娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crazy9898 發表於 2009-9-1 03:57 PM

香港潮語錄

十卜 = support諧音,即支持GR9k_o T@4Xj
ka i= 儍子
V(Tr5X @~&uF+X dry = 無新鮮感3[e PG uV |
hea = 無所事事發吽哣v']x6P/s5JG(\
O 嘴 = 驚訝無言以對k3P:K#|q+GR+m:f$|)O
gag = 爛笑話%\ iQa p
喪/爆 = 極其8k/Q HmOQWy!m
頹/垂 = 垂頭喪氣
,k\R{Of kOQ |$i 屈機 = 兩人對壘時,因制度不公而令其中一方佔優 go m![*S5q7h VT
MK = 旺角或自以為好型
/h\7hLc?2Y (火羅) = 瘀
w,{mL{7T'o 巴打= brother,即兄弟dp4JJy i)gvz
low B = 低能"e_C2C N bEK
潛水 = 絕迹
L mfyYl/G1?"[ 膠神 = 小丑
thFNub7?.C 公主病 = 嬌生慣養的8kh6Q8bWH(JS
毒男 = 沉迷不健康活動的男性
/sv"YBo*s 孔雀開屏 = 男性向女性大騷魅力
V[ cuyh2M/l 打邊爐 = 煙民圍着垃圾桶食煙 ^GR _H r OI
喪拚 = shopping諧音,即購物
*n|'l!V9X e%R 語癌 = 語言障

easonwing 發表於 2009-9-1 09:29 PM

喪拚 ?血拚先o岩呀!?

loklok117 發表於 2009-9-1 11:38 PM

打邊爐 = 煙民圍着垃圾桶食煙:D
twK{_]:gQy1~ 1Nz.ua(~)F;w
形容得好

efunlogin 發表於 2009-9-2 12:06 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

CAT8833 發表於 2009-10-30 05:30 PM

形容得好 THANKS FOR YOUR SHARING

Ks_Hong 發表於 2009-10-30 05:49 PM

有d都唔知

艾官 發表於 2009-10-30 09:43 PM

有D都幾精警~!

kch123 發表於 2009-10-31 01:55 AM

打邊爐 = 煙民圍着垃圾桶食煙1tF9p7lb"q3?R
<<<<<<<<<<<<<<<<<<第一次聽,,,笑左:D

hehaman 發表於 2009-11-11 10:50 PM

HAHA...打邊爐最搞笑!

jlyaz 發表於 2009-11-12 02:18 AM

膠神 = 小丑 <~這個錯的
fD^.HW2x&C0U 膠是指 極其無聊,低能 (但好笑)
"wm FbYa.[ 所以膠神就是指善於無聊底能引人發笑的人
/TcT7\(c
'u^P-Z~W 膠神 的標誌 是 小丑  (緣自高登)

jlyaz 發表於 2009-11-12 02:20 AM

[quote]請問咩叫"sofa"??
h-gu uG;{N [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3255400&ptid=207562][color=#999999]efunlogin 發表於 2009-9-2 12:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
{/NX~E O V#D'hH T?`
發音是傻(第4聲)呼(輕聲)
#H@,OO9a7W:b *WS$h4T]?Ec
感覺很享受的意思

sthlikethat 發表於 2009-11-12 11:35 AM

呢個post真係..好求其

魚佬 發表於 2009-11-12 03:30 PM

真係好多都唔識, Thx :haha:

brother6 發表於 2009-11-12 11:24 PM

其實好多演化
xxbj8S0r"Ie 記黎無用

garmaforlan 發表於 2009-11-15 07:38 PM

They change everyday:yy03:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.