娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-9-19 03:31 PM

歐洲人每周工作時間 (一定要睇)

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ironcross 發表於 2009-9-19 04:06 PM

[quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-9-19 03:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3272014&ptid=208286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:e0E+N9SO4]`,T p 法國返38.4小時 :eek:9KL&Y#a~
B:y4xF[[
瑞典有33日年假 :lol: O2i"@6S4L^;XIl7f
cpzy b3xc
l\x,ad H3Xr| d7B
5nrlhprVGP0 [/quote]1oaZC[u}_)q-]
The Oriental nations are the slave of work...

sm1560161 發表於 2009-9-19 05:21 PM

曾美華係焦點:love: :love:

電梯男 發表於 2009-9-19 05:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sm1560161 發表於 2009-9-19 06:13 PM

同佢做人世
ZeL pO QA%\8C 短幾年命都抵:P

PKTung2 發表於 2009-9-20 12:02 AM

西班牙人 返工 每日幾粒鐘
%GG/L`,{8])I +`B)R#Y{"q7`W.T
玩 就 1x 粒鐘 :lol:

大優勢 發表於 2009-9-20 11:12 AM

呢個世界幾公平F!Gu6aP!_HE(d4d u?
有得實有失-\A6_*HV:t{ J
我地看似失但得的大家唔覺啫

e_e 發表於 2009-9-20 08:46 PM

[quote]原帖由 [i]PKTung2[/i] 於 2009-9-20 12:02 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3272338&ptid=208286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]C%D.Y#G{OK*w
西班牙人 返工 每日幾粒鐘 M7@g%w:O ~Z
R(W(Ah:f S
玩 就 1x 粒鐘 :lol: [/quote]P&Eo3l~ Y&z
西班牙人是怎樣??? 看看這篇就知道了:dev: :dev: :dev:
hqRI*YN \2i [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=198219&highlight=%2Be%5C_e]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=198219&highlight=%2Be%5C_e[/url]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.