娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 點解香港政府成日做D無可能既野???
迦樓羅女王
發表於 2009-8-31 11:15 AM
點解香港政府成日做D無可能既野???
好似禁煙 , 全天後禁煙 , 如果真係要成功 , 我唸禁煙辦要少幾萬人先夠 ...
Xkxm^{7U
又似全天後禁毒 ... 學校由每校一社工 一鬼 一警 , E+又一個禁毒辦 ...
t$b$M5i*XO!?E7~"t
`Gz7QR-C9hw9tg/E4o
醫院呢??? 高層剩係職賴前線 ... 前線做到隻狗咁 , 你班仆街就num num腳 ,
5T`k0R1L tj9z2o2U
仲有呀 , 原來處理投訴既人仲多過前線 , "市民既聲音係最重要" 麻 ,
,@8KL&S