娛樂滿紛 26FUN's Archiver

shamanking19 發表於 2009-8-28 11:08 PM

又有醫護人員犯錯

喺北區醫院又有醫護人員出錯
"i H`F"DF*F 有一名護士去為一名癌症病人注射口服嗎啡
)o#vSM&|bH 但家人正為病人清潔中
1t&S&[2J6jV 要求遲少少先餵食"g3aKWq\d!uD0Ic
但個護士無喺支口服嗎啡貼上標籤INL.t{5l R1[
而另一名護士再入病房時
BIy#srv?6v 竟然可以拎左支口服嗎啡當鹽水注入靜脈度
$?&`F&vq+V 呢啲錯都可以犯呢
Xvke ]E 乜嗎啡同鹽水係同顏色咩?
\'C:NJu Z M(V 喺呢啲不能出錯、亦都係不應出錯既地方
.d#q"Z'n p1V 疏忽的醫護人員卻接二連三地犯錯'}w {'t-Fz4x*o
佢地係唔係應該再培訓下呢?nK;[YK Q
K0^ph)i8L$@X
[[i] 本帖最後由 shamanking19 於 2009-8-28 11:13 PM 編輯 [/i]]

chung11 發表於 2009-8-28 11:18 PM

是否需要再培訓 ??

發表於 2009-8-28 11:36 PM

醫管局否認責任, 說病人之死與錯誤無關, 怎會令人相信它會有心避免錯誤發生

bobo21 發表於 2009-8-28 11:37 PM

再培訓嘟鬼用啦, 喱啲係責任心同有無專業態度來做事問題.

小小康 發表於 2009-8-28 11:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

steven999 發表於 2009-8-28 11:53 PM

香港d醫護人員越黎越差R8JJ2r'B0^Qw'M4m
點算好:cry:

vv1668vv 發表於 2009-8-29 12:19 AM

世界上無最差既員工,只有最差既管理。G+b5W(if'Y
8L:]Rxq3ZK
“責任心”??唔系培訓就得,系從小“意識”培養!
-~3\*n4s xX)bA0n
/O_*th5u,[Z&K
|i1]jpa.{ 雙重失敗 加埋“偶然”,迅即產生喱D人為不幸。。

alienck 發表於 2009-8-29 01:30 AM

[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-8-29 12:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3251834&ptid=207437][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
3j9~k!hA o!h%B 世界上無最差既員工,只有最差既管理。5t^+m4ME

xSo:W.nEm “責任心”??唔系培訓就得,系從小“意識”培養!
m)QIx4]_*A6HA Xa5k6J1Z([p!Li1t/`
&oaX~G,Bi
雙重失敗 加埋“偶然”,迅即產生喱D人為不幸。。 ... [/quote]+Lh\'w{P;t2j
L%W"X b7mDC
當你係醫管局做細V*]2P"RB
收到上司一d低能要求
1W"j F b n]@!g 但你又只能照做時/b/K'b3` a[.S#X]
你就知道原來出現問題並唔係因為做細果d唔能幹
.L&Cj$~o"`'O;F+u 只係上司太低能(例:原來二級工人做果d,要支援服務助理做,尚要話你6k人工高果d時候)#B)l b1?s
一片雄心壯志會被上司整到全無心機*w P Jg8Y ~JN
事事都係做到"番工等放工"

lalaso 發表於 2009-8-29 01:35 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2009-8-29 01:37 AM

[quote]原帖由 [i]alienck[/i] 於 2009-8-29 01:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3251896&ptid=207437][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]cb8t)[Sv xS ?
UrQ)Ik7jj:Fa

-`Y5f(io l*qb N8l 當你係醫管局做細
DvP.JsJ1m 收到上司一d低能要求8DE/I5^6K| K
但你又只能照做時d"L'Up#Q8CI7qJ#~q
你就知道原來出現問題並唔係因為做細果d唔能幹 Ca2G:F(U)RT i%\-C
只係上司太低能(例:原來二級工人做果d,要支援服務助理做,尚要話你6k人工高果d時候)
\u&q#G&P/b 一片雄心壯志會被上司整 ... [/quote]+k'b^+R-|-brVo
j4| A$^.^ rTY Ofn
9CB0o6_t4_V OmGm
{%j%O%ONT)N{}
[font=新細明體]完全明白![/font]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.