娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chansuper123 發表於 2009-9-19 02:14 PM

我終於有工返

我失業九個月(做建築的),剛剛見成工,通知下星期返,好開心,多謝各版主和好友在這裡的鼓勵和聽我發牢騷,又比幾分我騙,多謝晒.+i(mv)YmX?iLt
在這幾個月裡,我有幾個感受想同各位巴打分享下,最先,係同家人的關係,以前日出返工,夜歸上床,根本說話溝通不多,他們日常生活問題都不清楚,只知交足家用,全部用錢解決,但原來有D,只係一句問候,一句關心,多點陪伴他們,他們已足夠,真係要珍惜眼前人,生活更美好.多少錢已不重要.第二,香港的工作學歷要求越來越高,但做的事同十多年前沒有分別,奉勸各位巴打如未計劃退休,真係要進修,資源增值,以免被淘汰.第三,給正在考慮將來工作的巴打,千萬不要讀同建築有關的課程,除非你係好叻或立志在這一行發展,另當別論.因為香港可發展的地方太少,不足以養活自身的建造業,如果再有新人(指不是建築工人)入行,根本找不到工作實餓死,香港建造業已是夕陽工業,這是鐵一般的事實,千萬不要比特區政府的假大空"十大機建"騙到(話08年上馬,而家09年都就完),就算比你做完"十大機建",之後又係乞米.
2@'UPt3_l@ 最後多謝晒各位聽我發 Up Phone, 我以後一樣會來,但時間就一定少.:redface: ,希望未找到工的巴打快D找到,不要灰心失望,希望在明天,只要盡力做,一定有回報,各位巴打共勉之:clap:

自由神 發表於 2009-9-19 02:22 PM

:clap: :clap: Bro好野~ D x7m x/b-gm2o4h
有實力既話,搵到工只係時間問題既姐
n(P._.e)N#t9AdAG
K p~5]jE+P/UyUB Anyway~:love: :love: 加油呀 Bro~:agree: :agree:
Cg E%V,`C%SJ"W 祝Bro快快升職加薪:) 7BU|#{+v1R/@*w
C7cU3e"~C#a
p-L&JZ^6_
PS:機建定基建:confused:

chansuper123 發表於 2009-9-19 02:34 PM

Sorry, 係基建, you right.

自由神 發表於 2009-9-19 02:51 PM

[quote]原帖由 [i]chansuper123[/i] 於 2009-9-19 02:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3271992&ptid=208279][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]9_3Cf?l|A,Y
Sorry, 係基建, you right. [/quote]其實係我唔sure所以問問嫁咋....:)
+b:xE#M5Wav7c Ec1i(gr$]
樓主Bro~你要加油呀!:agree:

selena127 發表於 2009-9-19 03:37 PM

恭喜恭喜 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chong2002 發表於 2009-9-19 03:51 PM

bro 係做建築咩職位..gj*A5yui$Ev
小弟最近都加入左一間建築公司做文員仔...

自由神 發表於 2009-9-19 04:59 PM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2009-9-19 03:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3272021&ptid=208279][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
aK1~C1a$p? bro 係做建築咩職位.._)rhX\.oI }
小弟最近都加入左一間建築公司做文員仔... [/quote]又一個Bro搵到工!:clap: :clap:

SCM 發表於 2009-9-19 05:10 PM

弓起樓主:D +{x#A6Q6DDd}
Z2Z4Fk(H
小弟讀緊書 學費令到屋企人出晒血 3@ [w3R:V8b
依家都一路搵緊part time
dk#DN j&D?+` 暫時都係會搵d做得辛苦但時間唔係太長既工
5C@A d9Li 好似兼倉務 兼職店員等等 起碼幫補下平時lunch錢 車錢等等
1o&Q;_6cbS 不過同樓主同樣擔心既係 有工之後 都會影響同屋企既關係

pkbrian 發表於 2009-9-19 06:54 PM

恭喜樓主kn.`|NZ#X

4|2c\]F-V {h 我同scm 一樣讀緊書3\Ndu!?0@2k)h.D
不過我比慶幸既係唔駛太擔心錢的問題....9\yo'Abx6Pf

"xr G5n6l om 不過今年中七
M&I'g*^Xl 要面對AL
5b1BT/^#^)^IR V,p(g 最難的就是中化和ue '[i{1B4~iU_LVz
就算比盡心機有可能都係得個吉......0b3n"|$v'lwa
這二科目標是拿到D....:cry:

自由神 發表於 2009-9-19 08:25 PM

[quote]原帖由 [i]pkbrian[/i] 於 2009-9-19 06:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3272106&ptid=208279][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
e vjl\B@ 恭喜樓主
1oG fD+Mb6}0RY G (gXdX;P
我同scm 一樣讀緊書 h CuQ)s7D
不過我比慶幸既係唔駛太擔心錢的問題....
&e9~dD!v )n V3`E-Po)u
不過今年中七
:v4cL v/gb 要面對ALS6T8\,j.z T4@
最難的就是中化和ue
(l?0g#c8w!t\ Q 就算比盡心機有可能都係得個吉......
T6_'U5Vb } iyY 這二科[color=red]目標是拿到D[/color]....:cry: ... [/quote]自求多福啦你:dev: :dev:

loklok117 發表於 2009-9-19 08:29 PM

恭喜哂^^0D$V P'F*|'Wq:|
比心機d做la:clap:

rayyipas 發表於 2009-9-19 09:34 PM

真的很為你高興,俾心機~祝事事順利~~!!

真的很為你高興,俾心機~祝事事順利~~!!

chong2002 發表於 2009-9-19 11:47 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-9-19 04:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3272050&ptid=208279][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
k5U7L;OQ 又一個Bro搵到工!:clap: :clap: [/quote]
W/Aw G7l rr FE*d$SNd_"C*Y
THANKS...不過人工好雞...:cry:

自由神 發表於 2009-9-19 11:48 PM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2009-9-19 11:47 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3272307&ptid=208279][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]ql1B.qG

1^g u A,e7} W3b
6|,FQ}Va'b THANKS...不過人工好雞...:cry: [/quote]做住先啦~頂住先:agree: :agree:
F7vnJg*jR 好快加人工

hung414 發表於 2009-9-20 12:29 AM

呢位兄弟...加油呀 :clap: 0j3^Xg4F%kLKMM
把握呢個好機會...展示一下你既實力 :win:

aspiderman 發表於 2009-9-20 02:10 AM

i still cannot seek job, i send more than 300 cv

chong2002 發表於 2009-9-20 03:44 AM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-9-19 11:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3272310&ptid=208279][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1rp,Hs4@F{zf T4}-?r 做住先啦~頂住先:agree: :agree: K|0\e`6Z"@ w/Y A3o
好快加人工 [/quote]
~WDD?Ov !JN vq.[8p9d
我都係咁諗..始終無咩學歷又無經驗..:cry:wI"A+w$K5WuF1q

(z$g:Y)R9O'c'T btw, 樓主去左邊:mad:

小小康 發表於 2009-9-20 08:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chansuper123 發表於 2009-9-20 08:40 AM

我係做Main Contractor 的 Site Engineer

小小康 發表於 2009-9-20 08:57 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.