東亞運動會有飛賣啦!
由今日開始有飛賣!fD@,s+qB:[BLf#N%nn4^
購票詳情:
http://www.2009eastfilter-074games.hk/tc/participation/ticketing.html8C/jH3V.EE
***凡在門票開售日起首14天內(即8月31日至9月13日,首尾兩天包括在內)購票,可享有10%折扣優惠。$@)P"A9}!a
ej W1Q O&Q{z
本來吼住桌球, 點知已經賣哂! :mad:
另外係yahoo已經有 人拍賣:W)h!d.i.V{$z
http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b12302549 我想睇跆拳道...但冇錢... 我都買唔到桌球決賽,不過仲買到頭2日:naughty: 飛太貴 ......... :crybye: :crybye: :crybye: "}d8@3W5Y"[$d
,gY1p5]5R)n
唉 半價都唔想入喎
點解香港硬係選經濟差既時候先請到啲遊客嚟香港呢 今日首日已經有好多熱門既沽清了 [quote]原帖由 [i]12d3[/i] 於 2009-8-31 04:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3253812&ptid=207515][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]I!^-Rp6`qP
由今日開始有飛賣!~SC W:t8s"D M
CRlIp1vs-c~
購票詳情:uO5S~7UP0{1B
[url=http://www.2009eastfilter-074games.hk/tc/participation/ticketing.html]http://www.2009eastfilter-074games.hk/tc/participation/ticketing.html[/url]
***凡在門票開售日起首14天內(即8月31日至9月13日,首尾兩天包括在內)購票,可享有10%折扣優惠。
wM? \X3xY-b
本來吼住桌球, ... [/quote]M6G9u+[XY0W
A*bZ4}o"Ut
6}N'B'c"VZ6G
YX KA`'@
[font=新細明體]
[font=新細明體][color=white]小漁港[/color][/font]
運 動 會 [/font]真 系 炒 得 起???:dev:
頁:
[1]