娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chansuper123 發表於 2009-9-11 11:19 AM

今天香港的小孩子真無能

今早起街上看到,有個小學生(應該小三),由工人帶返學,佢條鞋帶鬆,見佢伸隻腳出來,個工人就跪低幫佢縛鞋帶,睇到真係火都呢埋:mad: ,現在D小學生係唔係IQ頂呱呱,EQ就哈哈哈,連穿衣,吃飯去廁所全部都要工人做哂,唔係你老豆老母有錢請工人就大晒,連最基本的生活都唔識,同個全身癱瘓的人有乜分別,如果D老豆老母以為請個工人照顧哂個小朋友的日常生活就係愛佢,實質係害死佢,唔通將來出社會打工都帶埋個工人同你抹屎拂咩.所以我話父母應該比小朋友做返佢要做的,工人做工人的

nanaha 發表於 2009-9-11 11:38 AM

而家d小朋友係咁無用ga喇...9唔搭8政府又要保護佢地...d 爸爸媽媽又當係寶...打又唔得...鬧又唔得...咪蹤壞晒d小朋友law...我地細個陣邊有得咁...爸爸媽媽要做野...小學已經要自己搭車返學放學啦...

matdu 發表於 2009-9-11 11:52 AM

其實真係想搵個機會教番一堂咩叫禮貌同尊重,,,
)Z6}RZ&[ W"O!E 因為而家D小朋友係完全5知上面果2樣野係咩,,,

pkyon 發表於 2009-9-11 12:08 PM

哈哈...人地李x誠不知幾識教仔~~好心我地咁鍾意佢d錢不如同佢學下野啦!!:agree: :agree:

PKTung2 發表於 2009-9-11 12:13 PM

香港中產家庭的新生代 大部份都係 玻璃 人 ;y9`Q%Q#Y

PW!DFW!jo c 順境就無問題,少少 逆境就無法面對 :crybye:

vv1668vv 發表於 2009-9-11 12:45 PM

過于幸福變成一種低能,過于包容變成一種野蠻!
[IQ t6r R#uy1~oxl
']&QT-tL ;J]Qi#UL k

|Wy;h i"@
#T jK#Xp M;{2MZI0o
8[}^xq N
S+G|?d[
...:yy30:

mnbvc 發表於 2009-9-11 02:03 PM

讀幼稚園已經自己綁拉:haha:

〥~灝~〥 發表於 2009-9-11 02:18 PM

話時話...我好似都係小二先識得縛鞋帶:yy03:

pcm12345 發表於 2009-9-11 10:42 PM

真是懷念有體罰的年代Dx/u6{F ZMy
學校有打手板oEl%\ M[`5W
屋企有籐條炆豬肉6Kh&Jo2\ ir`4{p
但嗰時既年青人都無依家嗰D咁壞咁低能

Kev 發表於 2009-9-11 11:38 PM

in fact this problem has existed for many years already..

sky308 發表於 2009-9-12 12:05 AM

[quote]原帖由 [i]matdu[/i] 於 2009-9-11 11:52 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3265030&ptid=207953][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
'Q.an+t} f:]? 其實真係想搵個機會教番一堂咩叫禮貌同尊重,,,
1P!lF,K{ks t`9x 因為而家D小朋友係完全5知上面果2樣野係咩,,, [/quote]:B6W1q5jc(B2` gM
X`1W-n1ju$RB.tv^u8\
1堂唔夠
q'RNA x+}!Q 依傢d細路 郁d就發脾氣 發爛咋|s5B{ LY8uc_
佢阿爸阿媽又要比佢食住哂 禁佢唔住咁
_a-q_ I:Qp%l 係d公眾地方大吵大鬧又唔理
+b ^bxAo n 唔好話打 鬧都少
svir4{'R G
a t0O@YR 其實我覺得鬧小朋友係一定要....當然唔可以太過份
)M8n2l9z#zw l~ mvg 適當既體罰一樣 例如打佢手板一下 等佢印象深刻唔好再犯.y1F4~$}vLE

:_ E/h"c){ 得個幾歲人 佢識鬼你同佢講咩道理咩 有時見d阿爸阿媽同d仔女講道理....睇落好似好好咁 但佢連道理係咩都唔知 又鬼知你同佢講咩野
/kg.x4ukfu 我覺得初期用少少體罰再加d道理 等佢地有印象咁樣做唔岩 d道理就講下 明就明 唔明就大d再教
j9Sc5t l Z nG\WE
依傢d風氣搞到打又唔得 鬧又唔得 一個二個甩繩馬騮 放縱到不得了 有d仲惡過d阿爸阿媽 有時見到依d細路真係眼火爆= =,,,哈哈:haha:

singleung1956 發表於 2009-9-12 01:21 AM

有大部份唔關D老竇老母事 ]3oG@U/]Z;k

|@ o[*C1nG!B rv 係果D懶有文化懶有愛心的知識分子及社工做成的,  體罰??即刻那上述那些人告到你甩褲

lalaso 發表於 2009-9-12 03:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hwkeung 發表於 2009-9-12 04:23 AM

培育仔女同培育員工一樣, 都係論功行賞因材施教,
.O8Q@Dj 唔怪得佢地, 因為都唔知有幾多家長係識呢樣野,
H5t'I'HK 連政府都唔識啦, 仲要有d家長唔忍心見到心肝寶貝受苦嘛,
7Q,OE[5Bt6h![ #O;Q$aVhT
不過又唔駛咁偏激, 都係小學生小朋友姐,
*p/f*Z3B @N/Z b)F 你睇下而家d青少年18歲仲係戇居居仲大鑊啦,
$JxWh3~ e&l.l(@!_ 好多專家都話小孩子有個開心童年, 長大後成就都會高d.:yy24:

mz_r55 發表於 2009-9-12 10:47 AM

唔係細路無能, 係父母無能啫

alienck 發表於 2009-9-15 04:39 PM

[quote]原帖由 [i]sky308[/i] 於 2009-9-12 12:05 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3265607&ptid=207953][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]4Xot0xrh/P8Ry

,oFO Rj
8Fo]/Ct&`6{;x%]/| 1堂唔夠2Y#y0{+@ P7KT
依傢d細路 郁d就發脾氣 發爛咋
|'AM8@V^:iA Ji 佢阿爸阿媽又要比佢食住哂 禁佢唔住咁
m(`0? ~!O\D4Rx8A 係d公眾地方大吵大鬧又唔理t@A#s\W|}9e
唔好話打 鬧都少7ar^Q-~h~I'Y1K E+H r
n#TW q]!u:f
其實我覺得鬧小朋友係一定要....當然唔可以太過份'x0HD/GC*d$W
適當既體罰一樣 例如打佢手板一下 等 ... [/quote]
X6fr0wo
+?.k(Zp+O 同意
,e3b3t j}wn 適量體罰係絕對需要/t5b2c ?/T3oUd
家陣好多小朋友都唔知"底線"
H9Gx/gHd#`z ]$j 因為父母個底線因為外界"唔打得,唔鬧得"而不斷被推後
5[.Xll} 以前......老豆怒目望一眼
+xg/@zk C d小朋友連行多步都唔敢
\,fR-F}/N"O(M 家陣.............

steven999 發表於 2009-9-15 08:03 PM

而家d細路仔超爛口
Qu3se| dH 前幾日去網吧搵fd拎返d野Gi7D+V4B T9Q(IE
見到成個網吧 有大半人係細路仔\i:d D2xGn
回想我細個果時3t~ ckK(@X2HK
要部電腦都難啦9v ]#_9H7mOc Q_,L
而家d細路可以日日去網吧打機)J4l OD%F u1o,J3}n
鞋帶都要工人幫手5AR5f.As W&I gh$l
咁佢乜都唔識 大個出黎做野都要有人幫手??~/Z/V Z+y
而家真係想像唔到遲d個社會會變成點樣

darkensun 發表於 2009-9-15 08:08 PM

以前去游水教過一個5歲小朋友, 個家長入池之前已經多多聲氣, 我都見過好多咁case, 都不以為然
:F$H8L b!_ {u!h.v 點知入到池有個工人貼身服侍, 又唔俾我浸個小朋友個頭落水, 又要保證佢附近冇其他泳客"佔用"佢空間, 結果我教左一堂就冇得教, 因為個工人話俾家長聽話我浸個小朋友個頭落水A@0d0M7^^
個工人真係好周到, 帶定遮俾佢, 驚佢曬親, 帶定布俾佢, 驚佢冷親:angry:

infjlam 發表於 2009-9-15 08:42 PM

我都認為係現今做父母o既唔識教仔女緣故:crybye: 4Ag{ f:U9V/?%~^F
kj#Dy|y [*I,D.I
昨日我在大X樂排隊買野食,有條5-6歲o既靚仔周圍走,撞到企定定o既我,我當然冇同佢計較,但條死靚仔仲郁手打我:eek:
qi5K1E:]E/A/F5` 佢阿媽叫個仔同我say sorry,但條靚仔理都唔理,繼續周圍走(周圍撞),個阿媽睇o黎對個頑皮仔完全冇符:giveup:

steven999 發表於 2009-9-15 10:36 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-15 08:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3268942&ptid=207953][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
%DY"\2V)fag 我都認為係現今做父母o既唔識教仔女緣故:crybye: })C4Yt)uLF3MzF
?q%O"a%a/K}'O/O
昨日我在大X樂排隊買野食,有條5-6歲o既靚仔周圍走,撞到企定定o既我,我當然冇同佢計較,但條死靚仔仲郁手打我:eek:
#F}mHJd g^D/SV 佢阿媽叫個仔同我say sorry,但條靚仔理都唔理,繼續周圍 ... [/quote]
1e4f%ra!~#w"bs
Q jS6E[;_)ai9X 如果係自遊行既話.Df4X)k |j
已經打返佢:yy10: :yy10:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.