娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jojojojoj 發表於 2009-9-21 12:09 AM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-9-20 11:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273313&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] az b"bx

o^4g8k)_H4? +FRi;MIi
M Y:q];JI

5X!]q-HtJqPr9w8i 第一獲鐘佢個頭係因為她想除抱住佢果個消防員個安全扣, 左手面果個見到, 所以批九佢...i9M6J9w%^"a5V{

gK9c%k6|x z 第二獲話條8婆被救入屋後伸手去解後面消防員(仍在窗外)個安全扣....應該告她意圖殺人:mad: :mad: ... [/quote]$\`GkY5w,kp
Rt3o V+m~A0u
:eek: :eek: :eek:2T5L4e:w4^L

4M~*^\*]%W 解扣哩下睇條片真係睇唔到

你好呀0501 發表於 2009-9-21 12:14 AM

E個情況! 係個女人發癲先..又撐消息員, 又除佢地CAP!! 完全失控咁...唔暴力點得呀!!! 到時死左個消防員又唔知點啦!

singleung1956 發表於 2009-9-21 12:14 AM

又係班 顛狗政棍為爭取選票亂吠---涂

Little Boy 發表於 2009-9-21 12:14 AM

講真, 我又覺得個女人唔係想死喇, 想死既話就唔駛爬落一層喇, 一野跳落去搞掂, 其實應該都唔駛理個女人, 遲早都會自己爬返入屋t X9Rq.P ~a:^Ha
(VZ~)f3N(Y2D _
總之d 消防員就難做喇, 救又救著個麻麻煩煩玩野的, 唔夠既話又會俾人插, 萬一佢真係發起癲跳左落街就仲衰

-仔仔仔- 發表於 2009-9-21 12:21 AM

唉...傷左個女人就比個廢議員吠!!!:Sj"U:k)BR+w!a
咁我想講...如果傷左,甚至係死左個消防員
qRN)G)e,z 咁到時又點呢???}!~)Ld/oqB-]
係咪只會換來一個英勇消防救人受傷或死亡呢???:Q?0?k;D S4e
個時某廢議員會唔會出面講野呢???

vv1668vv 發表於 2009-9-21 12:22 AM

[quote]原帖由 [i]Little Boy[/i] 於 2009-9-21 12:14 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273364&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]zx^?q;r v:]8\
講真, 我又覺得個女人唔係想死喇, 想死既話就唔駛爬落一層喇, 一野跳落去搞掂, 其實應該都唔駛理個女人, 遲早都會自己爬返入屋8au p1zuih

^%jD5k/X Y/D,A 總之d 消防員就難做喇, 救又救著個麻麻煩煩玩野的, 唔夠既話又會俾人插, 萬一佢真係發 ... [/quote]0xUK^U+{(n
y3E;a U*n yV5M6f|0|4p
%Zug~6W6@~6y
3ZtGY#h8n$y
唉。。。經 常 有 喱  D  失 常 濫 用 救 護 服 務 既 CASE
8N\D5a#Y0a+_ X -oZzlT}[
真 系 乜  野 真 心 英 雄 都 畀 距  搞 到  心 都 淡 埋。 :(

FHHO 發表於 2009-9-21 06:40 PM

消防員一d都冇錯
&H.\;M} [d`1f8Dh.Q 係個女人有問題o者:nogood: :nogood:

newlock 發表於 2009-9-24 10:20 AM

一定係要用適當武力去救返佢啦

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.