娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2009-9-4 02:05 PM

廣州六歲小學生開學《我的志願》:做貪官

[youtube]_sZ0P_R2LIo[/youtube]
/r;f Dw R2p 1|+}4Z'S+}0Hf(`
:Dql/HH;~9GEF*h
勁:agree:

lalaso 發表於 2009-9-4 02:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vcent 發表於 2009-9-4 04:27 PM

思想正確, 有錢有囡

loklok117 發表於 2009-9-4 07:55 PM

:haha: 哈哈...番去實比老師罰抄

bigfish 發表於 2009-9-4 08:00 PM

中國人個腦除左錢之外真係乜都冇

steven999 發表於 2009-9-4 11:07 PM

中國人有希望啦:haha:

自由神 發表於 2009-9-4 11:12 PM

令人心酸.........

hwkeung 發表於 2009-9-5 01:10 AM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-9-4 11:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3258513&ptid=207682][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]*yCHS/{'Il O
令人心酸......... [/quote]
.g fLg(B"U$u&x,R 真係好心酸, 但現實中男的做貪官, 女的做妓女的確係最易搵錢.:yy27:

hkrhsma 發表於 2009-9-5 01:31 AM

How your parents teach you FUXK YOU

FUXK YOU  FUXK YOU  FUXK YOU
)f$b(m`p K When you died in one day YOU WILL IN THE HELL FOREVER VwT?.s(Cx'wG/W R8V
Your parents are <Mo Ka Kow>  <Bai Ka Chai>
|2E,m+dy9h-K.F You are mad boy Use your FUXKING BRAIN please!!!!!!!!!!!!!!!!

打狗棒 發表於 2009-9-5 01:41 AM

童言無欺, 小女孩只是道出5000年來生活在中國的人的心聲, 莫說是她, 連我也想做「貪官」, 不過下場不要學和坤就好了。

pkbrian 發表於 2009-9-5 10:48 AM

咁細個就認清目標係一件好事J2C%L.h6}y(q
又或者可能只有一個小朋友誠實XD0Da$a7V:Bcsx'V {B#w
"r+|J Z1E
大人:大陸最賺錢的職業是什麼?
N8bJN'Nx ` 眾小朋友: 貪官 :clap:

大優勢 發表於 2009-9-5 01:50 PM

:crybye: :crybye: :crybye: :eek: :drool: cv(h;I7Yl-Q
+MtZt6L oM]v
老董一定勁開心W)z5X`e,aV
2k6S8J|bJ
終於有一個'[潮語]''做貪官'' 超越了[八萬五 ]
:L(K*W^.|r,p)F{B*W 八萬五都係由一個超過6歲既人講出嚟
.w%c"` YuD;u 做貪官講的人更細即係更深入[民心].L]6X;Z$FZFc;N
T i)B,Ek
做貪官 :haha:

打狗棒 發表於 2009-9-5 02:25 PM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2009-9-5 01:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3259117&ptid=207682][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#muX F6QrKg&u%g[
:crybye: :crybye: :crybye: :eek: :drool:
O6{,^7U X%P'T8D2U G x4K9f4V d
老董一定勁開心J#Zc"t9?-E9pY3^5B,]

STB1~"r6_ 終於有一個'[潮語]''做貪官'' 超越了[八萬五 ]
6Q0R!_|2Qn 八萬五都係由一個超過6歲既人講出嚟hO CF7L#d i!q g
做貪官講的人更細即係更深入[民心]
Z'w?#DzwZj A dV
"z-HXwd 做貪官 :haha: ... [/quote]
%gv_u-FQ/W 說起老董, 我心中不期然編輯了一個故事。像前陣子, 兩名美籍亞裔記者被北韓拘留, 美國出動前總統克林頓前往平壤營救; 如果今次香港記者同樣遭新彊拘留不釋, 現任特首又不敢親自跟阿爺要人, 那麼只好出動患有「腳痛」的前香港特首兼現任全國政協副主席董伯伯走一趟, 這個面子, 新彊政府可不能不給董伯; 那時, 董伯帶著三人「勝利返港」, 並在機場召開記招, 感謝中央人民政府、新彊省自治政府「網開一面 」云云, 屆時, 董伯的民望就如「神舟七號」般上升, 分分鐘「翻焯」下屆特首也未可料!!!

mnbvc 發表於 2009-9-5 03:41 PM

睇清楚先`#uyP8g&vbG
佢雖然好似男但應該係件男人婆黎

vv1668vv 發表於 2009-9-5 07:12 PM

雖然反映思想丑陋正常化 。。。t @U^`dJ

\6Ocp*f-Q
K;@4bH _o)^Q6E 不過,總比 ln%A[qO Z {w

,TD0\4ep@Wc 非禮學生既教授 ,  牧師,  強奸報警受害人既警察 …        來得君子得多。:yy22:

chung11 發表於 2009-9-6 12:33 AM

這個志願究竟是好是壞 ??

康bb 發表於 2009-9-6 05:54 PM

跨代貪官:haha: :haha:

SCM 發表於 2009-9-6 11:51 PM

一個貪官會叫自己做"貪官"ga 咩
(a[8T:D1Gn:z
Q'n4U ?e M9hp 仲有就係 一個貪官唔係入左官場先慢慢由一個熱血小官升仙做貪官ga咩
Qs~"i#R O1fJ
'stD ?7S8Zn R [[i] 本帖最後由 SCM 於 2009-9-6 11:55 PM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2009-9-7 03:09 PM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2009-9-6 11:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3260350&ptid=207682][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
GD?2f#A%F$a)N*z 一個貪官會叫自己做"貪官"ga 咩|4up fn

-?yz8| |fZ+P'w7D1o 仲有就係 一個貪官唔係入左官場先慢慢由一個熱血小官升仙做貪官ga咩 [/quote]
^(Yw _O 4@8llf H*IB
可能隨著時代進化,下一代又有其新思維...
{1_lc)m B/sMMlF 呢個志願的確最賺錢,收得最多紅包,唔係事實o羊?
${+F i&J8ji 只要手法了得,不被抓到,[b]老老實實[/b],[b]大大方方地[/b]去當個貪官,有乜唔好?:D

infjlam 發表於 2009-9-7 03:49 PM

[youtube]GvEsBcGUlCE[/youtube]i:Bw(Ks m!~9N1U(O
t ^;P-R K:Q
最新四級冇格仔版:redface:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.