廣州六歲小學生開學《我的志願》:做貪官
[youtube]_sZ0P_R2LIo[/youtube]1|+}4Z'S+}0Hf(`
:Dql/HH;~9GEF*h
勁:agree: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 思想正確, 有錢有囡 :haha: 哈哈...番去實比老師罰抄 中國人個腦除左錢之外真係乜都冇 中國人有希望啦:haha: 令人心酸......... [quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-9-4 11:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3258513&ptid=207682][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]*yCHS/{'IlO
令人心酸......... [/quote]
真係好心酸, 但現實中男的做貪官, 女的做妓女的確係最易搵錢.:yy27:
How your parents teach you FUXK YOU
FUXK YOU FUXK YOU FUXK YOUWhen you died in one day YOU WILL IN THE HELL FOREVER VwT?.s(Cx'wG/W R8V
Your parents are <Mo Ka Kow> <Bai Ka Chai>
You are mad boy Use your FUXKING BRAIN please!!!!!!!!!!!!!!!! 童言無欺, 小女孩只是道出5000年來生活在中國的人的心聲, 莫說是她, 連我也想做「貪官」, 不過下場不要學和坤就好了。 咁細個就認清目標係一件好事J2C%L.h6}y(q
又或者可能只有一個小朋友誠實XD0Da$a7V:Bcsx'V {B#w
"r+|J Z1E
大人:大陸最賺錢的職業是什麼?
眾小朋友: 貪官 :clap: :crybye: :crybye: :crybye: :eek: :drool: cv(h;I7Yl-Q
+MtZt6LoM]v
老董一定勁開心W)z5X`e,aV
2k6S8J|bJ
終於有一個'[潮語]''做貪官'' 超越了[八萬五 ]
八萬五都係由一個超過6歲既人講出嚟
做貪官講的人更細即係更深入[民心].L]6X;Z$FZFc;N
T i)B,Ek
做貪官 :haha: [quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2009-9-5 01:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3259117&ptid=207682][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#muX F6QrKg&u%g[
:crybye: :crybye: :crybye: :eek: :drool:
G x4K9f4V d
老董一定勁開心J#Zc"t9?-E9pY3^5B,]
終於有一個'[潮語]''做貪官'' 超越了[八萬五 ]
八萬五都係由一個超過6歲既人講出嚟hO CF7L#d i!q g
做貪官講的人更細即係更深入[民心]
做貪官 :haha: ... [/quote]
說起老董, 我心中不期然編輯了一個故事。像前陣子, 兩名美籍亞裔記者被北韓拘留, 美國出動前總統克林頓前往平壤營救; 如果今次香港記者同樣遭新彊拘留不釋, 現任特首又不敢親自跟阿爺要人, 那麼只好出動患有「腳痛」的前香港特首兼現任全國政協副主席董伯伯走一趟, 這個面子, 新彊政府可不能不給董伯; 那時, 董伯帶著三人「勝利返港」, 並在機場召開記招, 感謝中央人民政府、新彊省自治政府「網開一面 」云云, 屆時, 董伯的民望就如「神舟七號」般上升, 分分鐘「翻焯」下屆特首也未可料!!! 睇清楚先`#uyP8g&vbG
佢雖然好似男但應該係件男人婆黎 雖然反映思想丑陋正常化 。。。t@U^`dJ
不過,總比 ln%A[qO Z {w
非禮學生既教授 , 牧師, 強奸報警受害人既警察 … 來得君子得多。:yy22: 這個志願究竟是好是壞 ?? 跨代貪官:haha: :haha: 一個貪官會叫自己做"貪官"ga 咩
仲有就係 一個貪官唔係入左官場先慢慢由一個熱血小官升仙做貪官ga咩
[[i] 本帖最後由 SCM 於 2009-9-6 11:55 PM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2009-9-6 11:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3260350&ptid=207682][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
一個貪官會叫自己做"貪官"ga 咩|4up fn
仲有就係 一個貪官唔係入左官場先慢慢由一個熱血小官升仙做貪官ga咩 [/quote]
4@8llfH*IB
可能隨著時代進化,下一代又有其新思維...
呢個志願的確最賺錢,收得最多紅包,唔係事實o羊?
只要手法了得,不被抓到,[b]老老實實[/b],[b]大大方方地[/b]去當個貪官,有乜唔好?:D [youtube]GvEsBcGUlCE[/youtube]i:Bw(Ks m!~9N1U(O
t ^;P-R K:Q
最新四級冇格仔版:redface:
頁:
[1]
2