香港潮語錄
十卜 = support諧音,即支持GR9k_oT@4Xjka i= 儍子
dry = 無新鮮感3[e PG uV|
hea = 無所事事發吽哣v']x6P/s5JG(\
O 嘴 = 驚訝無言以對k3P:K#|q+GR+m:f$|)O
gag = 爛笑話%\ iQap
喪/爆 = 極其8k/QHmOQWy!m
頹/垂 = 垂頭喪氣
屈機 = 兩人對壘時,因制度不公而令其中一方佔優go m![*S5q7h VT
MK = 旺角或自以為好型
(火羅) = 瘀
巴打= brother,即兄弟dp4JJy i)gvz
low B = 低能"e_C2C N bEK
潛水 = 絕迹
膠神 = 小丑
公主病 = 嬌生慣養的8kh6Q8bWH(JS
毒男 = 沉迷不健康活動的男性
孔雀開屏 = 男性向女性大騷魅力
打邊爐 = 煙民圍着垃圾桶食煙 ^GR _H r OI
喪拚 = shopping諧音,即購物
語癌 = 語言障 喪拚 ?血拚先o岩呀!? 打邊爐 = 煙民圍着垃圾桶食煙:D
1Nz.ua(~)F;w
形容得好 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 形容得好 THANKS FOR YOUR SHARING 有d都唔知 有D都幾精警~! 打邊爐 = 煙民圍着垃圾桶食煙1tF9p7lb"q3?R
<<<<<<<<<<<<<<<<<<第一次聽,,,笑左:D HAHA...打邊爐最搞笑! 膠神 = 小丑 <~這個錯的
膠是指 極其無聊,低能 (但好笑)
所以膠神就是指善於無聊底能引人發笑的人
膠神 的標誌 是 小丑 (緣自高登) [quote]請問咩叫"sofa"??
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3255400&ptid=207562][color=#999999]efunlogin 發表於 2009-9-2 12:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
V#D'hHT?`
發音是傻(第4聲)呼(輕聲)
*WS$h4T]?Ec
感覺很享受的意思 呢個post真係..好求其 真係好多都唔識, Thx :haha: 其實好多演化
記黎無用 They change everyday:yy03:
頁:
[1]