娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2009-9-14 10:46 PM

電視廣告維他奶廣告一定入選近十年最差廣告之一

大哥
s$B;y ~)v/O1oz 而家咩年代呀
V(~!IX8rMYK 5gj%@{1q_?Id8D
仲唱歌(wc'xg^'E"t9S
,?$nQ5{In,OGMJBu
仲唱埋啲八十年代既歌 :nogood:AXq:pVE k0?i

&A F%K"~{ 維他奶想自殺定了
|7{+k(ITCo !Kt[i l3f%em
註: 首歌真係:mad:好差難聽呀 

Dahlia 發表於 2009-9-14 10:50 PM

人地應該係想sell一年四季都可以飲,唔係音樂
'z"S^Job+O]8EO 有可能我觀點唔同:kicking:

大優勢 發表於 2009-9-14 10:51 PM

[quote]原帖由 [i]Dahlia[/i] 於 2009-9-14 10:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3268154&ptid=208099][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]O s.J I | K
人地應該係想sell一年四季都可以飲,唔係音樂
N N/?r&Z[K_ 有可能我觀點唔同:kicking: [/quote]%Np|6A9Agh_
:mad: 真係好難頂呀
[9x2LzGa 如果唔係音樂就唔該唔好唱啦
b[&t*w&{+qA%g!\$h  賣奶唔 一定要唱啫 

Kay21 發表於 2009-9-14 11:36 PM

我反而幾buy喎...帶出左vitasoy一向溫馨既感覺

tsoi03094 發表於 2009-9-14 11:37 PM

我覺得首歌好聽LO其實

mrwkwong 發表於 2009-9-14 11:42 PM

The song is excellent!!!!!!!

gigg11 發表於 2009-9-14 11:55 PM

我覺得維記牛奶0個個衰好多~#K ]Dnf?j \&p
個細佬成日講「調位呀!」~
%a Ax0X$B?2z 超煩~~~:yy29:

sky308 發表於 2009-9-15 12:25 AM

我跟住唱:naughty:

VIIV 發表於 2009-9-15 12:41 AM

the song is good......................i like it...................:love:

infjlam 發表於 2009-9-15 01:04 AM

洗腦廣告歌有兩種,
)G5ca!W6E0N+Gq$C 一係你好鐘意,一係你好唔鍾意,
Ayf*J.ze-A
Sca9ZjK 呢首廣告歌,我感覺係後者...

vv1668vv 發表於 2009-9-15 01:56 AM

[font=Times New Roman, serif]CM[/font][font=新細明體]當中沒分好與壞,只要令你記得!就是它成功。[/font] aM"E2E-k3uts
]AH#~K
[font=新細明體]至于是否能帶動購買欲則屬另一個范疇。[/font] @O!H V2J

:M7zi6? }v-?c-c$k\ [[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-9-15 01:58 AM 編輯 [/i]]

goodtime 發表於 2009-9-15 02:26 AM

如果要彈....你應該彈[size=6][b]喇叭牌正露丸[/b][/size]首rap

funnygay 發表於 2009-9-15 06:59 AM

我覺得呢首好過 vlt 同 戒煙個首.....
;Sv nEo1s%^0s4O6Y{ 雖然e首都唔算好聽.

infjlam 發表於 2009-9-15 07:24 AM

[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-9-15 01:56 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3268431&ptid=208099][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]I6K S B1gN
CM當中沒分好與壞,只要令你記得!就是它成功。Cx*v0n Q[)~;{t

9T(Ql4\8ndD B0j%_ 至于是否能帶動購買欲則屬另一個范疇。 [/quote]
H"?afb&h
l&s J? J+P+Q:} 照咁講,搵董太做CM sell口罩或清潔用品一定掂:good:
n/QM;Hm1{&w 我到依家仲好記得:agree:
_gu)WR q
BdnA3r"Jbt:{6e [[i] 本帖最後由 infjlam 於 2009-9-15 07:45 AM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2009-9-15 07:27 AM

[quote]原帖由 [i]goodtime[/i] 於 2009-9-15 02:26 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3268446&ptid=208099][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
q @7V5ru:a 如果要彈....你應該彈喇叭牌正露丸首rap [/quote] db{hYU
t$G9tbI}?MH
呢首歌同詞我覺得都OK,問題係rap得好肉酸,
3[&ch{2X 尤其係最尾果兩句:喇叭牌,完全唔啱拍子,好突兀:nogood:

mcquell 發表於 2009-9-15 11:16 AM

我覺得點都一定好過吉百利果個

kingdom 發表於 2009-9-15 11:25 AM

唔係wo,我覺得呢個廣告好正,首歌好好聽wo~
1b$E k+aN UB 同埋個女仔幾正 =)

vv1668vv 發表於 2009-9-15 12:11 PM

:D :D :DD B9RgKF|

.\3Z/Xlw} [[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-9-15 12:22 PM 編輯 [/i]]

tlkwan 發表於 2009-9-15 03:15 PM

呢首廣告歌, I feel very warm

loklok117 發表於 2009-9-15 06:35 PM

[quote]原帖由 [i]funnygay[/i] 於 2009-9-15 06:59 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3268496&ptid=208099][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]}3h R8nr&b+y'|p
我覺得呢首好過 vlt 同 戒煙個首..... G(p1d~t:Q;p
雖然e首都唔算好聽. [/quote]
#@tr#YL2l*LSg
yn @!Ov 同意,我覺首歌ok q4?M/Am;c#A^&}'K
起碼好過政府戒煙歌

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.