娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2009-9-20 06:15 PM

消防救人動用武力啱唔啱?

3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,遭婦人拳打腳踢拚命反抗,
6kQ%uqk dv3NI q 消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。
:X9EHffA B
X6~7_5j4xJ in AN,} 請俾意見

RNRSKY 發表於 2009-9-20 06:40 PM

如果救唔到果個女人
s,E.n$D&Vv!M 又會俾人話佢地救人不力6d,q |p^zJ _
香港總係充斥住一埋文字上o既偽君子
*ZTExV0A ;|R?U%KK]1Xj
我認為佢地無錯
*k'wve#@6R 依家救到佢, 佢入醫院
r%_N+cmA(xA$n-W)M 雖然危殆,但我相信會好返
K%W*fk+mP 總比救唔到佢好

qwer004126 發表於 2009-9-20 06:50 PM

我覺得規矩係死 ... 人係生

garyfai1029 發表於 2009-9-20 07:01 PM

根本好多香港人係為插而插 為鬧而鬧)NMP'LUu
唔偒到個女人而救到佢固然係好 但現實唔會咁完美$uX.F)_t^2V
好多嘢都唔會有一個完美嘅解決方法
U d&m2yR~+v 如果救唔到個女人
]Km7Mbfy1_f$ruh 到時只會有更多憤青嘅度插啲消防員 3{W9rwN/t
消防員救人已經好辛苦了T,`i4Tv
希望啲人鬧人之前諗清楚件事 設身處地諗吓當時嘅情況:z&}6C0r~
唔好好似隻癲狗咁亂咁吠

J.T. 發表於 2009-9-20 07:12 PM

3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,[color=red]遭[/color]婦人拳打腳踢拚命反抗,8Z^ hE N$@9[ v.|VY E
消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。'JS/S0?+v9l5o

`C:J D^ xv)\ 3名消防員[color=red]遭[/color]婦人拳打腳踢拚命反抗
*]7hV0U,d so it should be the woman hit those firemen??
p)A9r;z| s2Y i dun understand....:yy25: :yy25: :yy25:

RNRSKY 發表於 2009-9-20 07:26 PM

[quote]原帖由 [i]garyfai1029[/i] 於 2009-9-20 07:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273101&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]p4p4t1ux'I+I9_"k
根本好多香港人係為插而插 為鬧而鬧 Y S2V2geicIgY
唔偒到個女人而救到佢固然係好 但現實唔會咁完美 HkcKn!Ob
好多嘢都唔會有一個完美嘅解決方法
jYq(z:IQ 如果救唔到個女人
q%A SN a 到時只會有更多憤青嘅度插啲消防員 l2dR$mg9i*d
消防員救人已經好辛苦了nt*]e5T%Q C|
希望啲人鬧人 ... [/quote]F2`0g,F+m fCV
x*^-R8i4t
極度同意!!

bblee 發表於 2009-9-20 07:58 PM

you are using the benefit of hindsight to condemn someone

like123 發表於 2009-9-20 08:01 PM

[quote]原帖由 [i]J.T.[/i] 於 2009-9-20 07:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273114&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
?i+|f|!A 3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,遭婦人拳打腳踢拚命反抗,
(beVwN3m? Z 消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。
@_6D+]`} /S$} l.PI7Z+Fi]6e
3名消防員遭婦人拳打腳踢拚命反抗/H8N5i A2l*an+N#B N-O6a
so it should be the woman hit those firemen??
6^-t s/w(E i du ... [/quote]
cO8H;p0rX/MB"x 係囉,好似係消防員被打............

loklok117 發表於 2009-9-20 09:25 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-20 06:15 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273073&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Y @c){%ym/s(n }F
3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,遭婦人拳打腳踢拚命反抗,T oN,Ir7Ny
消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。5wDl [?4[ R

z]9e:eqC!od 請俾意見 [/quote]6_c%Q:^8[Rr@.U

seM^aB*dM 8Ig Q|8s l9P
有片睇$q,K bl?!h B:J
Zm yQq A
[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090920&sec_id=4104&art_id=13228448]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090920&sec_id=4104&art_id=13228448[/url]

shamanking19 發表於 2009-9-20 09:49 PM

我覺得為左救人
H:k czWV 有時使用適當既武力係無可厚非的
o+Z;P-~,T]tu 如果救唔到人
4b jY!gZhas V 又會被人話無能,救唔到人9{;@2QQ6qx2h
如果要救返一個十分激動企圖跳樓既人
dW2`5h|.o!h 佢係唔會聽人講、聽人勸的
$oZH0_!]Fn9F:I;YE 所以一定係要用適當武力去救返佢啦

infjlam 發表於 2009-9-20 10:10 PM

[quote]原帖由 [i]J.T.[/i] 於 2009-9-20 07:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273114&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
d;s1Iw'wS 3名消防員昨午游繩拯救一名企圖跳樓婦人時,遭婦人拳打腳踢拚命反抗,BPy'h m$v9w ZW:|
消防最後合力制服女子抬入室內,婦人情況已由危殆轉為嚴重。
X aS D4Z@:R "\#s3y6HxdJ%R3]
3名消防員遭婦人拳打腳踢拚命反抗
"KWR#@.S so it should be the woman hit those firemen??!pO/n*yI[Z8`5|:na S7F?
i du ... [/quote]-C o8U`/pD8F{
+A"B-G|9fL*h
該文是引述新聞:sb G{wB l)t5`
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/090920/3/eb9e.html]http://hk.news.yahoo.com/article/090920/3/eb9e.html[/url]
m w:|,O!U
_3c1g%Xj+\]2[ N+u!J1w*ox#H6|?;?
還睇過條片,
Zq&@ e6K 我個人意見,係撐消防員o既...%D4~3~L2dmt.X
VI O`\:r"Q/v9r
講真,個女人不單好麻煩,而且還危害他人(消防員)性命, S9[/w@gFZ
消防員初時還擊,明顯係減低該女人的反抗,係迫不得已,0O| R S{b2A;@x
至於最後抬個女人入窗時,消防仍動手「打」她,我覺得亦無可厚非... t6j9|5h V6H6Xc.k
t$?(Q0R*Q
冇錯,消防救人係天職,但那女人也實在太不該(雖說她精神有問題)6z+@ ?\eVBI
但怎樣救人都有個限度,若消防員無辜被那女人攬住一齊死,就太唔值得
4Cj/v!O*D-_ -[Pjo9C
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2009-9-20 10:47 PM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2009-9-20 10:17 PM

[quote]原帖由 [i]bblee[/i] 於 2009-9-20 07:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273145&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
;s6{Ve[g you are using the benefit of hindsight to condemn someone [/quote]M csr bp(H5E^

wP,] Pb"@ @+S2] 請問我那一句有譴責過任何人?
J K#\,U`P \ 我問人啱唔啱,咁都叫譴責人?:secret:

infjlam 發表於 2009-9-20 10:21 PM

[quote]原帖由 [i]garyfai1029[/i] 於 2009-9-20 07:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273101&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
S6J#f+C rzp5^}+I [color=red]根本好多香港人係為插而插 為鬧而鬧[/color]
qY5^?Qz dN!o 唔偒到個女人而救到佢固然係好 但現實唔會咁完美
-U7B9J qT?.PY&M 好多嘢都唔會有一個完美嘅解決方法pTQt'~.o%F
如果救唔到個女人
;U K?8jgH 到時只會有更多憤青嘅度插啲消防員 e~mE*A_k^r
消防員救人已經好辛苦了Q-[ nq:as;~
希望啲人鬧人之前諗清楚件事 設身處地諗吓當時嘅情況9P;Bv&B%X
[color=red]唔好好似隻癲狗咁亂咁吠[/color][/quote]&[{Y Q f?"Zi
P&[P6K4GP;CKOn
完全同意{v4]RCE
p.s._pY)H@!Y6Q
至於紅色字,希望你唔係用o黎鬧我:secret:

jojojojoj 發表於 2009-9-20 10:36 PM

分兩part講,s)^m dd*wJB w
g4@b1bf
一睇條片就覺得
!Tl~ z(`-}!Z] 個女人想死唔該快d跳,
(]&x;q bf`!qL 唔好係度害人害物
`p T XHq;uk V 睇d片都睇到, 後面捉住佢果個企都企唔到, 係半空搖擺不定,
2M3mI#qA^ 個女人仲要用腳撐用腳踢[aoLT7g8i'fa7{W
左面果個第一次就比你個癲婆扯甩左頂帽, 唔制服你容乜易下次比你扯落街果個係我或者同袍x#^4u7G9cm(s@'[f{Y
消防員真係冇錯, 唔出手真係分分鍾救唔到人仲搞到一鑊熟6H+\dh[%t-c
:C)Aq*V}#~HJ#X iH
到後面其實睇唔清楚, 如果個女人安全著陸, 消防員仲中佢真係唔合理,
y?1gOE;z#FH Bm$| 不過如果, 佢未入晒去, 又係度郁黎郁去, 3個消防員真係好易比佢推落街
*|G:M ^E7s6x3XZ 唔出手真係抆唔番你入去

hing8420 發表於 2009-9-20 11:27 PM

[quote]原帖由 [i]jojojojoj[/i] 於 2009-9-20 10:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273239&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
QcV@4z ~ p$p `y)t 分兩part講,Fgz/aqwN

2t;_C"PC:_S 一睇條片就覺得
3VWh+ak`q5i(i$M 個女人想死唔該快d跳,NQ9_*R(d\.}
唔好係度害人害物
9F m|kS tI 睇d片都睇到, 後面捉住佢果個企都企唔到, 係半空搖擺不定, 2Mi+^L\k,f
個女人仲要用腳撐用腳踢
INof.hs \6W*^4e 左面果個第一次就比你個癲婆扯甩左頂帽, 唔制服你容乜易下 ... [/quote]%C'O$a_3uI
0j6po?H af'K+X c
問題係3個消防都有繩吊住喎M'[l${h
不過 如果我係現場 我都會鐘佢

d228216 發表於 2009-9-20 11:32 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-20 10:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273216&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
2l @h i {#aQyW(_ 6u.lM6_5Tp6v K+iT

A rq%J K!D G 該文是引述新聞:
&O&j(N\2`S0\1J [url=http://hk.news.yahoo.com/article/090920/3/eb9e.html]http://hk.news.yahoo.com/article/090920/3/eb9e.html[/url]
_K"NtE8X [ V*gVgt*h|8]#h
Hr&j+^&nU'b1Zv|
還睇過條片,+d aRo F_ CO
我個人意見,係撐消防員o既...0}Zb/g,d

:dy[%Kv:e 講真,個女人不單好麻煩,而且還危害他人(消防員)性命,
.R{mAq6j\2A/^ 消防員初時還擊,明顯係減低該女人的反抗,係迫不得 ... [/quote]
$m^`+K} N
N,f+E r1vH"h!u [quote]原帖由 [i]hing8420[/i] 於 2009-9-20 11:27 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273309&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]D)[Umw^k n3DBv

e+e UM)D.j f#V
7qa$K?[-d*S_:D 問題係3個消防都有繩吊住喎 {G"k+D(N'UU8X
不過 如果我係現場 我都會鐘佢 [/quote]
[s%ZJ!uT7X
B6W1p8Xy~8D?P 第一獲鐘佢個頭係因為她想除抱住佢果個消防員個安全扣, 左手面果個見到, 所以批九佢...z#? J7g Huf D

Z#KqX3h 第二獲話條8婆被救入屋後伸手去解後面消防員(仍在窗外)個安全扣....應該告她意圖殺人:mad: :mad:E;b_n,c)Fv

+LXm?R'g3m] [[i] 本帖最後由 d228216 於 2009-9-20 11:35 PM 編輯 [/i]]

hing8420 發表於 2009-9-20 11:44 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-9-20 11:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273313&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
)^2?t-r`B2J p
yq8lEC4T~3hs *ht%V7y(~Y$E,m8`

SxOlmu'JU
;DJ5{7E0t1l&] 第一獲鐘佢個頭係因為她想除抱住佢果個消防員個安全扣, 左手面果個見到, 所以批九佢...#_ H2l2t*LA w

n,p(_ QG 第二獲話條[size=5][color=Red]8婆被救入屋後伸手去解後面消防員(仍在窗外)個安全扣[/color][/size]....應該告她意圖殺人:mad: :mad: ... [/quote]
7t w)Lx7QANH#\
3Jqk-J NZ 本來兩邊都唔幫 睇埋你呢個 就肯定消防岩

infjlam 發表於 2009-9-20 11:44 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-9-20 11:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273313&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]R&hZ+be)r1LK
消息話條8婆被救入屋後伸手去解後面消防員(仍在窗外)個安全扣....應該告她意圖殺人:mad: :mad: [/quote]
LlI7h4q;~5w J
,T"wxJ mX V9|n 真係咁絕?:eek: $]}s7`,FTv%F
7T`ObW8^%nU
不過呢,就算係事實一D都唔出奇,O$d$L;Q6N|&H
你睇個女人(報道說她愛打扮成男人)唔單止癲癲地,~Y&pm-` a
而且徒手爬上爬落幾層樓,都好easy,後來更夠膽出手打消防員,Z?w#M,I"u5qW:oq
[color=red][b]就知佢食過下夜粥[/b][/color],佢對消防員o黎講,絕對係一個高度危險人物:gun:m&H+]Q1j jXX'Y

nH|{'O [[i] 本帖最後由 infjlam 於 2009-9-20 11:46 PM 編輯 [/i]]

-仔仔仔- 發表於 2009-9-20 11:50 PM

消防救唔到人又比人鬧
W(].j*bX)`lD 而家救左人又比人鬧:mad:
q:t$e3Y^` 個傻婆咁搞隨時危害埋消防員既安全'QgA[`Tl
仲有街下面既人3C4b3q$Q"Xy7_p
咁既情況下,你地話消防係咪仲要跟埋d咩守則呢???

jojojojoj 發表於 2009-9-21 12:02 AM

[quote]原帖由 [i]hing8420[/i] 於 2009-9-20 11:27 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3273309&ptid=208317][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
8vd&dW@ WLy!@ .q/NQ]?R2m'x

V-\ rd,? ^;yAd 問題係3個消防都有繩吊住喎%rW zs#eV1_
不過 如果我係現場 我都會鐘佢 [/quote]
`Y!Ls1m2vf-| ~X~? J?*dr-]2_ yC5b
吊住唔係大晒0vBg6MXF
跌落去都會傷,
-_$l!Iy;Y/w/Nn 而且3個消防既任務係救佢,
@0~.uOD1a$a 唔係負責比人伸落樓半天吊咁睇住你跳落去

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.