娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2009-8-31 11:10 PM

不如大家賭分九月有幾多間大中小學停課

我真係估
/dl5q[myC]? 有廿間學校 t fv6fL
包括啲特別學校咁
D7l{Z-k5D4y 都要停一停課
?`&Go'Zc 不如叫版主開賭分
C;vD$G)H lSV [color=Red]零間, 就一賠一百[/color]
,p N8?eWm:sY$@ u [color=Red]一至五間, 就一賠六[/color]$gT6g'KQKjG+X a[y
[color=Red]六至十五間, 就一賠二[/color]
6| ~vD8{wZ(T_ [color=Red]十六至廿六間, 就一賠三[/color]
T#YI*M7Bb+Tb Q [color=Red]廿七間或更多, 就一賠二十[/color]
2Z2I9M^:k$I
:C4Tk Vh0X 而家投票好無開題估下
-Q9jM0S M#F 橫掂大家都可能返十日就又放七日了

shamanking19 發表於 2009-8-31 11:11 PM

咁都有得賭HL1T4E lI9z}1E
停課並唔係一件好事來

大優勢 發表於 2009-8-31 11:14 PM

[quote]原帖由 [i]shamanking19[/i] 於 2009-8-31 11:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3254204&ptid=207530][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
^w/_ Kb!q 咁都有得賭 aem&@n
停課並唔係一件好事來 [/quote]
l8G d~b0A 2fK5n A(pS;M _V
咁你應該投
4V8_N B!q '''唔好唔好玩啦 '''
QB,Q6{6MdN7u4c l 6n:n!dF6D.va:F
呢個嘛
$hh+Ql$bn:O2m D }c~k"K%p
我真係信停下停下,,,,,,,,,,, 今年曾經會有一百間學校.....包括成人學校

呀傑 發表於 2009-8-31 11:15 PM

你玩到冇野好玩- -??

大優勢 發表於 2009-8-31 11:19 PM

[quote]原帖由 [i]呀傑[/i] 於 2009-8-31 11:15 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3254214&ptid=207530][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
3P o!b(fvCSC 你玩到冇野好玩- -?? [/quote]m$O2?] U+[C
[1V/mn*Y&E-H @T
你唔覺得呢幾個月'''吹水區'' 太靜嗎

大優勢 發表於 2009-9-1 11:30 PM

係咪呀
u\:|3z+^+a @5ehbKM
又多一間停課m!I1N:y^ Eei
e'zfvi)tDy
唔估等幾時G;iu8^^-rp2lS0n
可能後日又到你無得返學

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.