娛樂滿紛 26FUN's Archiver

角都 發表於 2009-8-28 01:09 AM

發現到個現象,新來港大陸妹港女化

原本我都唔想開post討論,但近排搵唔到工已好煩,今日仲要被個大陸女人吋,當然我無得罪佢,依d女人落左嚟香港,以為自己身價高,就係度扮曬野, 本人覺得佢地行為比起傳統土生土長的港女黑人憎得多,應該話其實我唔覺得港女黑人憎,只係要求高d, 但一d新來港的大陸女人就唔同......mPLWRL,D3}
? xq(r4h"LM
1. 上個星期,記得係銅鑼灣搭mtr, 就到上車時,月台廣播架地鐵就到,於是就急行,點知後面一對穿西裝/ol  服的男女, 女個個係我後面話"唔好阻住啦,行開啦,阻住曬!!!"  聼到個女人係滿口鄉音的廣東話,好la,上左車,個穿ol 服的大陸女人仲要下下端住,明明趕到車, 向佢身邊的男同事"投訴",話"都唔知d人, 下下阻住曬,唔識行開ge咩, 係lo, ....... d人阻住曬!"  態度係好扮野,以為自己係銅鑼灣返工同有個港男同事陪放工就好巴閉, 唔知點解,佢地講野仲有鄉音,就唔好學港女串人啦},H'T"lW8w5D
({Dz9v3d0`;]Ar)h
2. 今日見百佳,係收銀問係咪請人,點知一個滿口鄉音的”港女”就同我大聲講”你自己唔識行入去見經理ge咩,唔係要我地帶你入去ar, d禁簡單野都唔識!” 個名”港女”明顯係收銀,但就扮曬野,係度大大聲,當正自己係土生土長的港女,鄉音都未介,就係度阿芝阿左,返鄉下啦!
f+qVn O9^a} UoG?a}e
3. 我某朋友去歡場,遇到又係新來港”港女”,聼閒條女收1200,日本妹都係1400,某數字網站介紹的本土女仔,其實都係新來港的大陸妹,講番我個fd,個大陸妹見我fd得800,仲話點解帶得800出街,正常香港人唔會帶禁小錢出街個wo,條新來港”港女”又透露食早餐30幾,午餐50幾,晚餐百幾,大陸妹來港收千幾,真”超值” 又講到自己好了解香港人禁,當正自己係香港女仔禁 qQqJH}C
`&Fm2q%G
我覺得傳統土生土長的港女其實無咩野,只係要求比較高,對配偶要求高d,生活上唔犯到佢地,根本就無咩點,但在港的大陸妹就唔同,有d學左港女野,係條街大搖大擺,當正自己明星,係人都要讓路,係人面前講人十足港女講是非,當然佢地態度黑人憎好多,有d唔關事ge野就加把口,滿口鄉音的廣東話教訓人9I-ummG%K
/iWZ{1y&`y
總之再遇到d禁黑人憎的新來”港女”,真想一槍打爆佢地個頭:gun:
%eM-aSw$l 駛同佢地狗up辯論:angry:

lalaso 發表於 2009-8-28 01:44 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

e_e 發表於 2009-8-28 01:53 AM

咦 , 樓主唔怕比d新港女話因為溝唔到佢地先吠咩???:dev:

角都 發表於 2009-8-28 12:26 PM

溝?  見到就想打 SEVEN 佢地
Q-a#UlB-sz 建議政府立法限制新來港女仕要經審批至可入境,臭吋,扮野的一律禁止來港,以免影響市容
c(^_vz:PYx6d$` wa#uf9J ^2xq
不過以上純粹發表不滿,跟本無可能阻止佢地港女化
.X,W0a1E1~f/u/c pe F
G'b4osYSF,e u 我唔介意香港到處都係大陸女人,就算成口鄉音都無所謂,但佢地扮曬港女,自以為是,吊高嚟賣,個下先黑人憎:angry: 4L&fl D x

/Z0r(tb7Z6f _ mg 雖然新來港女人未必個個串,有d有錢的都有禮貌,但扮港女個d數目唔多,但見佢地d行為已想:gun:
J;n c%y'G"a } |*Q^/^r
[[i] 本帖最後由 角都 於 2009-8-28 12:39 PM 編輯 [/i]]

vv1668vv 發表於 2009-8-28 04:28 PM

“港女”本 來 已 經............................
Rl:?/Tx8U.]i .~Vbu!ghy7G;e,S
F*MSNe_!Y
仲要走黎 “扮” 港女  。。。!?  0甘樣即系乜野 !?:yy31:

shamanking19 發表於 2009-8-28 07:41 PM

好多內地來港既人zf1ua?s
都為左盡快脫走「大陸味」
cP.kZ8F)w 唔想俾人話係大陸妹
;IO%[Nw'b`&nT!g 都成日刻意扮成港女喇

Erocky 發表於 2009-8-29 10:23 AM

[quote]原帖由 [i]lalaso[/i] 於 2009-8-28 01:44 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3251130&ptid=207405][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]I:n3S O%M\#S/b{:rU
算把啦, 依家d人係越來越無禮貌
wE$LFzF"g 咪當練下自己d EQ囉 [/quote]"M]7\ H~f,}
m6[ ]9}ej
x2
h1`C%J!B+}@n)L
3z:|C({*M6ZOA)vY1h 唔止樓主所講既「大陸港女」丫,-OHFnJ x*j^J g
我覺得連香港人都越來越無禮貌~2[ J,hX8h'y\

8v(S?i]Q 尤其係後生果d、甚至係高學歷果d,
7P3OGTq 一係就聲大夾惡,一係就句句有骨......:(

電梯男 發表於 2009-8-29 10:49 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

迦樓羅女王 發表於 2009-8-29 10:52 AM

[quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-8-29 10:49 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3252076&ptid=207405][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]3F IQ7iEb-R;u4^BT
溝台灣妹巧過啦 :naughty:
;l+ZfE-XF2EB$F
{3|+CH1Sg;p!|0m
s'y'W&oH?hMk 夠晒溫柔 (林志玲) :good:   [/quote]台灣妹係有禮貌dd ,5RQ\Z X0x!k!~"u
但拜金同祟洋就更勁 ...

角都 發表於 2009-8-29 12:34 PM

[quote]原帖由 [i]shamanking19[/i] 於 2009-8-28 07:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3251577&ptid=207405][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
B1[B!c Q6\9m:Z6M0A 好多內地來港既人
x"vE;?b3{ 都為左盡快脫走「大陸味」
-o'`&E!|vL 唔想俾人話係大陸妹
n;[ SX Tx 都成日刻意扮成港女喇 [/quote]'[ d&IaCs7ha
e)a!i{)p
1K G8oyk
完全同意,好有可能就係依個原因而扮成港女

角都 發表於 2009-8-29 12:40 PM

[quote]原帖由 [i]Erocky[/i] 於 2009-8-29 10:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3252053&ptid=207405][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
$U+nPw8? s;L #[5?cYozw

8i-l l3V)^vE x2%}/D#J{*?kO
|4@&uz9r@
唔止樓主所講既「大陸港女」丫,%u6DdVD_)@1]
我覺得連香港人都越來越無禮貌~$ve#?ZsE

q F$I1QmKAQ 尤其係後生果d、甚至係高學歷果d,D Q'`N p%d#M?Z8H
一係就聲大夾惡,一係就句句有骨......:( ... [/quote]
4e1@kY w g4} 'T {8~(o R
有d後生係無咩禮貌,上火車霸位唔讓阿婆

角都 發表於 2009-8-29 12:47 PM

[quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-8-29 10:49 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3252076&ptid=207405][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
F{k:D]3`NQ2H 溝台灣妹巧過啦 :naughty: G2r8mU3z
Lb/c Ub(}3_m J

+R/C{Adc-_M'h V 夠晒溫柔 (林志玲) :good:   [/quote]
1YP-x8j7@$Nq&k
#b8m$A^o6{{K&p Z0]~m AMG9|#Z,~
見過林嘉綺,講野好有禮貌,講野細聲又溫柔agm|E
一係返大陸溝d鄉村妹,可能有好野呢(R/O.s$v9`!h2U*X6U
落左嚟個班變得好古惑架la,唔係屈錢就扮港女

角都 發表於 2009-8-29 12:52 PM

[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-8-28 04:28 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3251467&ptid=207405][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
'Zu]2WGw'@INn “港女”本 來 已 經............................^O?)ew/\ I{
nLnL#bC
NU'e_#vI/A
仲要走黎 “扮” 港女  。。。!?  0甘樣即系乜野 !?:yy31: [/quote]
'V};J^4seU
O#p7hF3d?Z-a9kn6v Ez%Yk$jV q
即係話大陸妹新來港後, 係香港扮”港女”,行為十足”港女”,應該話更加黑人憎,當然講野個時成陣鄉音啦:D

vv1668vv 發表於 2009-8-29 03:15 PM

[quote]原帖由 [i]角都[/i] 於 2009-8-29 12:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3252162&ptid=207405][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:|7p I1dqj4K

+z6n+m*h _[
sal(SmL5A1p@B9U 0XJbw,Kl
即係話大陸妹新來港後, 係香港扮”港女”,行為十足”港女”,應該話更加黑人憎,當然講野個時成陣鄉音啦:D [/quote]
%kG2e/]7Z:Sqf Vl@+R;I(M
/a$_/Ym:~{0I ?*R
}y%rO\](`v
K5JN6j,|'o6v
1H)ME(Qc|-Ew+F L[1r w
q^3W [?"A]0K [font=新細明體]仲。。。人未到,聲先到添。。。。。。:yy22: [/font]

asfggaas 發表於 2009-8-31 05:47 PM

依家d人係越來越無禮貌就真既P-r9C[ v&o S
唔好睇樣啊真係 有D好令女但係真係好克人憎..

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.