娛樂滿紛 26FUN's Archiver

吉村春袋 發表於 2009-9-2 11:46 PM

今期一周刊有野爆 請所有Model小心

[size=7][color=red]除了恭喜之外 都無咩好講:clap: :clap: :clap: [/color][/size]

勇勇 發表於 2009-9-3 12:25 AM

:yy04: :yy04: :yy04: :yy04:

qwer004126 發表於 2009-9-3 12:55 AM

不過班龍友都好有供獻架..哈
|0l5l Sr:p a)w 唔係佢地...網上邊有咁多令相
L [AxM'Wk_ 邊有咁多人識o靚模...
!DIX*Lat/c ]4A,j
6H-a a'}*JEHpr 不過個杯面男都有可能係到浦開.. :D

kevintsoi 發表於 2009-9-3 01:02 AM

:) 勁.....

hung414 發表於 2009-9-3 01:10 AM

如果冇咗班龍友post咁多靚相
DUn.jI;v 那裡來這麼多人討論o靚毛

toy828toy 發表於 2009-9-3 01:19 AM

[quote]原帖由 [i]吉村春袋[/i] 於 2009-9-2 11:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3256516&ptid=207625][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]7o h^A:q:V?e$J|$J
除了恭喜之外 都無咩好講:clap: :clap: :clap:  [/quote]3j YV[/u:t/y

2zt(c8ZqM :yy17: 教育界高官;) ......無page 2看既:dev: :naughty: :naughty: :naughty:

lalaso 發表於 2009-9-3 02:18 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

alex13168 發表於 2009-9-3 09:11 AM

好似有3頁的.:dev:

d228216 發表於 2009-9-3 12:06 PM

[quote]原帖由 [i]toy828toy[/i] 於 2009-9-3 01:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3256700&ptid=207625][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'FAAyA0k I&r ~
(X,VXGXG$Tl+q

"KN8j7V hJ(nbPFy8y$w :yy17: 教育界高官;) ......無page 2看既:dev: :naughty: :naughty: :naughty: [/quote]
H-I)J hm AN4}-X kV'F j4]7aJ G

5IU}.}n4?;[0B`/T ,{vr\5Ub:k&S6p+E
教署高官扮毒男T2F3gD OSq

FE {s%s;i!vQDz 毒男除了追拍o靚模外,也喜歡以免費拍攝「沙龍相」為藉口,在網上相約一些少女出來拍照,在網上討論區的攝影版內,就有不少少女發o靚模夢並貪圖免費拍照,而願意做毒男的私影model。
#x+a c]6Y^T
fi;]+x.cx 記者在網上聯絡上十五歲的阿欣,她坦言當了兩年免費私影model,為的是想留下各種美麗倩影,而她現時的男朋友,也是約她私影而認識。阿欣不諱言大部分毒男都很單純,只是想借機親近女孩子,但也有人存心不良扮毒男,以拍照為名找機會「抽水」,其中毒男阿Ben便臭名遠播,很多私影少女都已避之則吉。1F7r;p#lYYY

*p#x9d cQ 在阿欣轉介下,假扮私影少女的記者聯絡上阿Ben,他在msn說話中已很大膽露骨,他說之前有不少私影model上他的小西灣住所單位拍攝性感照,當中有些更是未成年少女。而他其後更傳來許多照片給記者作參考,當中多是不同的少女相,個個都穿了迷你裙和吊帶背心,拍照時還擺出很多誘人動作等。,Fh6GBwV8|:lH e

N"^!k5nIN:Uh$C 「你有無性經驗o架,如果無性經驗,擺pose時會好生硬……」阿Ben不斷追問記者的性經驗,但當記者表示從沒性經驗後,他竟說:「嘩!好耐未試過拍處女,影完相後,你可唔可以陪吓我……」
} B7_] iRJK UVs`(Zq
編訂中學教材
MC-`f%n0s*i S0x0a#R U5|y\S0v
上週六,年約三十多歲的阿Ben,相約記者在他的小西灣住所樓下見面,當他邀記者回住所拍照,記者借故不肯時,他即面露不悅說:「唓!網上大把o靚妹唔收錢都影,我肯同你免費影,你執到啦,你唔係想收我錢吖?」
"KQ0Wf:Y'l@ k!t)?$^Q6b$e0n
大家不歡而散後,記者暗中跟踪,初以為阿Ben與一般毒男沒分別,但當記者跟踪他回北角的工作地點時,竟發現他的辦事處是教育局課程秘書處,而他更持有鎖匙開門。原來阿Ben的職業殊不簡單,經查證下,他是教育署月入約五萬元的課程發展主任,負責編訂中學課程計劃及製作教材等,與毒男身份相差甚遠。本週一,記者在阿Ben北角辦事處外等他放工,之後並訪問他,但他卻無厘頭地回應:「我都經歷咗好多嘢,總之,你哋想點寫就點寫。」
B2G7r?ZJ }
q/ceO Z-H s e 癡情純毒男P4R h \$XLM@

5sN.__,CzK:Xxc 教署毒男居心不良,但其實大部分毒男都如Oden的一樣個案,是典型的怕羞自卑男子,常沉溺在自我幻想中。%J#x ^ aHh Mr

"Y1llV,v K Oden沉溺在o靚模Lavina身上,他對Lavina癡心一片,八月偶像寫真集出爐,他更一口氣買了八本。剛過去八月的書展、漫畫展、電腦展,逢有Lavina出席的場合,必定同時間見到一個五呎八吋,帶住黑眼鏡,瘦瘦黑黑的害羞男孩站在她身邊,他就是Oden。
#H*@)y"@-^'GZ`'XG
y%n$g%]W Oden為了見心目中的女神,每次不惜請假曠工,所以他的工作都做不長,曾經做Sales,又當過冷氣技工。0slc%e~8H;W!N

9C@{#U,~W6Y$d 我無料但我鍾意靚女N*S+k#q's0R {4w~
&^p\:dS$cH#B
Oden與爸媽弟妹同住將軍澳,對於他瘋狂喜歡o靚模,他坦言連家人都斷定他是「電車男」。!w!_0O3f*h4DDk WQ'G

l,t+Xl,ZM 但他總算懂得反駁:「我覺得自己唔係電車男囉……電車男都唔出街,我有出街影相。」
y\LI|RK
_,_ui.V4j-~ U;W5u] 他說話非常細聲,表示非常喜歡漂亮女孩,「我真係好想拍拖,但自己條件唔好,又唔靚仔,每日照鏡都覺得自己唔順眼。不過雖然我自己無料,但我要求好高,一定要靚女先睇得上眼。不過,自己能力有限,每月剩得六千蚊,無錢無樣,邊可能追人?」他說網上像他這樣的男孩很多,能力低眼角高,所以只能追o靚模滿足心癮。 JS6H X$y&A;QQQ6Y*N
%b_.k)b%Ri:x:h4d
Oden坦言,要他放棄找靚女女友的願望,是一件「沒有可能發生的事」。於是唯有寄情偶像,不時到信和商場買偶像的性感相片慰藉,平日時間和金錢都花在設計Lavina的fans牌,或者上網留言給Lavina,每日放工返屋企又是在電腦放上Lavina不同款式的相片,寫上「一世只跟Lavina」的肉麻字句。C A@y,l
|o*zm5zg
找不到女朋友,他說自己的生活就只能這樣。

fake 發表於 2009-9-3 12:39 PM

:haha: :haha: :haha: 真係服左雜誌佬 咁都寫一餐

benny1219 發表於 2009-9-3 05:27 PM

:confused: :confused: 我覺得出面的人對龍友有嚴重的誤解
+p,Y/q {*Qf8X[N 大多數人認為    ""龍友 =  毒男"":mad:  根本係錯l@^SzlWp

QE_*Z} Q%B 係記者老吹作野 一小堆人講到好似大多數人:noway:

Watchman 發表於 2009-9-3 06:36 PM

[color=black]:yy14: :yy14: 杯麵男:yy14: :yy14: [/color]

lywv5 發表於 2009-9-3 07:25 PM

you will be banned for saying bad about the people here:gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun:

Watchman 發表於 2009-9-3 08:07 PM

[quote]原帖由 [i]lywv5[/i] 於 2009-9-3 07:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3257256&ptid=207625][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]]CC(Y,k
you will be banned for saying bad about the people here:gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: [/quote]A@o^x&};O

g4nh UQ 7DF+k \6PdR,t
[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-201176-1-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-201176-1-1.html[/url] o|&WpCnVW
:secret: beware yourself

kaidai 發表於 2009-9-3 11:19 PM

教育界高官?
v!OqY_Ep 真係做教育的都好人有限

吉村春袋 發表於 2009-9-3 11:29 PM

多謝各位支持我 fanling409cq\F/u+Ex
希望你地幫我同你地識果d 果d所謂model既女仔 一定要同佢地講呀

角都 發表於 2009-9-3 11:39 PM

杯面兄好似住新界北區,因為有次係上水上火車,無端端見到佢,至記得佢串我支鏡cheap, 佢好似只會係菜街出現, 仲識好多model tim, 叻仔:good: !ZwLq,b.y^
#mQ*L H6Ecs0\.c
男友係從私影中識番嚟ge?  唔好玩啦,就算有,都係極少數      
A_!NY&~@)]O $bWZKG7C R
私影無錯係可以增加同model接觸機會, 同埋幾好玩,叫佢擺pose又可吹水,但溝到的機會係好細, 因為發覺model本身通常身邊已有一班靚仔fd, 自己唔係有樣有錢好難競爭4V+V:d,b"|2Ui:NN
:p%f&e6J\kN ~0[
[color=#b03000]影相只係娛樂,私影猶如放煙花,一時間有位model陪你幾個鐘影相,一時間係好燦爛,但過後係咩都無,除左d相,人生過得開心未算,唔需要追求一定要溝到咩靚女,我覺得其實打份穩定工,養到自己,供養到父母就算 ,d model係留番俾d有錢佬,靚仔媾ge[/color]
G$D-zmz0n"S Z [color=#b03000][/color] wJ \%i/K U3hT
[color=#b03000]不過算啦,係香港媾唔到女就係要被人叫做電車男架la[/color]2zZ u!Dc YNS
[color=#b03000][/color] Y'lC[9G9gz T
[color=#b03000]單身其實有咩唔好? 鐘意約邊個model出街就約,個個星期唔同,鐘意影星就影星,返完工又可以即時返屋企訓,身邊無人管住,幾自由,d fd叫我過大海,返大陸,又可以即時上[/color]

d228216 發表於 2009-9-3 11:43 PM

[quote]原帖由 [i]角都[/i] 於 2009-9-3 11:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3257556&ptid=207625][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Ywi oB f&jm 杯面兄好似住新界北區,因為有次係上水上火車,無端端見到佢,至記得佢串我支鏡cheap, 佢好似只會係菜街出現, 仲識好多model tim, 叻仔:good: $}6GQ1H?0Y }m6v
0a\5hH0c;P'}"{
男友係從私影中識番嚟ge?  唔好玩啦,就算有,都係極少數      n%az,UVgb.~O
q-h/tZv h t
私影無錯 ... [/quote]:D :D 毒男都

角都 發表於 2009-9-4 12:02 AM

我係架,溝唔到女就要認,鬼叫無樣,錢就廢事靠老母,自己搵
*F&W ykuLA }ep@T lR WO],h$S
另外,我心腸都好恨毒架,例如發左達,第一時間就要搵人”隊林”邊個禁

d228216 發表於 2009-9-4 12:07 AM

[quote]原帖由 [i]角都[/i] 於 2009-9-4 12:02 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3257591&ptid=207625][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
)]zVb!sE3{"] 我係架,溝唔到女就要認,鬼叫無樣,錢就廢事靠老母,自己搵
]+t!`1{v
b5b"K2`N 另外,我心腸都好恨毒架,例如發左達,第一時間就要搵人”隊林”邊個禁 [/quote]率直+分:clap: :clap: :clap: , p.s.唔好隊錯好人呀

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.