消防救人動用武力啱唔啱?
3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,遭婦人拳打腳踢拚命反抗,消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。
請俾意見 如果救唔到果個女人
又會俾人話佢地救人不力6d,q |p^zJ _
香港總係充斥住一埋文字上o既偽君子
;|R?U%KK]1Xj
我認為佢地無錯
依家救到佢, 佢入醫院
雖然危殆,但我相信會好返
總比救唔到佢好 我覺得規矩係死 ... 人係生 根本好多香港人係為插而插 為鬧而鬧)NMP'LUu
唔偒到個女人而救到佢固然係好 但現實唔會咁完美$uX.F)_t^2V
好多嘢都唔會有一個完美嘅解決方法
如果救唔到個女人
到時只會有更多憤青嘅度插啲消防員 3{ W9rwN/t
消防員救人已經好辛苦了T,`i4Tv
希望啲人鬧人之前諗清楚件事 設身處地諗吓當時嘅情況:z&}6C0r~
唔好好似隻癲狗咁亂咁吠 3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,[color=red]遭[/color]婦人拳打腳踢拚命反抗,8Z^h E N$@9[ v.|VY E
消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。'JS/S0?+v9l5o
3名消防員[color=red]遭[/color]婦人拳打腳踢拚命反抗
so it should be the woman hit those firemen??
i dun understand....:yy25: :yy25: :yy25: [quote]原帖由 [i]garyfai1029[/i] 於 2009-9-20 07:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273101&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]p4p4t1ux'I+I9_"k
根本好多香港人係為插而插 為鬧而鬧Y S2V2geicIgY
唔偒到個女人而救到佢固然係好 但現實唔會咁完美 HkcKn!Ob
好多嘢都唔會有一個完美嘅解決方法
如果救唔到個女人
到時只會有更多憤青嘅度插啲消防員 l2dR$m g9i*d
消防員救人已經好辛苦了nt*]e5T%Q C|
希望啲人鬧人 ... [/quote]F2`0g,F+mfCV
x*^-R8i4t
極度同意!! you are using the benefit of hindsight to condemn someone [quote]原帖由 [i]J.T.[/i] 於 2009-9-20 07:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273114&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,遭婦人拳打腳踢拚命反抗,
消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。
/S$} l.PI7Z+Fi ]6e
3名消防員遭婦人拳打腳踢拚命反抗/H8N5iA2l*an+N#B N-O6a
so it should be the woman hit those firemen??
i du ... [/quote]
係囉,好似係消防員被打............ [quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-20 06:15 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273073&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Y @c){%ym/s(n }F
3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,遭婦人拳打腳踢拚命反抗,T oN,Ir7Ny
消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。5wDl [?4[R
請俾意見 [/quote]6_c%Q:^8[Rr@.U
8Ig Q|8sl9P
有片睇$q,K bl?!h B:J
ZmyQq A
[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090920&sec_id=4104&art_id=13228448]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090920&sec_id=4104&art_id=13228448[/url] 我覺得為左救人
有時使用適當既武力係無可厚非的
如果救唔到人
又會被人話無能,救唔到人9{;@2QQ6qx2h
如果要救返一個十分激動企圖跳樓既人
佢係唔會聽人講、聽人勸的
所以一定係要用適當武力去救返佢啦 [quote]原帖由 [i]J.T.[/i] 於 2009-9-20 07:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273114&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,遭婦人拳打腳踢拚命反抗,BPy'h m$v9w Z W:|
消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。
"\#s3y6HxdJ%R3]
3名消防員遭婦人拳打腳踢拚命反抗
so it should be the woman hit those firemen??!pO/n*yI[Z8`5|:na S7F?
i du ... [/quote]-C o8U`/pD8F{
+A"B-G|9fL*h
該文是引述新聞:sb G{wB l)t5`
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/090920/3/eb9e.html]http://hk.news.yahoo.com/article/090920/3/eb9e.html[/url]
N+u!J1w*ox#H6|?;?
還睇過條片,
我個人意見,係撐消防員o既...%D4~3~L2dmt.X
VI O`\:r"Q/v9r
講真,個女人不單好麻煩,而且還危害他人(消防員)性命, S9[/w@gFZ
消防員初時還擊,明顯係減低該女人的反抗,係迫不得已,0O| R S{b2A;@x
至於最後抬個女人入窗時,消防仍動手「打」她,我覺得亦無可厚非...t6j9|5hV6H6Xc.k
t$?(Q0R*Q
冇錯,消防救人係天職,但那女人也實在太不該(雖說她精神有問題)6z+@ ?\eVBI
但怎樣救人都有個限度,若消防員無辜被那女人攬住一齊死,就太唔值得
-[Pjo9C
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2009-9-20 10:47 PM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]bblee[/i] 於 2009-9-20 07:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273145&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
you are using the benefit of hindsight to condemn someone [/quote]M csrbp(H5E^
請問我那一句有譴責過任何人?
我問人啱唔啱,咁都叫譴責人?:secret: [quote]原帖由 [i]garyfai1029[/i] 於 2009-9-20 07:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273101&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
[color=red]根本好多香港人係為插而插 為鬧而鬧[/color]
唔偒到個女人而救到佢固然係好 但現實唔會咁完美
好多嘢都唔會有一個完美嘅解決方法pTQt'~.o%F
如果救唔到個女人
到時只會有更多憤青嘅度插啲消防員 e~mE*A_k^r
消防員救人已經好辛苦了Q-[nq:as;~
希望啲人鬧人之前諗清楚件事 設身處地諗吓當時嘅情況9P;Bv&B%X
[color=red]唔好好似隻癲狗咁亂咁吠[/color][/quote]&[{YQ f?"Zi
P&[P6K4GP;CKOn
完全同意{ v4]RCE
p.s._pY)H@!Y6Q
至於紅色字,希望你唔係用o黎鬧我:secret: 分兩part講,s)^m dd*wJB w
g4@b1bf
一睇條片就覺得
個女人想死唔該快d跳,
唔好係度害人害物
睇d片都睇到, 後面捉住佢果個企都企唔到, 係半空搖擺不定,
個女人仲要用腳撐用腳踢[aoLT7g8i'f a7{W
左面果個第一次就比你個癲婆扯甩左頂帽, 唔制服你容乜易下次比你扯落街果個係我或者同袍x#^4u7G9cm(s@'[f{Y
消防員真係冇錯, 唔出手真係分分鍾救唔到人仲搞到一鑊熟6H+\dh[%t-c
:C)Aq*V}#~H J#XiH
到後面其實睇唔清楚, 如果個女人安全著陸, 消防員仲中佢真係唔合理,
不過如果, 佢未入晒去, 又係度郁黎郁去, 3個消防員真係好易比佢推落街
唔出手真係抆唔番你入去 [quote]原帖由 [i]jojojojoj[/i] 於 2009-9-20 10:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273239&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
分兩part講,Fgz/aqwN
一睇條片就覺得
個女人想死唔該快d跳,NQ9_*R(d\.}
唔好係度害人害物
睇d片都睇到, 後面捉住佢果個企都企唔到, 係半空搖擺不定, 2Mi+^L\k,f
個女人仲要用腳撐用腳踢