娛樂滿紛 26FUN's Archiver

12d3 發表於 2009-8-31 04:07 PM

東亞運動會有飛賣啦!

由今日開始有飛賣!fD@,s+qB:[
BLf#N%nn4^
購票詳情:
GYu^CC.Ol http://www.2009eastfilter-074games.hk/tc/participation/ticketing.html8C/jH3V.EE

D Nu)tR { ***凡在門票開售日起首14天內(即8月31日至9月13日,首尾兩天包括在內)購票,可享有10%折扣優惠。$@)P"A9}!a
ej W1Q O&Q{z
本來吼住桌球, 點知已經賣哂! :mad:
XpE[P ?;Q
f#A`1qh;|1s5a 另外係yahoo已經有 人拍賣:W)h!d.i.V{$z
http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b12302549

joeydick 發表於 2009-8-31 07:23 PM

我想睇跆拳道...但冇錢...

whlau 發表於 2009-8-31 10:47 PM

我都買唔到桌球決賽,不過仲買到頭2日:naughty:

大優勢 發表於 2009-8-31 10:47 PM

飛太貴 ......... :crybye: :crybye: :crybye: "}d8@3W5Y"[$d
,gY1p5]5R)n
唉 半價都唔想入喎
*vS:mN b B5Mu
8e bh^by1X 點解香港硬係選經濟差既時候先請到啲遊客嚟香港呢

shamanking19 發表於 2009-8-31 10:49 PM

今日首日已經有好多熱門既沽清了

vv1668vv 發表於 2009-8-31 11:42 PM

[quote]原帖由 [i]12d3[/i] 於 2009-8-31 04:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3253812&ptid=207515][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]I!^-Rp6`qP
由今日開始有飛賣! ~SC W:t8s"D M
CRlIp1vs-c~
購票詳情:uO5S~7UP0{1B
[url=http://www.2009eastfilter-074games.hk/tc/participation/ticketing.html]http://www.2009eastfilter-074games.hk/tc/participation/ticketing.html[/url]
!`7|iVn u c'i[Xq(v
lk&m ].`X ***凡在門票開售日起首14天內(即8月31日至9月13日,首尾兩天包括在內)購票,可享有10%折扣優惠。
p}6FgJiFT$R vs wM? \X3xY-b
本來吼住桌球,  ... [/quote]M6G9u+[XY0W
A*bZ4}o"Ut

4k%lL"z r^ F 6}N'B'c"VZ6G
YX KA`'@
[font=新細明體]
1vX(gIqb [font=新細明體][color=white]小漁港[/color][/font]
b ~w T5j8TQ mMB 運 動 會 [/font]真 系 炒 得 起???:dev:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.