消防救人動用武力啱唔啱?
3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,遭婦人拳打腳踢拚命反抗,消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。$A}0sur&w%l
請俾意見 如果救唔到果個女人)\_XE[j
又會俾人話佢地救人不力
香港總係充斥住一埋文字上o既偽君子
w;_q6nL&fy1[
我認為佢地無錯2@F9H'VGq]^ge
依家救到佢, 佢入醫院S`G@5?
雖然危殆,但我相信會好返
總比救唔到佢好 我覺得規矩係死 ... 人係生 根本好多香港人係為插而插 為鬧而鬧
唔偒到個女人而救到佢固然係好 但現實唔會咁完美3b ch kW:ROc
好多嘢都唔會有一個完美嘅解決方法sOt'd5~!~P
如果救唔到個女人l(nF P U:M+s]QE
到時只會有更多憤青嘅度插啲消防員 (r*W)Z/Pr(Ml}`
消防員救人已經好辛苦了