娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2009-9-18 01:01 PM

問金庸女子組武功排名

武功很強的 :pB$o3{2rR&NJI
林鳳英 ... 未出場
:f0s{T U D;?%Z8R 郭襄晚年 ... 未出場
2Y)[+S!d'|i2srV 天山童姥
F_6F d0Q 李秋水2Uu0V ct}
裘千尺,B+`FU{%s
周止若x zo4d9e
黃容g;M(a;B,q,rXu5B
李莫愁
K~n9e Gr/@-Z.Z5G 紫衫龍王o8^%F)z^k
獨臂神尼-T]j N xRQPd
小龍女 eW%no2o_;]-@
[GKU,gF9ZEs
但排名是怎樣???

Lee3 發表於 2009-9-18 01:07 PM

黃衣少女呢?

selena127 發表於 2009-9-18 02:22 PM

周止若識九陰真經 !!!!! 應該最強 !!*NM ^'sh N
[bg0V_J%~
小龍女要同楊過一齊先勁 !!
%r$VL"]i
tg%nF&E.V/\!` 郭襄晚年 唔多知 !!9B"PI-M.sW
O+i%M3}%L*@ [
其他唔係好強 !!

812694 發表於 2009-9-18 03:23 PM

王重陽條女古墓派始創人林朝英呢?

881903 發表於 2009-9-18 03:25 PM

東方不敗, 如果陰陽人都算的話 :win:

francisa 發表於 2009-9-18 05:13 PM

邊有一個叫林鳳英架?
*B?|/D+RlF3i"C5W "tjJ~s%]
林朝英下話!

Rika 發表於 2009-9-18 11:16 PM

[quote]原帖由 [i]812694[/i] 於 2009-9-18 03:23 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3271282&ptid=208233][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
'l*o,z$i%Dm 王重陽條女古墓派始創人林朝英呢? [/quote]Je!z%@ _,hQC

)Z R@JR]Y 我都諗緊呢個, 5名之內

lastwing 發表於 2009-9-19 12:11 AM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-9-18 02:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3271246&ptid=208233][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
&`8o}TLC3Lm 周止若識九陰真經 !!!!! 應該最強 !!
0pF@;}odA
l-kc2x G1oH9C.RR 小龍女要同楊過一齊先勁 !! v7zf _,|X
~;Xu"`0zk
郭襄晚年 唔多知 !!
.C Ky`O:C #PR"g'|U d.D;k
其他唔係好強 !! [/quote]x W|+N'z(WJ;u,g1T
"e+oJ+I6}
.........................
)j/\'_7_1un&? 周止若係o個批人中應該包得尾og| K-jO X9y
周止若識既係皮毛.....一定唔夠黃容黎.....可能同梅超風甘上下,雖然梅超風係經驗上同功力上都應該贏左...不過佢係盲既
#powW&R5ok 而黃容同李莫愁半斤八兩
Q,`c"w.m#D'H$Za 裘千尺....未殘廢之前應該ok.....不過都係甘上下
C-?V$T0E"f r 小龍女識左右互駁都打得下
9U:]A?p 郭襄有可能好勁......勁過周止若先不過.....有幾強真係唔知......有機會同張三豐差唔多.......真係好難講...%`gp2Qw9EkuS?
暫時排名
3D-Tf1O A({]%G 郭襄(估計)2rA!XCf r
小龍女~7J'B&vE|"M
黃容           李莫愁             裘千尺(未殘廢之前)0HDy"U9L$bL
         
}Xbc&L;D-? kox 梅超風
.e @6j ? X(F\C }:GA _mD,? K U
周止若 8d\7A"DvQ+mB(RP
~F/[e3cf'p_ j
紫衫龍王其實真係廢廢地....個人認為佢係依堆人中最廢既
F-gsx,C|9n} H3y+p'j2ifmo _ q0j
天山童姥同李秋水最少有蕭遠山(蕭峰老豆)既水平
/F-x6EvXXm 應該未到掃地老僧..........
jj,h+BD-N 而個人認為蕭峰同東邪西毒o個5條友仔差唔多.............應該就蕭峰高一線(應該唔止一線.............)c6V&g sMG|m]
甘王重陽應該可以win到蕭遠山
1?2^2x,j6G4vI/G4{ 再推論林朝英應該同天山童姥,李秋水甘上下
F8L,L8N9_R
)ncl.P7l*p*y |M
E mR%bUxc 結果如下 LH"[],m#E8i{

1|$}_ ixI*vs,o 林朝英,天山童姥,李秋水8y1Pn,Fuq3o"Q
郭襄(估計)
i@-]Ak x.K],M#AJ 以下既人距離差唔遠
*k$n}T4kl 小龍女
5g(A Z+Y'C/\I$L7Jm 黃容           李莫愁             裘千尺(未殘廢之前)   
XUA.m(o*U 梅超風
7rW(A&?`Km%@e7X RxP$Sl6a m-T#O
以下2個......我認為係廢既*mr/q|6S7~]z

EuV0qsA;l7O nnV 周止若
xM_y0J!z3] 紫衫龍王)?ZF'aQh6})CL

q(oy} g _ 獨臂神尼真係好難講........不過最高唔會高過小龍女
6ezX q?Μo'B K'F&Nak\/W
K-Te-k.p4i%o
\-IJAz UJ
打緊機...有機會再補充下

lastwing 發表於 2009-9-19 12:14 AM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2009-9-18 01:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3271208&ptid=208233][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] e7@Tb W8Q;b4H
黃衣少女呢? [/quote] xaFR^nA#X;g3c @ W

1tH2f9k4R:n(k 俾佢最勁都係同小龍女差唔多
(ku ~X)~ W:P M`D 所以我覺3部曲中倚天既人最廢

like123 發表於 2009-9-19 01:14 AM

[quote]原帖由 [i]lastwing[/i] 於 2009-9-19 12:14 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3271707&ptid=208233][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]q*n ]T8R
:k+Uw.js)HFoPp
CI cYlo5kr
俾佢最勁都係同小龍女差唔多aO\"B-@mc
所以我覺3部曲中倚天既人最廢 [/quote]6?~T*X!z:{eF
但係九陽神功係被喻為最強既內功心法..........p O5kC8P+{M-y
我都覺周芷若唔勁,黃衣少女就認同樓上
PPb_A'V2i4O 6BMe*\K6Sj
[[i] 本帖最後由 like123 於 2009-9-19 01:16 AM 編輯 [/i]]

e_e 發表於 2009-9-19 01:35 AM

[quote]原帖由 [i]like123[/i] 於 2009-9-19 01:14 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3271764&ptid=208233][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
u~SX'iE\S1z ]
] n{uH:{ 但係九陽神功係被喻為最強既內功心法..........0ZcG}/D+BD Sv1F
我都覺周芷若唔勁,黃衣少女就認同樓上 [/quote]周芷若唔係win無忌咩???

Little Boy 發表於 2009-9-19 02:06 AM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-9-19 01:35 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3271785&ptid=208233][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]MM o?*T"_z S s
周芷若唔係win無忌咩??? [/quote](S"F8O\EY
B.I P1V7`-O(zU SGE4u
好難比較既... 好似九陰真經應該係著重打... 九陽神功就係著重內功s#Rno/{UJ7an
9R3W6hG)KcXTA
個人覺得小龍女既武功應該最勁, 但打起上黎就未必係最勁果個, 因為打果陣時都講"心計"架嘛, 佢應該唔夠其他果d 古惑, 會輸都唔定

e_e 發表於 2009-9-19 02:53 AM

[quote]原帖由 [i]Little Boy[/i] 於 2009-9-19 02:06 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3271794&ptid=208233][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
S%X1KQ3Xv{7p` &M#XClt8u XE)cK

~4pd"n2D*R u 好難比較既... 好似九陰真經應該係著重打... 九陽神功就係著重內功"T#P[#z.H;Dl
-TJ ^4i%tyL
個人覺得小龍女既武功應該最勁, 但打起上黎就未必係最勁果個, 因為打果陣時都講"心計"架嘛, 佢應該唔夠其他果d 古惑, 會輸都唔定 ... [/quote]
$~\2IY1ZF'j 咁都唔可以話內功好就好 , 我覺得睇打架勝負最實際 ,Zp0L'`-]H"J[
不然 , x花寶典 在內功排名 , 可能仲差過 紫霞神功~~

zakuland 發表於 2009-9-19 12:32 PM

古墓派林朝英

mnbvc 發表於 2009-9-19 01:36 PM

[quote]原帖由 [i]Little Boy[/i] 於 2009-9-19 02:06 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3271794&ptid=208233][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]xrI [G,fi c)N
_!eEKh`|

y$D"cq[4\!k*c 好難比較既... [color=red]好似九陰真經應該係著重打[/color]... 九陽神功就係著重內功){)oqX [

l3f"}4XMD9U od [/quote]t].oS.gDL `
+U _AV x"`?Y
九陰有上下篇vm,R{~:_EC2q#{$~
除外功內功仲有點穴解穴閉氣:x`:H+jR)Z5e;@6o
好多野刀有講到直頭係武學百科全書:Ucq&FFyZ
倚天黃衫女子一出黎就話博大精深
.I eX2W } 話芷若心急練成所以九陰白骨爪係陰招仲要講到勁廢
,S(a6O4H4rm/PX.q 除左冇北冥呢類 f0cY%GQQZk+T5e
九陰就吹到乜刀有
,_`e"y a"?_ 所以金庸筆下最強既武學就係九陰i9}~B` M9U!a7q/b
而出場時講到學得最多既就黃衫女子

like123 發表於 2009-9-19 04:04 PM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-9-19 01:35 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3271785&ptid=208233][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]zc~S(vo!Uc
周芷若唔係win無忌咩??? [/quote]d4o(JTZ/wqe
我絕對唔認為如果張無忌出盡全力同佢打,周芷若會打得羸........

vj11 發表於 2009-10-14 03:49 AM

我觉得最强的是天山童姥...

dingding0302 發表於 2009-10-14 11:24 PM

不同時代好難並論

艾官 發表於 2009-10-15 03:44 AM

金庸入面女角既武功無男角咁分明~好難列到一個等級出黎^D#R[F/y8?
照我感覺黎睇~應該係天山童姥同埋李秋水最強~因為天龍入面既武功太神級喇~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.