旺角警署強姦案警員重判12年
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我真唔明哩啲"撚樣"!!肯俾十萬個女仔想摶冇事.....我當你真有甘既需要,十幾皮都唔知夠你叫幾多次雞!/SB0l8{MB FC*NR8M
死仆街!`4wDQ8K!f2t
所我好多時都死差佬,死差佬去稱呼班死差佬!
成日就話樹大有枯枝.....我覺得近來好似啲差佬既醜事相比起啲所謂"壞人"真係不相佰頌!Bt6s kr7kd5c!I\+q
兵賊....咪一樣!!
(扣分就扣到夠啦!火滾呀!) [quote]原帖由 [i]HansChan[/i] 於 2009-9-20 04:28 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273019&ptid=208282][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:G _(j9Dj6L3q4K
我真唔明哩啲"[size=6][color=red]撚樣[/color][/size]"!!
肯俾十萬個女仔想摶冇事.....我當你真有甘既需要,十幾皮都唔知夠你叫幾多次雞!T5|/e(ez5F&m
死仆街!1z!?+m_0C'N$N
所我好多時都死差佬,死差佬去稱呼班死差佬! ^v-V!D:[p3u
成日就話樹大有枯枝.....我覺得近來好似啲差佬既醜事相比起 ... [/quote]
U&NG1f6rm^:|I
MG z:{fu k#Y1Y,W
mqI{4b}0Q3W~I
[font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘你 認 為 [/font][font=新細明體] 坐 [/font][font=Times New Roman, serif]1 2 [/font][font=新細明體]轆 夠 唔 夠 皮 ?[/font] [quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-9-20 06:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273078&ptid=208282][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]