,行事低調[/color],但實際上內心充滿民族自豪感,在全球化的今天並不隨波逐流,而是堅定的維護著自己的傳統文化。   :secret:
%[X%d1u-K P*u;x 3I#H(F-``5H%j
HK... :nogood:
8Y d1y/Tu ~ f&K ,Do5dLP\
[[i] 本帖最後由 bwk0317 於 2009-8-23 05:50 PM 編輯 [/i]]

電梯男 發表於 2009-8-23 05:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2009-8-23 05:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shamanking19 發表於 2009-8-23 06:28 PM

你咁講又偏激左啲喎
]v'~9|?Y4s 政府都不知幾鼓勵人生仔` |6U1_7P7PE0x
香港出生率已經係偏低喇#g e:HgT5c9a q
重唔生多啲
%Ab*H0A.? 喺將來人口老化曬
lQ KQUT 重邊度有人去做野、勞動呢?
#H|d?v 香港呢啲福利已經唔算多喇X(fWA8|H5s
你回望下一啲外國國家
O2w[&d?*M!| 佢地既福利比香港多出不知幾多+l.dDw.}MBN
更至連讀大學都有學費資助,不論係窮定富2m.R kJ;X'X\]
目的都係為左鼓勵人生仔
-]hV'Nx*f_ 為社會將來提供生産力
'qYx8qwl9_za@ 所以樓主要放眼將來先得呢

toy3hk 發表於 2009-8-23 07:42 PM

[quote]原帖由 [i]shamanking19[/i] 於 2009-8-23 06:28 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3247500&ptid=207250][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
;K;XEL;] U 你咁講又偏激左啲喎
0@ u6~*?.F&tk4S$G 政府都不知幾鼓勵人生仔
6['C X^}rMOJ3I OY 香港出生率已經係偏低喇
0vwWar 重唔生多啲(Y)I,^o.{yX'J
喺將來人口老化曬
s,}2?0T8M+[|f-i/g,i 重邊度有人去做野、勞動呢?
lM Df6A,T3F0n 香港呢啲福利已經唔算多喇
F#m%L EsJ 你回望下一啲外國國家
I o dXVP 佢地既福利比香港多出不知幾多yJ'?/E~;Mb&xoX
更至連 ... [/quote]5CMV#}Wz e1@g7w

CR3N%JA 我諗你有D誤會樓主~佢係想講某D人拎晒D福利~但對社會冇貢獻 N%|gG&_X({T
1c~Im4l|(w0R
晒納稅人D錢~
o4Ov+iN'D \FvvQ 1GpA ]"t$h%G-Z"o
同埋香港當然福利少LA....

jen01二世 發表於 2009-8-24 12:05 AM

[quote]原帖由 [i]bwk0317[/i] 於 2009-8-23 04:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3247464&ptid=207250][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
'i4w,DD Z,r [color=black][font=標楷體][size=5][size=6][color=red]住公屋, 免費教育, 領綜援, 免費醫療, 所有補助津貼, 全部納稅人 血汗錢!@y%E8~.u
[/color][/size]
W;\L9p E:x;fqwL [u]李嘉诚[/u]都只生兩個, 建議香港家庭每月收入低於3萬, [color=blue]個人沒有住宅財產者不要生孩子, 以免浪費其他人時間和資源, 禍己及人...[/color][/size][/font] :mad:   8iV0N+|P!SS(_
[/color]SO:UT6S&PE.F
[b][u]曾毆女被捕 多仔公嘆父難為[/u][/b]+bd~)c2^/Y.`
[u]王嘉葶[/u]的父親膝下[color=black]有8名子女[/color],被海富苑街坊稱為「多仔公」,[color=black]他與妻子靠領綜援過活[/color],「全職」看管子女,可惜教不得法。「以前長女經常夜歸,未成年就懷孕,次女也常夜歸。有晚我打次女,她報警,警察就抓了我,半年後判我無罪。」他慨嘆,經此一役,更加不懂如何教育子女,也從此對警察非常反感。&O1i4IH f)~4^9@Q*@9^
[/quote]I*CdE&\OQ?j)V
SV\9w'[T7TR
紅字就幾BUY....
.M yT~}.A,hV#~!Y [7@]*d+{}
藍字就有D問題,唔係話唔好生,但應該量力而為,
"vY;r"c)J 養/教唔起就唔好生咁多 !!

fderek 發表於 2009-8-24 09:12 AM

這個本人不太同意
*_-me{jcDu]*u 有財產住宅者不見得願意生 2LC3x_2cT(}l
生了也往往不多花時間教XW/v;n#?F&|.W,M
結果生一堆敗家仔出來, 真正影響社會的競爭力
eK:j1l5u/lO3a~ 窮苦人家生出來的孩子, 沒錯用的可能是其他人的錢
'M-PhlZ"l+} \ 但於社會來可能真正有益, 因為這些人往往是較能刻苦上進的O%A"k1E u#l%b*D]s6E*O!}
從一個經濟學的角度來看, 花工帑去培訓他們未嘗不值~

benny1219 發表於 2009-8-24 01:36 PM

就算這班人唔生  政府為了逹成千萬人口目標 美化人口老化數據FRk|%M~W.Vr(?U

*j,`(_c%QTD?"_C,i 政府到時只會係羅湖關卡度 開大啲個闡口 一樣拖低整體質素 咪一樣花納稅人錢
P!r!q8{Q"E D+W h
|8h1E"B+V"cdY 現在個問題係 筆錢  一用在這班低下階層的港人  二用係大陸的新移民  二者擇一7e'm$dD@`4JpPW

HgE)hw6Y 一千萬人口目標 誰也阻不了 你自己選吧

matdu 發表於 2009-8-25 10:10 AM

領綜援果D而家偏多係懶人,,而5係無工作能力既人,,,
Seh"A N_ | c 低教育,,日日就係攞綜援去幫馬會打工,,,
l D)bC Ld9REj qA 有錢人無時間教,,生D敗家仔都好過D垃圾人生D無文化既小朋友,,,
-{XGn"L o N$d'p 一代差過一代就係因為D人無好好計劃先生小朋友,,,
0OfV9zM[ 個父母自己先得20幾歲,,點識教小朋友呢?

角都 發表於 2009-8-28 12:01 AM

有能力養同教仔/女的人未必走去生, 食人地d錢ge人就搏命生, 依家社會就係禁唔公平, 最唔明ge就係點解受人錢財個班仲要唔覺得唔好意思,不斷生仔女去增加納稅人的負擔
F#R2loD jk 我覺得如果明知自己唔掂,搵錢雞碎禁多,最好唔好生仔
$Ly5d%X4X^'L(K 香港無得返轉頭, 靠綜援養大的子女遺傳父母的"優良血統", 香港第時一定好有"競爭力":agree:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.