娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chansuper123 發表於 2009-9-19 02:14 PM

我終於有工返

我失業九個月(做建築的),剛剛見成工,通知下星期返,好開心,多謝各版主和好友在這裡的鼓勵和聽我發牢騷,又比幾分我騙,多謝晒.
3n?n'n2D6w.I5p!x 在這幾個月裡,我有幾個感受想同各位巴打分享下,最先,係同家人的關係,以前日出返工,夜歸上床,根本說話溝通不多,他們日常生活問題都不清楚,只知交足家用,全部用錢解決,但原來有D,只係一句問候,一句關心,多點陪伴他們,他們已足夠,真係要珍惜眼前人,生活更美好.多少錢已不重要.第二,香港的工作學歷要求越來越高,但做的事同十多年前沒有分別,奉勸各位巴打如未計劃退休,真係要進修,資源增值,以免被淘汰.第三,給正在考慮將來工作的巴打,千萬不要讀同建築有關的課程,除非你係好叻或立志在這一行發展,另當別論.因為香港可發展的地方太少,不足以養活自身的建造業,如果再有新人(指不是建築工人)入行,根本找不到工作實餓死,香港建造業已是夕陽工業,這是鐵一般的事實,千萬不要比特區政府的假大空"十大機建"騙到(話08年上馬,而家09年都就完),就算比你做完"十大機建",之後又係乞米.
4H9L E"d2n9Te 最後多謝晒各位聽我發 Up Phone, 我以後一樣會來,但時間就一定少.:redface: ,希望未找到工的巴打快D找到,不要灰心失望,希望在明天,只要盡力做,一定有回報,各位巴打共勉之:clap:

自由神 發表於 2009-9-19 02:22 PM

:clap: :clap: Bro好野~$iw'OR W QpW
有實力既話,搵到工只係時間問題既姐0n]-]n j8J^q

5sM,CwZM Anyway~:love: :love: 加油呀 Bro~:agree: :agree:
}du e p0B9je6@ 祝Bro快快升職加薪:) gAwLY M

A^ziqe1|Q@I
I$Ph0Q ^5v PS:機建定基建:confused:

chansuper123 發表於 2009-9-19 02:34 PM

Sorry, 係基建, you right.

自由神 發表於 2009-9-19 02:51 PM

[quote]原帖由 [i]chansuper123[/i] 於 2009-9-19 02:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3271992&ptid=208279][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]U:lDi$Y?| Zw)a
Sorry, 係基建, you right. [/quote]其實係我唔sure所以問問嫁咋....:)
({h9@6`S f&^ w v&F%](vy
樓主Bro~你要加油呀!:agree:

selena127 發表於 2009-9-19 03:37 PM

恭喜恭喜 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chong2002 發表於 2009-9-19 03:51 PM

bro 係做建築咩職位..Ne2X(U%A:j,?GP-[#so B
小弟最近都加入左一間建築公司做文員仔...

自由神 發表於 2009-9-19 04:59 PM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2009-9-19 03:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3272021&ptid=208279][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
"S!fH D/dO#Hn bro 係做建築咩職位..rz/bj,Z6_:Sg
小弟最近都加入左一間建築公司做文員仔... [/quote]又一個Bro搵到工!:clap: :clap:

SCM 發表於 2009-9-19 05:10 PM

弓起樓主:D
{tzUm:V#sQ O|u$E&p;vs Q
小弟讀緊書 學費令到屋企人出晒血
]0H L0w g'b$b-K 依家都一路搵緊part time vC7U$M:NHuWeq
暫時都係會搵d做得辛苦但時間唔係太長既工1`4M-O$a,w z8E$Q(~g
好似兼倉務 兼職店員等等 起碼幫補下平時lunch錢 車錢等等
*Z%y mS|+Riu-J 不過同樓主同樣擔心既係 有工之後 都會影響同屋企既關係

pkbrian 發表於 2009-9-19 06:54 PM

恭喜樓主xV)R7P g+Gu6uB4j
I}LM3P ~5k*t m
我同scm 一樣讀緊書
S"vxG\] 不過我比慶幸既係唔駛太擔心錢的問題....,z!J,i!K7Fdxbz
!k-@2E-? ^.v
不過今年中七.e0u0v9} } f'Bj6r~
要面對AL-M Q!g&rS-k`g
最難的就是中化和ue ,WI o}(T;~d sD"V
就算比盡心機有可能都係得個吉......
b&U7grsA 這二科目標是拿到D....:cry:

自由神 發表於 2009-9-19 08:25 PM

[quote]原帖由 [i]pkbrian[/i] 於 2009-9-19 06:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3272106&ptid=208279][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
(mt,{n+S 恭喜樓主U X.k9ZE

N`h D4XR6F%YJ^v 我同scm 一樣讀緊書
5u/w5xe|g:CGB6A5y 不過我比慶幸既係唔駛太擔心錢的問題..../L5`w&k!]"l

5C~0uT-b7h 不過今年中七
:DrP&QLmM 要面對AL
]!K5h ?$k!Y R4f+Tg 最難的就是中化和ue
8u c6} XP7V4Wk 就算比盡心機有可能都係得個吉......
u{s|E;yu 這二科[color=red]目標是拿到D[/color]....:cry: ... [/quote]自求多福啦你:dev: :dev:

loklok117 發表於 2009-9-19 08:29 PM

恭喜哂^^
-h3e#P OCjc#l g} 比心機d做la:clap:

rayyipas 發表於 2009-9-19 09:34 PM

真的很為你高興,俾心機~祝事事順利~~!!

真的很為你高興,俾心機~祝事事順利~~!!

chong2002 發表於 2009-9-19 11:47 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-9-19 04:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3272050&ptid=208279][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]G6@6A$SkEG.W
又一個Bro搵到工!:clap: :clap: [/quote](_ ~$aXc0z%PJ

?v"] ~'|.c;? THANKS...不過人工好雞...:cry:

自由神 發表於 2009-9-19 11:48 PM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2009-9-19 11:47 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3272307&ptid=208279][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1@lWn?Lcc;n G r8gh4D1l4H1z`
0l4B"?D k]
THANKS...不過人工好雞...:cry: [/quote]做住先啦~頂住先:agree: :agree:
3fr re.Q)a}Z 好快加人工

hung414 發表於 2009-9-20 12:29 AM

呢位兄弟...加油呀 :clap:
F)y^ T-A8w.[2q N 把握呢個好機會...展示一下你既實力 :win:

aspiderman 發表於 2009-9-20 02:10 AM

i still cannot seek job, i send more than 300 cv

chong2002 發表於 2009-9-20 03:44 AM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-9-19 11:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3272310&ptid=208279][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#K$|9}A:zj 做住先啦~頂住先:agree: :agree: \Lm-w+xK
好快加人工 [/quote]
q i-Et{Z 1N o"M9co
我都係咁諗..始終無咩學歷又無經驗..:cry:
MM.Brz#oN
4x3r X;A/e;JD ly btw, 樓主去左邊:mad:

小小康 發表於 2009-9-20 08:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chansuper123 發表於 2009-9-20 08:40 AM

我係做Main Contractor 的 Site Engineer

小小康 發表於 2009-9-20 08:57 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.