娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2009-9-20 06:15 PM

消防救人動用武力啱唔啱?

3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,遭婦人拳打腳踢拚命反抗,
u;Hq&yN6K#P 消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。$A}0sur&w%l

\ w Ks.Ed9Di ^ 請俾意見

RNRSKY 發表於 2009-9-20 06:40 PM

如果救唔到果個女人)\_XE[j
又會俾人話佢地救人不力
g G6Y? eYe2G` 香港總係充斥住一埋文字上o既偽君子
B]$QIT*Pl9| w;_q6nL&fy1[
我認為佢地無錯2@ F9H'VGq]^ge
依家救到佢, 佢入醫院S`G @5?
雖然危殆,但我相信會好返
vrW9y3eg9K'x7@ 總比救唔到佢好

qwer004126 發表於 2009-9-20 06:50 PM

我覺得規矩係死 ... 人係生

garyfai1029 發表於 2009-9-20 07:01 PM

根本好多香港人係為插而插 為鬧而鬧
0}+MCR$?6c,~ [ 唔偒到個女人而救到佢固然係好 但現實唔會咁完美3b ch kW:ROc
好多嘢都唔會有一個完美嘅解決方法sOt'd5~!~P
如果救唔到個女人l(nF P U:M+s]QE
到時只會有更多憤青嘅度插啲消防員 (r*W)Z/Pr(Ml}`
消防員救人已經好辛苦了PqB |6m7m0g0wQ s5\`
希望啲人鬧人之前諗清楚件事 設身處地諗吓當時嘅情況
&S$K!N$f(t)]XX'H 唔好好似隻癲狗咁亂咁吠

J.T. 發表於 2009-9-20 07:12 PM

3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,[color=red]遭[/color]婦人拳打腳踢拚命反抗,
:blC"b w+`OZ 消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。
k;c/[b5VK](g][c R(]G)abg2w f
3名消防員[color=red]遭[/color]婦人拳打腳踢拚命反抗
o5K*l'_W j [3B so it should be the woman hit those firemen??
RYK.mld i dun understand....:yy25: :yy25: :yy25:

RNRSKY 發表於 2009-9-20 07:26 PM

[quote]原帖由 [i]garyfai1029[/i] 於 2009-9-20 07:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273101&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url].E+]{7G2v&d$gkI
根本好多香港人係為插而插 為鬧而鬧 Rm6fZc U
唔偒到個女人而救到佢固然係好 但現實唔會咁完美
[2Hh+J6?'}xl 好多嘢都唔會有一個完美嘅解決方法
t:a9iK Al1U9_g 如果救唔到個女人quqU&Mo5v
到時只會有更多憤青嘅度插啲消防員 Ke$?4[Z
消防員救人已經好辛苦了
e0Rd \J`t 希望啲人鬧人 ... [/quote]
By-zP-YN o+{9k &tEt)Rek F
極度同意!!

bblee 發表於 2009-9-20 07:58 PM

you are using the benefit of hindsight to condemn someone

like123 發表於 2009-9-20 08:01 PM

[quote]原帖由 [i]J.T.[/i] 於 2009-9-20 07:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273114&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] @.P\9P7M#~
3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,遭婦人拳打腳踢拚命反抗,@ A s-s.h
消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。
Sm(_7np"zO
0cf|Bwy~([ 3名消防員遭婦人拳打腳踢拚命反抗%TS Hr%W4T
so it should be the woman hit those firemen??&GTD0QR|,y#IvV*_
i du ... [/quote]
St&OD+a2OO 係囉,好似係消防員被打............

loklok117 發表於 2009-9-20 09:25 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-20 06:15 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273073&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#`v)eJ| Il#@1K x 3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,遭婦人拳打腳踢拚命反抗,xFS/Zf
消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。
'\I4i*Td&a5e1J%x
3W5CD%C%KO9u| 請俾意見 [/quote]
V@D.g!f%F*_n 3f/w h*bYX8wB M!V ~
1D7}nH:?Fz
有片睇
(aj jy-G
~/w?MS'Vi p e b [url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090920&sec_id=4104&art_id=13228448]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090920&sec_id=4104&art_id=13228448[/url]

shamanking19 發表於 2009-9-20 09:49 PM

我覺得為左救人(o:QcW6B{Y[
有時使用適當既武力係無可厚非的
R qs&Ny%{ n-Z 如果救唔到人9c}*V@Zh
又會被人話無能,救唔到人
5b+X!C ~q!~@u(M/I 如果要救返一個十分激動企圖跳樓既人
k$y JWp:?j Y2^Z 佢係唔會聽人講、聽人勸的;_uI#jr!ZMa@
所以一定係要用適當武力去救返佢啦

infjlam 發表於 2009-9-20 10:10 PM

[quote]原帖由 [i]J.T.[/i] 於 2009-9-20 07:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273114&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
C.XoZS.V1qh8?mp 3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,遭婦人拳打腳踢拚命反抗,
]gB+? e[;D#P `Ux 消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。&I_W4I4l5@Q

g+I's*c/J$L&k:blJz 3名消防員遭婦人拳打腳踢拚命反抗Hmqau!x
so it should be the woman hit those firemen??t6q)eQ3Sk d&a
i du ... [/quote]qo*z#rw$V)Y#X
5DywJ&W.]j
該文是引述新聞:I@d x5`(M
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/090920/3/eb9e.html]http://hk.news.yahoo.com/article/090920/3/eb9e.html[/url]*GC+tv+W&YZT

"OL/}1SO7fB"@[%V (L#E,^2b(kD#~
還睇過條片,yx4r%|#J7WI
我個人意見,係撐消防員o既...
5n(MqQvI 4x6}7H9T,t6b3^
講真,個女人不單好麻煩,而且還危害他人(消防員)性命,.h"Kg o5T J5y
消防員初時還擊,明顯係減低該女人的反抗,係迫不得已,,a;Prr0[K(j
至於最後抬個女人入窗時,消防仍動手「打」她,我覺得亦無可厚非...-\9LxMpG2\

fAe-}M&o 冇錯,消防救人係天職,但那女人也實在太不該(雖說她精神有問題)
PU:O+al/Jo5d 但怎樣救人都有個限度,若消防員無辜被那女人攬住一齊死,就太唔值得|(]:]Rzr!M
x tW5uW3rn3CM
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2009-9-20 10:47 PM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2009-9-20 10:17 PM

[quote]原帖由 [i]bblee[/i] 於 2009-9-20 07:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273145&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]w9T:U5s~8WG!t|
you are using the benefit of hindsight to condemn someone [/quote]j)cy'k(}J O{

?7{/t o{)a 請問我那一句有譴責過任何人?
b*p`@ d] 我問人啱唔啱,咁都叫譴責人?:secret:

infjlam 發表於 2009-9-20 10:21 PM

[quote]原帖由 [i]garyfai1029[/i] 於 2009-9-20 07:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273101&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
k-]G hIJ$D [color=red]根本好多香港人係為插而插 為鬧而鬧[/color]i6rQL0?5od7?
唔偒到個女人而救到佢固然係好 但現實唔會咁完美
XIiR F~B/|#H E 好多嘢都唔會有一個完美嘅解決方法
f@wg)X:U 如果救唔到個女人
-qYpCX5X6Fk 到時只會有更多憤青嘅度插啲消防員 {jr:k(s5U)AZ
消防員救人已經好辛苦了
-bPZ3wZ$_S6P 希望啲人鬧人之前諗清楚件事 設身處地諗吓當時嘅情況
aO%i G1A [color=red]唔好好似隻癲狗咁亂咁吠[/color][/quote]ASX!P#~0PV
"_}^\%t1\-Ft*BtW
完全同意Bp4U:nh9pd z
p.s.&U.My#rrE
至於紅色字,希望你唔係用o黎鬧我:secret:

jojojojoj 發表於 2009-9-20 10:36 PM

分兩part講,|coC:v5Q_g

z0S[ en$}9P(iT 一睇條片就覺得#a:S,?wm0T2aB
個女人想死唔該快d跳,3QP,z+uydD6E V
唔好係度害人害物
4B2g"V*`9~i6@,W%v 睇d片都睇到, 後面捉住佢果個企都企唔到, 係半空搖擺不定, )H V;mwV4F e k8L
個女人仲要用腳撐用腳踢
1~D#}5G6b-O9r 左面果個第一次就比你個癲婆扯甩左頂帽, 唔制服你容乜易下次比你扯落街果個係我或者同袍6d.Q%OOPz
消防員真係冇錯, 唔出手真係分分鍾救唔到人仲搞到一鑊熟1oy#Y(s,V0a#D-_?Z

T[9_9]*a 到後面其實睇唔清楚, 如果個女人安全著陸, 消防員仲中佢真係唔合理, m:u[yt3wy'm
不過如果, 佢未入晒去, 又係度郁黎郁去, 3個消防員真係好易比佢推落街OW$ef'X(d1o~ r
唔出手真係抆唔番你入去

hing8420 發表於 2009-9-20 11:27 PM

[quote]原帖由 [i]jojojojoj[/i] 於 2009-9-20 10:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273239&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
^%Dp9k#V ~+G@ 分兩part講,,vyX"dj h
U/}J o)O1X0S JD
一睇條片就覺得
C rsUqY,Z"l 個女人想死唔該快d跳,
K'A!lR+^'keh 唔好係度害人害物
6r _J4Vu a\ i;? 睇d片都睇到, 後面捉住佢果個企都企唔到, 係半空搖擺不定, j6` x2p"Qz5s+PUw5h
個女人仲要用腳撐用腳踢Q~Z?a Aw
左面果個第一次就比你個癲婆扯甩左頂帽, 唔制服你容乜易下 ... [/quote]Ys/IU!V
(_#P5i!o*JV
問題係3個消防都有繩吊住喎
*hc H [-Nr#T 不過 如果我係現場 我都會鐘佢

d228216 發表於 2009-9-20 11:32 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-20 10:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273216&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]TGAwWN%[$]
Z \H d-C/?
?(aPz k,u;U$QXjp
該文是引述新聞:
*K|-cVL}6x [url=http://hk.news.yahoo.com/article/090920/3/eb9e.html]http://hk.news.yahoo.com/article/090920/3/eb9e.html[/url]
+RwHX"Y \ y 3{A.q-b6Ynf3y m

N_q PlA(Xw 還睇過條片,hGYB9]Eq;omVL.k
我個人意見,係撐消防員o既...`'C_4Q4Z+ToQ2V%K&]
-^\E,u?|
講真,個女人不單好麻煩,而且還危害他人(消防員)性命,%Q@5OH5{F;_#C!h
消防員初時還擊,明顯係減低該女人的反抗,係迫不得 ... [/quote]
(Cw J.HMU
&U:],mf#o%@N'i [quote]原帖由 [i]hing8420[/i] 於 2009-9-20 11:27 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273309&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url][\v+F^odR B
"N+z1I&z'd
o{%Y&}l,I'h1lX
問題係3個消防都有繩吊住喎
,\6]+kaw"T9p 不過 如果我係現場 我都會鐘佢 [/quote]]o A xu3w+`,v
a w m smhV(ld
第一獲鐘佢個頭係因為她想除抱住佢果個消防員個安全扣, 左手面果個見到, 所以批九佢...
)gd8H(Dn&m zbc Eus]I c aU RN
第二獲話條8婆被救入屋後伸手去解後面消防員(仍在窗外)個安全扣....應該告她意圖殺人:mad: :mad:9nc Rm6H CV l\#fl

$Wq2P(i@8J/B/O [[i] 本帖最後由 d228216 於 2009-9-20 11:35 PM 編輯 [/i]]

hing8420 發表於 2009-9-20 11:44 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-9-20 11:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273313&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
],d.P+eN(gJ7P ~XLU5VQ
D)?HbV4OdNI"g6|
5VF UI p#j5L

my(fZ P6] D_,tR 第一獲鐘佢個頭係因為她想除抱住佢果個消防員個安全扣, 左手面果個見到, 所以批九佢...
J*g`SSN2[3G(] )c [$r/[~1^{-J
第二獲話條[size=5][color=Red]8婆被救入屋後伸手去解後面消防員(仍在窗外)個安全扣[/color][/size]....應該告她意圖殺人:mad: :mad: ... [/quote]
t Chd6n/V~ S+yrc
'aCN#zO Md.V'si 本來兩邊都唔幫 睇埋你呢個 就肯定消防岩

infjlam 發表於 2009-9-20 11:44 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-9-20 11:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273313&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]K e7R.? fvm
消息話條8婆被救入屋後伸手去解後面消防員(仍在窗外)個安全扣....應該告她意圖殺人:mad: :mad: [/quote]
,|C dd6gR0@'~ LME Tc L'K;S!N
真係咁絕?:eek: ,p f2qa8i6ao's

@@p)O,K7B-]7K 不過呢,就算係事實一D都唔出奇,G1}['T C0i&j"c
你睇個女人(報道說她愛打扮成男人)唔單止癲癲地, Gi#z:S|2MseZO
而且徒手爬上爬落幾層樓,都好easy,後來更夠膽出手打消防員,
g1NM*ysx%|7\!JWo [color=red][b]就知佢食過下夜粥[/b][/color],佢對消防員o黎講,絕對係一個高度危險人物:gun:!nV4W9~)f'H

'V%l ?nY RZ,Z [[i] 本帖最後由 infjlam 於 2009-9-20 11:46 PM 編輯 [/i]]

-仔仔仔- 發表於 2009-9-20 11:50 PM

消防救唔到人又比人鬧
Z3se.gX 而家救左人又比人鬧:mad: m Q$A%ZX | I#B!}
個傻婆咁搞隨時危害埋消防員既安全}:w]O|)b
仲有街下面既人
j:x`sst 咁既情況下,你地話消防係咪仲要跟埋d咩守則呢???

jojojojoj 發表於 2009-9-21 12:02 AM

[quote]原帖由 [i]hing8420[/i] 於 2009-9-20 11:27 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273309&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0aMD"lHz&}Q
zYX)v^,@?W
$r:M-E;c4FB$\
問題係3個消防都有繩吊住喎
A%R~ K8av 不過 如果我係現場 我都會鐘佢 [/quote]
zKV/h y QS~ ns0k *k4Lh2kaGg2W
吊住唔係大晒
%C(?FO:yzf l#BA 跌落去都會傷,
8k Lf"mMoTJDO 而且3個消防既任務係救佢,~ rJ1E FC`8R
唔係負責比人伸落樓半天吊咁睇住你跳落去

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.