支持消防員 reply !
[url=http://www.hkfsd.gov.hk/home/chi/index.html][color=#810081]http://www.hkfsd.gov.hk/home/chi/index.html[/color][/url]v8t-EcUJ6Zt.Hu4sOemail:[email protected]e&d)I&BG~Zb.O!m
O3_oM(Woee
2qM6zwJAC
敬啟者,
近日新聞,見消防員使用合理武力拯救不合作跳樓婦人Qp6S(N4] r wt
本人認為,非常情況是用非常情序是正確的。
並希全香港消防員全心為港人服務!
謝謝 支持! 加油,救護人員,市民需要你地!:) 支持! 不要受別有用心的人的批評而洩氣 我相信絕大部份市民都係明事理,都會支持消防員o既:agree:
ECH(D N gL$o#VA
消防都係打份工,做自己份內和應該做o既事啫:good: SUPPORT :agree: :agree: :agree: 我睇過條片..果個女人已經發晒癲咁打d消防員
雖然有條繩吊住~但如果d消防員唔扑濕佢..Tf,n^b
佢咁樣掙扎法..頭盔都都比佢打飛~咁樣好客易比佢累死.. V1JuGk%d{
我嫌佢打得少添..條友要跳就唔好搞咁多..浪費人力物力 小弟贊成佢使用暴力...
因為個女人分分鐘整甩佢個扣] dVW{
咁個消防會跌死.....
佢都係人都有自然反應Q2a2_p&^0kh%t:_ c
生命受威脅就應該保護自己:g&v!eV%Q&H;J
/QVuD@Y9G
不過打還打....*H'G gN~s,a&^o
打到危殆好似誇張左小小(FuF o,_7I^
如果可以1Ela6n;ft3NS
應該檢討一下使用暴力ge程度......;@ WkcF#]V.x O!B1B%P
唔至於話佢錯
係要考慮下以後改善 如果唔用合理武力, 後果可能有消防員為此而亡:cry :agree: 撐爆佢地啦!! 勇字當頭! 睇過有線播果條片, 果幾位消防員已經盡了力, 佢哋值得支持. 支持消防員 ~8V C{3~jnbB6S\
而家個爭拗點係個女人入左屋之後果幾拳,rI&~-q*d:Q-N'z
但大家諗下果幾個消防員仲係屋外面,q)F _g{r${#Kv
如果個女人發起癲上黎,
果幾個消防員係有危險架~
所以繼續使用武力,9s;h6}p4S&C p
我覺得係可以理解 ~ 我冇留意哩斷新聞.................! Y4W4Djz)_x
但係我想知道,點解個婦人情況會危殆會嚴重:yy25: