娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2009-8-28 03:56 PM

其實這種“行為”算什麽!?a}`$]"FS4Bt,d

#O.si;I!m4J,FF %] J Wu\

e)C6|]r/Xb 早  聯群結黨 抗日示威cI$v!b(FP7y/yW
N6at[`#YVL_
晚  [font=新細明體]良朋共聚[/font] 日本料理avW _ n]{H

L ?'W C%ub6|f
1_ S8N/P#s%s 3|8f3]1eq3@ FtB_1w
中國人真正“奧妙”之處。。外國人又怎麽能容易領會得到!? :naughty:
r~-x'O*d
:S{R*^e'D [[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-8-28 03:59 PM 編輯 [/i]]

vj11 發表於 2009-10-13 12:48 PM

楼主题目错了吧, 如今, 不管是哪国人, 只要修养不好, 谁都看不起.   而且就算没家教, 懂得收敛就行了..

bobo21 發表於 2009-10-13 02:25 PM

我曾經在倫敦地鐡車廂裡, 見過有個老鬼婆坐著食橙, 吃完就將果皮連垃圾掉在長櫈上, 若無其事, 其他人也見慣不怪噤, 唔知喱d人是不是好國民, 好市民, 有禮貌呢.A%i&zRc1H
邊d國家因為只顧貪婪, 才有次按危機, 更要拖累其他國家呢, 之後又係邊d國家攪到有金融海嘯呢, 又邊d國家為了自救大發國債吸錢, 要其他國家買入佢哋d國庫債券呢, 唔知喱d鬼佬國家覺唔覺自己醜陋呢, 佢哋又有無慚愧呢. 日本是真的噤有禮, 定還是偽善和自大呢.

艾官 發表於 2009-10-15 12:20 AM

每個民族都有自己失禮既一面~半斤八兩啦~

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.