娛樂滿紛 26FUN's Archiver

HansChan 發表於 2009-8-29 03:33 PM

無聊一問!

其實大家覺得,今時今日响香港,衣,食,住,行,俾錢老豆阿媽,交租或供樓,一個人月入最最最基本要幾多先夠呢?(當然我所講既所有洗費只係以大家"一般"既角度去定,大家既角度都唔同,但亦冇乜所謂...仲有就係唔針有小朋友!!)

shamanking19 發表於 2009-8-29 03:40 PM

呢啲好難講喎QinRv8\f4NI
好多因素會影響*T f/QN;\(fg
睇係自己住定同家人住T~~x l!r
同家人住,就有無兄弟姊妹SHARE返屋租/供款"K*@Vx[LW^*[
同埋要睇自己工作地點同居所距離H F"k9i!m*Flwig'?
同搭咩車往來

HansChan 發表於 2009-8-29 03:46 PM

所以哩個係open question...都係想知道一下大家既睇法啫!

makin 發表於 2009-8-29 04:41 PM

我如果唔計比屋企..5,6千都好夠喇..所以揀左10000-15000
b] IWO4V vnK6Y 如果有拖拍可能要多d既..我唔要佢都要啦@@

譚生 發表於 2009-8-29 05:35 PM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2009-8-29 04:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3252267&ptid=207450][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url])nV*{?~Sm7I
我如果唔計比屋企..5,6千都好夠喇..所以揀左10000-15000
0T0U&V;}FU}9]|&I@ 如果有拖拍可能要多d既..我唔要佢都要啦@@ [/quote]%Ccpq5A4{
5,6千都夠...?

makin 發表於 2009-8-29 05:46 PM

係啊..每個月存到五六千仲想點-.- T` Y'^'t7Jg'y"F i
我平時好少買野..淨係車費同食

HansChan 發表於 2009-8-29 07:27 PM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2009-8-29 05:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3252297&ptid=207450][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
-KRA"JJMj!fJc!e 係啊..每個月存到五六千仲想點-.-
k$WkS?9Xpri 我平時好少買野..淨係車費同食 [/quote]
IVW-zY\C*EX 而家搵食真係好難...有時我覺得成份糧七除八拆.....個個月都冇乜錢淨......
K;^*I/@%W%y 唔知要到幾多先夠!

lalaso 發表於 2009-8-29 07:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2009-8-29 07:45 PM

[quote]原帖由 [i]lalaso[/i] 於 2009-8-29 07:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3252362&ptid=207450][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'O.@G ~5R oMG R
唔知, 講真人人不同 l5H(}6[6DN%I8u)Ll
但是依家係香港生活真係好賤,r2B4j-yTx9{P-}
人工越來越低, 工時越來越長, 物價就越來越貴&V#JTq%zK#W
無工做的, 搵到工的機會越來越低N1Yq[b
唔好話買樓置業, 根本想儲多個錢都好難4h)d$Z;{n h e
UN-^2} R8|
成個香港社會根本比d有錢人完全支配住;p.R2bq U/\.})U
我地呢 ... [/quote]
AL{*In%q{MI+d
g xV[ eKed5U 好有同感!

HansChan 發表於 2009-9-1 06:34 PM

暫時黎講,最多人覺得要5皮嘢樓上先夠....其實有幾多人可以逹到哩個水平?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.