娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chansuper123 發表於 2009-9-11 11:19 AM

今天香港的小孩子真無能

今早起街上看到,有個小學生(應該小三),由工人帶返學,佢條鞋帶鬆,見佢伸隻腳出來,個工人就跪低幫佢縛鞋帶,睇到真係火都呢埋:mad: ,現在D小學生係唔係IQ頂呱呱,EQ就哈哈哈,連穿衣,吃飯去廁所全部都要工人做哂,唔係你老豆老母有錢請工人就大晒,連最基本的生活都唔識,同個全身癱瘓的人有乜分別,如果D老豆老母以為請個工人照顧哂個小朋友的日常生活就係愛佢,實質係害死佢,唔通將來出社會打工都帶埋個工人同你抹屎拂咩.所以我話父母應該比小朋友做返佢要做的,工人做工人的

nanaha 發表於 2009-9-11 11:38 AM

而家d小朋友係咁無用ga喇...9唔搭8政府又要保護佢地...d 爸爸媽媽又當係寶...打又唔得...鬧又唔得...咪蹤壞晒d小朋友law...我地細個陣邊有得咁...爸爸媽媽要做野...小學已經要自己搭車返學放學啦...

matdu 發表於 2009-9-11 11:52 AM

其實真係想搵個機會教番一堂咩叫禮貌同尊重,,,)zZ!\&j"U7[R
因為而家D小朋友係完全5知上面果2樣野係咩,,,

pkyon 發表於 2009-9-11 12:08 PM

哈哈...人地李x誠不知幾識教仔~~好心我地咁鍾意佢d錢不如同佢學下野啦!!:agree: :agree:

PKTung2 發表於 2009-9-11 12:13 PM

香港中產家庭的新生代 大部份都係 玻璃 人
1BL.W&ek5A
T p+O4V J"`|u m 順境就無問題,少少 逆境就無法面對 :crybye:

vv1668vv 發表於 2009-9-11 12:45 PM

過于幸福變成一種低能,過于包容變成一種野蠻! fMM;}3I*YAL0h
-q kPd!KX
i~l?J:|}t
lv;Uj(u8f/^h

Lp"Em P-aPa
S0} j [ B p)`4]
4[6q `-f+N.`g 7j#?3[Wg5Mp D&^
...:yy30:

mnbvc 發表於 2009-9-11 02:03 PM

讀幼稚園已經自己綁拉:haha:

〥~灝~〥 發表於 2009-9-11 02:18 PM

話時話...我好似都係小二先識得縛鞋帶:yy03:

pcm12345 發表於 2009-9-11 10:42 PM

真是懷念有體罰的年代T@z+u|!v#r
學校有打手板 [}[MwX2t&b!de
屋企有籐條炆豬肉
N:rnA?,P_ 但嗰時既年青人都無依家嗰D咁壞咁低能

Kev 發表於 2009-9-11 11:38 PM

in fact this problem has existed for many years already..

sky308 發表於 2009-9-12 12:05 AM

[quote]原帖由 [i]matdu[/i] 於 2009-9-11 11:52 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3265030&ptid=207953][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
6l$@`!Fa+_u}3D 其實真係想搵個機會教番一堂咩叫禮貌同尊重,,,
-BX X*T C!K Q3B 因為而家D小朋友係完全5知上面果2樣野係咩,,, [/quote])B%pV3c?8yr-lc
l[$n@ Hp [ ~
1堂唔夠
fN.GZv!j|diU 依傢d細路 郁d就發脾氣 發爛咋.P#B)G']5B*w n0}
佢阿爸阿媽又要比佢食住哂 禁佢唔住咁
0u0b$a4g*npb 係d公眾地方大吵大鬧又唔理A6q+m#h/^qY-VX3c
唔好話打 鬧都少DD ax ?%CJ

%A~ u*KJ*X-[~Y 其實我覺得鬧小朋友係一定要....當然唔可以太過份
d^V!^dO8Sd 適當既體罰一樣 例如打佢手板一下 等佢印象深刻唔好再犯
rK:}&lje1R5G7@
/udY-U"s,r 得個幾歲人 佢識鬼你同佢講咩道理咩 有時見d阿爸阿媽同d仔女講道理....睇落好似好好咁 但佢連道理係咩都唔知 又鬼知你同佢講咩野+`8a8_7YPd
我覺得初期用少少體罰再加d道理 等佢地有印象咁樣做唔岩 d道理就講下 明就明 唔明就大d再教
/N5bt;Y |z+d0L M
]"[4ye!z5Ru 依傢d風氣搞到打又唔得 鬧又唔得 一個二個甩繩馬騮 放縱到不得了 有d仲惡過d阿爸阿媽 有時見到依d細路真係眼火爆= =,,,哈哈:haha:

singleung1956 發表於 2009-9-12 01:21 AM

有大部份唔關D老竇老母事(Y#| z ]F[wl
P$j-h4En
係果D懶有文化懶有愛心的知識分子及社工做成的,  體罰??即刻那上述那些人告到你甩褲

lalaso 發表於 2009-9-12 03:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hwkeung 發表於 2009-9-12 04:23 AM

培育仔女同培育員工一樣, 都係論功行賞因材施教,
EM%Ot| 唔怪得佢地, 因為都唔知有幾多家長係識呢樣野,.i3GjP1NMC Q
連政府都唔識啦, 仲要有d家長唔忍心見到心肝寶貝受苦嘛,+WX*o!r"|u/iD

-?] Q9o@2A 不過又唔駛咁偏激, 都係小學生小朋友姐, @3h J E(]Lb
你睇下而家d青少年18歲仲係戇居居仲大鑊啦,/a9f*w+{}G,?SrhT
好多專家都話小孩子有個開心童年, 長大後成就都會高d.:yy24:

mz_r55 發表於 2009-9-12 10:47 AM

唔係細路無能, 係父母無能啫

alienck 發表於 2009-9-15 04:39 PM

[quote]原帖由 [i]sky308[/i] 於 2009-9-12 12:05 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3265607&ptid=207953][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]/G_|1J,p v2f l

6y6Cw`c[%ow\ !Zr'xKW7D&t@
1堂唔夠
^a jq/N*r9tm 依傢d細路 郁d就發脾氣 發爛咋:Nx#G;gDR+Cfn_
佢阿爸阿媽又要比佢食住哂 禁佢唔住咁/}Fp!J4Q
係d公眾地方大吵大鬧又唔理
sv%C@ _9? 唔好話打 鬧都少djn%S*yAI%G
+J(XG6}U+]2pEwQ
其實我覺得鬧小朋友係一定要....當然唔可以太過份
c#x&[0U7wp n7nwx 適當既體罰一樣 例如打佢手板一下 等 ... [/quote]
C ht`7ra8a @5_WPE~
同意
!LD7Tmh 適量體罰係絕對需要
d"xW4Y.mcoH%S u 家陣好多小朋友都唔知"底線"
i~q2b,N/r 因為父母個底線因為外界"唔打得,唔鬧得"而不斷被推後
.Au Kogj2^ 以前......老豆怒目望一眼^R)@oyd$Ew
d小朋友連行多步都唔敢5cq:@l4U[e
家陣.............

steven999 發表於 2009-9-15 08:03 PM

而家d細路仔超爛口
PS L%qF-q 前幾日去網吧搵fd拎返d野
pZ@ Pf 見到成個網吧 有大半人係細路仔d k J#Y/m5~w}
回想我細個果時 rf$Q+taL
要部電腦都難啦/_3Gr4E(N$~d
而家d細路可以日日去網吧打機
\2p w^3z)q1Y4D 鞋帶都要工人幫手5s{:fhu"l,r&_-|
咁佢乜都唔識 大個出黎做野都要有人幫手??
M[%C8K s.{W O(X Pc 而家真係想像唔到遲d個社會會變成點樣

darkensun 發表於 2009-9-15 08:08 PM

以前去游水教過一個5歲小朋友, 個家長入池之前已經多多聲氣, 我都見過好多咁case, 都不以為然Wc^aONo
點知入到池有個工人貼身服侍, 又唔俾我浸個小朋友個頭落水, 又要保證佢附近冇其他泳客"佔用"佢空間, 結果我教左一堂就冇得教, 因為個工人話俾家長聽話我浸個小朋友個頭落水
K k;T#jV2] 個工人真係好周到, 帶定遮俾佢, 驚佢曬親, 帶定布俾佢, 驚佢冷親:angry:

infjlam 發表於 2009-9-15 08:42 PM

我都認為係現今做父母o既唔識教仔女緣故:crybye: a)n6Z,T/m9bUL+f(L5b*k
!UGF%u9O*H"I7A
昨日我在大X樂排隊買野食,有條5-6歲o既靚仔周圍走,撞到企定定o既我,我當然冇同佢計較,但條死靚仔仲郁手打我:eek:
&Zbpn l'\ 佢阿媽叫個仔同我say sorry,但條靚仔理都唔理,繼續周圍走(周圍撞),個阿媽睇o黎對個頑皮仔完全冇符:giveup:

steven999 發表於 2009-9-15 10:36 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-15 08:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3268942&ptid=207953][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]i/v)Q$f`K
我都認為係現今做父母o既唔識教仔女緣故:crybye: a6fo2B!A5[pp
*J-{.o{Yxw
昨日我在大X樂排隊買野食,有條5-6歲o既靚仔周圍走,撞到企定定o既我,我當然冇同佢計較,但條死靚仔仲郁手打我:eek:
X'l1~}#W8H k } 佢阿媽叫個仔同我say sorry,但條靚仔理都唔理,繼續周圍 ... [/quote]
rTa`[a'L9H&Q.d
,d@"jF;~ 如果係自遊行既話
!nG2w5D W 已經打返佢:yy10: :yy10:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.