電視廣告維他奶廣告一定入選近十年最差廣告之一
大哥而家咩年代呀
5gj%@{1q_?Id8D
仲唱歌(wc'xg^'E"t9S
,?$nQ5{In,OGMJBu
仲唱埋啲八十年代既歌 :nogood:AXq:pVE k0?i
維他奶想自殺定了
!Kt[i l3f%em
註: 首歌真係:mad:好差難聽呀 人地應該係想sell一年四季都可以飲,唔係音樂
有可能我觀點唔同:kicking: [quote]原帖由 [i]Dahlia[/i] 於 2009-9-14 10:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3268154&ptid=208099][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]O s.J I | K
人地應該係想sell一年四季都可以飲,唔係音樂
有可能我觀點唔同:kicking: [/quote]%Np|6A9Agh_
:mad: 真係好難頂呀
如果唔係音樂就唔該唔好唱啦
賣奶唔 一定要唱啫 我反而幾buy喎...帶出左vitasoy一向溫馨既感覺 我覺得首歌好聽LO其實 The song is excellent!!!!!!! 我覺得維記牛奶0個個衰好多~#K ]Dnf ?j\&p
個細佬成日講「調位呀!」~
超煩~~~:yy29: 我跟住唱:naughty: the song is good......................i like it...................:love: 洗腦廣告歌有兩種,
一係你好鐘意,一係你好唔鍾意,
呢首廣告歌,我感覺係後者... [font=Times New Roman, serif]CM[/font][font=新細明體]當中沒分好與壞,只要令你記得!就是它成功。[/font] aM"E2E-k3uts
]AH#~K
[font=新細明體]至于是否能帶動購買欲則屬另一個范疇。[/font] @O!H V2J
[[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-9-15 01:58 AM 編輯 [/i]] 如果要彈....你應該彈[size=6][b]喇叭牌正露丸[/b][/size]首rap 我覺得呢首好過 vlt 同 戒煙個首.....
雖然e首都唔算好聽. [quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-9-15 01:56 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3268431&ptid=208099][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]I6K S B1gN
CM當中沒分好與壞,只要令你記得!就是它成功。Cx*v0n Q[)~;{t
至于是否能帶動購買欲則屬另一個范疇。 [/quote]
照咁講,搵董太做CM sell口罩或清潔用品一定掂:good:
我到依家仲好記得:agree:
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2009-9-15 07:45 AM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]goodtime[/i] 於 2009-9-15 02:26 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3268446&ptid=208099][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
如果要彈....你應該彈喇叭牌正露丸首rap [/quote] db {hYU
t$G9tbI}?MH
呢首歌同詞我覺得都OK,問題係rap得好肉酸,
尤其係最尾果兩句:喇叭牌,完全唔啱拍子,好突兀:nogood: 我覺得點都一定好過吉百利果個 唔係wo,我覺得呢個廣告好正,首歌好好聽wo~
同埋個女仔幾正 =) :D :D :DDB9RgKF|
[[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-9-15 12:22 PM 編輯 [/i]] 呢首廣告歌, I feel very warm [quote]原帖由 [i]funnygay[/i] 於 2009-9-15 06:59 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3268496&ptid=208099][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]}3hR8nr&b+y'|p
我覺得呢首好過 vlt 同 戒煙個首.....G(p1d~t:Q;p
雖然e首都唔算好聽. [/quote]
同意,我覺首歌ok q4?M/Am;c#A^&}'K
起碼好過政府戒煙歌
頁:
[1]
2