娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lalaso 發表於 2009-9-12 05:49 AM

我都覺得現今的小孩真無能

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

athome 發表於 2009-9-12 11:15 AM

小心有以偏概全之嫌

hwkeung 發表於 2009-9-12 01:51 PM

呢位人兄你又過於偏激, 首先我唔覺得個小朋友咁樣做就無能,2cC#\&B`|j
反而覺得佢有勇有謀, 當然此舉不值得模仿,q*q0REy;Q.`3C7BI
但佢要求出外見朋友無傷大雅, 為求目的想方設法去完成,m:l9tY r
%e._&}/D$p[qi;GQ3V
此子他日將其堅毅運用正途能成大事.:yy24:

mnbvc 發表於 2009-9-12 02:51 PM

勁消防員刀冇滑得甘快:dev:
8pW1MT7st?s 唔使一分鐘就由19樓爬到1樓

mnbvc 發表於 2009-9-12 02:57 PM

風球又點丫[*o,])IE7yK(b
而加好多打風刀要返工&yO!Wq)g8F
而且香港d樓乙黎乙高令風力乙黎乙細
2n7l6U"J(H%KQ 試問近年香港打風係市區有幾何有人命意外 X K"?!O*GV)N*}x%U4K-Y
睇台灣日本打風d浪打得幾高就知香港打風冇乜嚇到人

lalaso 發表於 2009-9-12 03:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Lee3 發表於 2009-9-16 03:15 PM

無能? 這個簡直是超能力,應該多多培養,成爲下一代的消防人員。

ado777 發表於 2009-9-21 01:38 AM

[quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2009-9-12 02:57 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3266123&ptid=207997][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
C$r'[d%F!R!A do1? 風球又點丫
{:_9[8B%ql7q#n2KWE 而加好多打風刀要返工
NB dXe(JbE 而且香港d樓乙黎乙高令風力乙黎乙細{ZFM'@
試問近年香港打風係市區有幾何有人命意外
?9R(WT&bam,C;Kf 睇台灣日本打風d浪打得幾高就知香港打風冇乜嚇到人 ... [/quote].UN q+PbS8r b&P

(a\ PREY0B 呢位兄台...+TjfU,`
容許小弟寸小小:crybye: T}o"K:O@L%Ex5H
/]p~+^y6q
就係因為香港(以及好多地方)D樓越來越高r+Sm1h.t$E/Q%_M:E5n
先會搞到越來越熱,焗,又多天災
+t5BG%T;A1H$M 你認為樓高所小風力細左mPS Zg-V[,qh:y6r7Q
可謂中學水平ge常識都未有Oo{O T;Q W/U
你同D低能兒「賞風」的級數真係有得比...:o (oN^HNo X
"\EoycY9c
再者,f C"?0w{!GS FC
你係咪真係覺得「玩風」好岩好正常
.s5k `Y n5F R 我想講
0c's4R8B(k4@5[ 唔理大風細風
1dUK1s&c` 呢種行為都係表示wI2b` v
時下大部份年青人價值觀有問題d%F-Cq5CKV

2[A)ZM C 請問咁都冇問題點先有問題......
hI8`l6h"S7| 要唔要得閒係海嘯個陣滑下浪+i5cg?/fuUL
地震個陣玩下跳舞機
$cs3r`F 火山爆發順手焗埋桑拿.....` R2Fig|7~7U
(sx/V4Lh e Bs
講真
F?"[&\2QgB 小弟今年都仲未夠廿歲
7a[/JpyN#Eo 我都唔太明依家個社會係乜野價值觀 r&cCw QFU
就係你呢種人S,W4qu3J HzFc
同個班年青人
4M0R FWG0_#s!yf0w 先搞到道德淪亡
a5jP%{_.D/~cE z_3M ,b.^"j:S s xo T2H+g
隨街見到D雜誌
,O3F&ZV'V&N\ 真係乜都寫得出 t4s-V,aQ+b
再咁落去
d/AJ m7e bn:c&u 香港仲邊會進步.....= =

~無比~ 發表於 2009-9-23 07:44 AM

[quote]原帖由 [i]ado777[/i] 於 2009-9-21 01:38 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273440&ptid=207997][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9E\+b)@~$a )M-oC6l&v

UyN|"[ 呢位兄台... p'u[WlH F"Uk4t
容許小弟寸小小:crybye:
ayPV3?L T@0a*fTb x
就係因為香港(以及好多地方)D樓越來越高
6}3Oy9R _*`W 先會搞到越來越熱,焗,又多天災0L2aVZ8F*n*dFVd
你認為樓高所小風力細左
9cH#O]:xw1X3] ? Y 可謂中學水平ge常識都未有
4\%RoI4gi~ 你同D低能兒「賞風」的級數真係有得比...:o
M#Hg(]1H/IM7F 2]+a"E/g'Q5iG
再 ... [/quote]成班細路都唔知死,咪由得佢嚕,死左都唔底可憐

艾官 發表於 2009-10-15 06:25 PM

咁犀行既.....?真係唔識死~

CK銘 發表於 2009-10-16 01:32 PM

爬水管好危險worf M?4U.D#h&_H(}
小朋友真喺咩都咁做...
QOQfc-ZXd 大人要好好睇住d小朋友啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.