娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2009-8-31 11:15 AM

點解香港政府成日做D無可能既野???

好似禁煙 , 全天後禁煙 , 如果真係要成功 , 我唸禁煙辦要少幾萬人先夠 ...
Xkxm^{7U 又似全天後禁毒 ... 學校由每校一社工 一鬼 一警 , E+又一個禁毒辦 ... t$b$M5i*XO!?E7~"t

`Gz7QR-C9hw9tg/E4o 醫院呢??? 高層剩係職賴前線 ... 前線做到隻狗咁 , 你班仆街就num num腳 ,
5T`k0R1L tj9z2o2U 仲有呀 , 原來處理投訴既人仲多過前線 , "市民既聲音係最重要" 麻 ,
,@8KL&Sf:}Y.e z 咁唔怪得咁仆街~~

cazykiller 發表於 2009-8-31 11:32 AM

佢咪剩係識得個講字,全天侯禁煙wor,除左mk-88之外,我真係搵唔到邊間機鋪有一日冇煙味~7}:Q?nN0rT$? @#Z
人地mk-88都係自己趕人走先禁到煙,靠政府真係死得人多,得把口
aFO em/t(C6Z 禁毒到跟本冇用,你唔比人地係學校食,佢咪都係會出去食,曬氣,不如加多D教育好過啦
dnrg#mQn4F P:} 而家D細路點解會吸毒,咪大多數都係悶,冇人管,中意玩
%B&X!K0@\'GE 點解冇人管呀,父母一日做十幾個鍾野,搵鬼管咩
)d-Dya:eX 其實只要set最低工時,香港一定會好好多,做野時間小左,多左時間消費,經濟自然好
X4Y poxu/h_}4m 父母唔使做咁耐,有時間番屋企陪子女,想壞都幾難 ? ku"a$r/FT)zT
香港比D剩係識講ge人帶領真係遲早滅亡=.=

kaing 發表於 2009-8-31 01:14 PM

LEE D 未就係維官之道....
3o&Ls.E'@x ?[@Y
_gK$U J 如果成日做d 做到既野...佢有一次做唔到...就好大鍋....5K0G$Um'`5`8G5R
如果做d 做唔到既野...就算做得唔好...都唔係d 咩大事...V.\C+ZN-E&c xq Xl)X
重有一定要做d 大部份人認為對既事...認為岩既事...
F"f D8ODsgg ~ 但係大部份人覺得岩既野...多數都係錯...
+d2]^I [ t J9r U 唔知大家覺唔覺....

kaing 發表於 2009-8-31 01:23 PM

[quote]原帖由 [i]cazykiller[/i] 於 2009-8-31 11:32 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3253630&ptid=207505][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9a$w;f0s k 佢咪剩係識得個講字,全天侯禁煙wor,除左mk-88之外,我真係搵唔到邊間機鋪有一日冇煙味#y Z'H~ pa.r7A
人地mk-88都係自己趕人走先禁到煙,靠政府真係死得人多,得把口
$Ui\V7dy dv 禁毒到跟本冇用,你唔比人地係學校食,佢咪都係會出去食,曬氣,不如加 ... [/quote]"t3b'}|EK$@-qF

d(@uD J.d 最低工資其實有既作用...係有....不過有左最低既工資...你既最低消費都會增加....%`$g}*O(|J
其實最好...係有埋...最高工資...起碼唔會資產偏重....
s o]9hf/W 但係競爭力就可能會減低....
a4i8d8qi[0G)@ 1Q WW Wv,C X4H(iq
其實大家講既想要既社會...基本就無可能出現....因為跟本唔會有一個無比較既社會...@s$YNt B4W,hQ
個社會好似加拿大咁...都會有加拿大佢本身既問題...
'TeR:bra 而且香港重有好多中國內地既政治因素...
Xif W6L1K 8Pn?#\^.K {r,z
如果要香港出現一個有能力既管治者....真係難過中六合彩....

lalaso 發表於 2009-8-31 03:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mnbvc 發表於 2009-8-31 03:36 PM

米傻xG? C1w
呢d show黎
m~U }xnO] 邊會真係丫
1usck:_6@[ 禁煙既只要高檔地方冇人食就得,d Dr*v$fm(JA%@
你估佢地會去d低檔地方咩
9xc\*k x!l 好似禁夜場食刀係為佢地健康乍 y}M,X+j0{;D
但齋禁夜場米比人知佢地用意
? Kkr8aB'c~ 所以先禁埋麻雀館之類羅
$p{"w(r/w?V ^ib X2D"Iu2DOsrp
禁毒更加明顯係show添拉
G7_ K4a wp 唔係爆甘多間索k索到暈會理咩 mo%[n4a'aFV Q
你估校園索k係呢排既事咩2UGNIM7Z H
一直唔爆大鑊米一直龜縮乍
`8W4]W8MnT 而加咩驗毒個d刀講明
n:FU pl*U6Cr 真係想知d學生有冇吸毒咩CBl9rKB
係做出黎比你地睇冇乜學生吸毒就真既:yy11:

edward1906 發表於 2009-8-31 06:18 PM

禁煙其實有好有唔好5X|X_Fo
而家行街,周圍D人都係食緊煙
7u*LN:w]y-[4xFP 咪一樣食哂二手煙

shamanking19 發表於 2009-8-31 10:43 PM

政府不嬲都係咁喇
U8Jw0};Vg3t:` 佢地只係喺度做SHOW俾市民睇
/t;F kNm,Cv$u-k 話俾市民知
S|)Iu#d o6mP?dC9u 佢地係有做到野

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.