娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2009-9-21 12:28 AM

支持消防員 reply !

[url=http://www.hkfsd.gov.hk/home/chi/index.html][color=#810081]http://www.hkfsd.gov.hk/home/chi/index.html[/color][/url] v8t-EcUJ6Zt.Hu4sO
email:[email protected]e&d)I&BG~Zb.O!m
O3_oM(Woee
2qM6zwJAC
敬啟者,
^!\xv7]0b [xu 近日新聞,見消防員使用合理武力拯救不合作跳樓婦人Qp6S(N4]r wt
本人認為,非常情況是用非常情序是正確的。
]N ]*\D {,y
6MeB l#^YNq/~ 並希全香港消防員全心為港人服務!
5lUG/x ~,q7h
;Ty2En W 謝謝

vv1668vv 發表於 2009-9-21 12:30 AM

支持! 加油,救護人員,市民需要你地!:)

singleung1956 發表於 2009-9-21 12:32 AM

支持! 不要受別有用心的人的批評而洩氣

infjlam 發表於 2009-9-21 12:41 AM

我相信絕大部份市民都係明事理,都會支持消防員o既:agree:
2e _cYtfhR&O^ ECH(DN gL$o#VA
消防都係打份工,做自己份內和應該做o既事啫:good:

zsduck 發表於 2009-9-21 01:07 AM

SUPPORT :agree: :agree: :agree:

makin 發表於 2009-9-21 01:22 AM

我睇過條片..果個女人已經發晒癲咁打d消防員
_I;xA ]L 雖然有條繩吊住~但如果d消防員唔扑濕佢..Tf,n^b
佢咁樣掙扎法..頭盔都都比佢打飛~咁樣好客易比佢累死.. V1JuGk%d{
我嫌佢打得少添..條友要跳就唔好搞咁多..浪費人力物力

ado777 發表於 2009-9-21 01:26 AM

小弟贊成佢使用暴力...
+A%`P:^J rG4u 因為個女人分分鐘整甩佢個扣]dVW{
咁個消防會跌死.....
(dxq7~V!u8a 佢都係人都有自然反應Q2a2_p&^0kh%t:_c
生命受威脅就應該保護自己:g&v!eV%Q&H;J
/QVuD@Y9G
不過打還打....*H'G gN~s,a&^o
打到危殆好似誇張左小小(FuFo,_7I^
如果可以1Ela6n;ft3NS
應該檢討一下使用暴力ge程度......;@ WkcF#] V.x O!B1B%P
唔至於話佢錯
7T"XA,I'`:_V0~ 係要考慮下以後改善

ronin0587 發表於 2009-9-21 01:27 AM

如果唔用合理武力, 後果可能有消防員為此而亡:cry

你好呀0501 發表於 2009-9-21 01:59 AM

:agree:  撐爆佢地啦!! 勇字當頭!

bobo21 發表於 2009-9-21 02:08 AM

睇過有線播果條片, 果幾位消防員已經盡了力, 佢哋值得支持.

spareman4 發表於 2009-9-21 02:18 AM

支持消防員 ~8V C{3~jnbB6S\
而家個爭拗點係個女人入左屋之後果幾拳, rI&~-q*d:Q-N'z
但大家諗下果幾個消防員仲係屋外面,q)F _g{r${#Kv
如果個女人發起癲上黎,
"Fh{ZQ| 果幾個消防員係有危險架~
,NW)F y8B-^ 所以繼續使用武力,9s;h6} p4S&C p
我覺得係可以理解 ~

勇勇 發表於 2009-9-21 02:32 AM

我冇留意哩斷新聞.................! Y4W4D jz)_x
但係我想知道,點解個婦人情況會危殆會嚴重:yy25:
M*Tpd4T7cm g9{ 個40歲婦人明明行得走得跳得:yy17: 點解被救後生命會危殆,係唔係比消防員打到咁:yy25:

alanlau0505 發表於 2009-9-21 02:34 AM

支持警察  !!!!!!!!!!!

tonykwl 發表於 2009-9-21 02:51 AM

我睇過條片, 感覺應該支持消防員

-仔仔仔- 發表於 2009-9-21 02:57 AM

希望大家唔好對今次事件作出無謂既指責
h g)}-j e&s 咁只會降低消防員對我地服務既質素
m @JfGM}6] 並唔係話佢地做野唔好
k%A Ih g"{"m8wvv 而係呢d無謂既指責會`8M(~YWl5g;Ua8[^ v
令佢地做每樣野前都要諗市民既"接受程度" zxL@ \B
咁係非常打擊消防員們既熱誠
_6xc,` KA 到最後..受影響既都只會係廣大市民6B)}SD"V_*t$X
所以無論如何...今次我地都絕對支持消防員!!

manhoc 發表於 2009-9-21 09:09 AM

感覺應該支持消防員??? 唔係感覺呀, 直頭支持啦, 隨時救佢變左自己無命, /Uo^G#T-xK f8Xa
打佢大家就無事, 唔打隨時同佢一齊跌落去,o`-QPfiK
support!

ntc 發表於 2009-9-21 04:12 PM

支持! 加油

chankayiu 發表於 2009-9-21 06:02 PM

100%支持消防员!U@5V[(H~)V N
100%反对东方报业!

pomp 發表於 2009-9-22 03:44 AM

我都覺得佢做得好正確
;T^TEl3KV 要救佢, 呢個係一個方法

jamesleung2667 發表於 2009-9-23 11:28 AM

support:good: :good: :good: :good: :good:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.