我都覺得現今的小孩真無能
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 小心有以偏概全之嫌 呢位人兄你又過於偏激, 首先我唔覺得個小朋友咁樣做就無能,2cC#\&B`|j反而覺得佢有勇有謀, 當然此舉不值得模仿,q*q0REy;Q.`3C7BI
但佢要求出外見朋友無傷大雅, 為求目的想方設法去完成,m:l9tY r
%e._&}/D$p[qi;GQ3V
此子他日將其堅毅運用正途能成大事.:yy24: 勁消防員刀冇滑得甘快:dev:
唔使一分鐘就由19樓爬到1樓 風球又點丫[*o,])IE7yK(b
而加好多打風刀要返工&yO!Wq)g8F
而且香港d樓乙黎乙高令風力乙黎乙細
試問近年香港打風係市區有幾何有人命意外 X K"?!O*GV)N*}x%U4K-Y
睇台灣日本打風d浪打得幾高就知香港打風冇乜嚇到人 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 無能? 這個簡直是超能力,應該多多培養,成爲下一代的消防人員。 [quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2009-9-12 02:57 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3266123&ptid=207997][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
風球又點丫
而加好多打風刀要返工
而且香港d樓乙黎乙高令風力乙黎乙細{ZFM'@
試問近年香港打風係市區有幾何有人命意外
睇台灣日本打風d浪打得幾高就知香港打風冇乜嚇到人 ... [/quote].UN q+PbS8rb&P
呢位兄台...+Tjf U,`
容許小弟寸小小:crybye: T}o"K:O@L%Ex5H
/]p~+^y6q
就係因為香港(以及好多地方)D樓越來越高