娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ayesilent 發表於 2009-8-28 12:44 PM

其實配音係咪需要多d花巧野?

[url=http://www.youtube.com/watch?v=nvxnn1L9Kgg]http://www.youtube.com/watch?v=nvxnn1L9Kgg[/url]~!d`qYg

8n|`8__}J@2l [ 對條片其實有冇幫助呢?

zeroviva0 發表於 2009-8-28 06:04 PM

:nogood: 你好似叫人睇段宣傳廣告多D播, 希望我只係誤會啦。你下次最好講清楚D,同直接放段youtube片上留言版。
1gOO5_!}c;a #rp }%~X*H;CM$V8H
段片只可以話係Voice Over,同劇集配音不同,不用跟嘴型,但係都有D利用不同語氣說話。p,n5t Q_i]"cM

8x$c*y~ I"HY 9M EAR:[
真正扮聲係咁o既
/y6b.]|$}y.Mt j [youtube]02jXerN4m4k[/youtube]
v&M [1Z4x9mL7I!w,Z
'|fnQ b8R? 香港配音員一般要一人多角, 有時甚至達10人 (女配音員較多)7?'M`D5\"F6k
蕭亮也曾在電台播音劇水滸傳扮六個人
\H?VX;R0^J d:J.P{E!dA8])Op(D
至於, 報幕員, 不論廣告或TVB/ATB 介紹劇集的,有時也要用不同方法和語氣去介紹,否則會是一件很枯燥的工作。Q!}d|OSy8B)el6U
*M3JJ~5X-I7]7` W
以上是參加配音班學到的j*z.iG8ZZ QHr`S
[size=10px]?!M;HZ)E0T z/o
[/size]
N;on_D[|h,K;O
*OT"Q2r'@%Ssa8Z ul2W [[i] 本帖最後由 zeroviva0 於 2009-8-28 06:26 PM 編輯 [/i]]

shamanking19 發表於 2009-8-28 07:30 PM

配音最重要係可以配合返個角色呢x~Y+P)Y5y
有時多花巧未必係好事

ayesilent 發表於 2009-9-1 01:52 PM

其實我聽唔清楚段片既旁述
:vL)rYP H Q 我會懷疑條片係咪咁樣浪費左

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.