娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-9-19 03:02 PM

旺角警署強姦案警員重判12年

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2009-9-20 04:28 PM

我真唔明哩啲"撚樣"!!
'GyoA3P&xA&t!e` 肯俾十萬個女仔想摶冇事.....我當你真有甘既需要,十幾皮都唔知夠你叫幾多次雞!/SB0l8{MBFC*NR8M
死仆街!`4wDQ8K!f2t
所我好多時都死差佬,死差佬去稱呼班死差佬!
}r;kER$wm)J1D5[ 成日就話樹大有枯枝.....我覺得近來好似啲差佬既醜事相比起啲所謂"壞人"真係不相佰頌!Bt6s kr7kd5c!I\+q
兵賊....咪一樣!!
7uH"l8GI }-@'u (扣分就扣到夠啦!火滾呀!)

vv1668vv 發表於 2009-9-20 06:24 PM

[quote]原帖由 [i]HansChan[/i] 於 2009-9-20 04:28 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273019&ptid=208282][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:G _(j9Dj6L3q4K
我真唔明哩啲"[size=6][color=red]撚樣[/color][/size]"!!
a5z p;_bl%I 肯俾十萬個女仔想摶冇事.....我當你真有甘既需要,十幾皮都唔知夠你叫幾多次雞!T5|/e(ez5F&m
死仆街!1z!?+m_0C'N$N
所我好多時都死差佬,死差佬去稱呼班死差佬! ^v-V!D:[p3u
成日就話樹大有枯枝.....我覺得近來好似啲差佬既醜事相比起 ... [/quote]
C+T QHB3Y
*r8iZIH U&NG1f6rm^:|I

g!H(E.YY MG z:{fu k#Y1Y,W
mqI{4b}0Q3W~I
[font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘你 認 為 [/font][font=新細明體] 坐 [/font][font=Times New Roman, serif]1 2 [/font][font=新細明體]轆 夠 唔 夠 皮 ?[/font]

HansChan 發表於 2009-9-20 06:49 PM

[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-9-20 06:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273078&ptid=208282][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
zP?I Dy Ge2m$c3@Q6`s

mJ1h7H;Q
9}E,^y.D? 7~)^EI0r]
"L4d;X gs.Hg

a/S1@3lB'b j 0甘你 認 為  坐 1 2 轆 夠 唔 夠 皮 ? [/quote]
:L3Gf'Km7w 哩樣嘢我唔會置評,因我唔法律人仕!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.