娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 又有醫護人員犯錯
shamanking19
發表於 2009-8-28 11:08 PM
又有醫護人員犯錯
喺北區醫院又有醫護人員出錯
"i H`F"DF*F
有一名護士去為一名癌症病人注射口服嗎啡
)o#vSM&|bH
但家人正為病人清潔中
1t&S&[2J6jV
要求遲少少先餵食
"g3aKWq\d!uD0Ic
但個護士無喺支口服嗎啡貼上標籤
INL.t{5lR1[
而另一名護士再入病房時
BI y#srv?6v
竟然可以拎左支口服嗎啡當鹽水注入靜脈度
$?&`F&vq+V
呢啲錯都可以犯呢
Xvke ]E
乜嗎啡同鹽水係同顏色咩?
\'C:NJu Z M(V
喺呢啲不能出錯、亦都係不應出錯既地方
.d#q"Z'n p1V
疏忽的醫護人員卻接二連三地犯錯
'}w {'t-Fz4x*o
佢地係唔係應該再培訓下呢?