娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2009-9-21 12:28 AM

支持消防員 reply !

[url=http://www.hkfsd.gov.hk/home/chi/index.html][color=#810081]http://www.hkfsd.gov.hk/home/chi/index.html[/color][/url]
}^!Yn EJ$FUz ? email:[email protected];U2nFH tl }

RQ$BJ Rz $GQ3fqZ9f
敬啟者,?uob-E%C2F
近日新聞,見消防員使用合理武力拯救不合作跳樓婦人
I.rb~1u%KDJ 本人認為,非常情況是用非常情序是正確的。
qGf t9z
o#]$Q5tlz9v 並希全香港消防員全心為港人服務!
}G6d ^ j7yG
7@Qd.v5M 謝謝

vv1668vv 發表於 2009-9-21 12:30 AM

支持! 加油,救護人員,市民需要你地!:)

singleung1956 發表於 2009-9-21 12:32 AM

支持! 不要受別有用心的人的批評而洩氣

infjlam 發表於 2009-9-21 12:41 AM

我相信絕大部份市民都係明事理,都會支持消防員o既:agree: cy)m8e'zu

M%k6E`|8L m%N2T 消防都係打份工,做自己份內和應該做o既事啫:good:

zsduck 發表於 2009-9-21 01:07 AM

SUPPORT :agree: :agree: :agree:

makin 發表於 2009-9-21 01:22 AM

我睇過條片..果個女人已經發晒癲咁打d消防員LdPn.^%G8LSZ
雖然有條繩吊住~但如果d消防員唔扑濕佢..
V ]!N}W7P.o"A4p 佢咁樣掙扎法..頭盔都都比佢打飛~咁樣好客易比佢累死..
Dj1?\.d H9Uv,} 我嫌佢打得少添..條友要跳就唔好搞咁多..浪費人力物力

ado777 發表於 2009-9-21 01:26 AM

小弟贊成佢使用暴力...
^d @+mF 因為個女人分分鐘整甩佢個扣HH#W;ZeQ$M@(Aw
咁個消防會跌死.....
H q4]0s @Dc:fU 佢都係人都有自然反應 `0\/r;F^9o
生命受威脅就應該保護自己
_*\/GH+y
f \!Ra3WW1["W 不過打還打....
4] i#fMvhZ @ 打到危殆好似誇張左小小
N&`G[?u(N'[ 如果可以*b~Aa/vT
應該檢討一下使用暴力ge程度......S Ef2W'o hS
唔至於話佢錯`iq8BX{,Z
係要考慮下以後改善

ronin0587 發表於 2009-9-21 01:27 AM

如果唔用合理武力, 後果可能有消防員為此而亡:cry

你好呀0501 發表於 2009-9-21 01:59 AM

:agree:  撐爆佢地啦!! 勇字當頭!

bobo21 發表於 2009-9-21 02:08 AM

睇過有線播果條片, 果幾位消防員已經盡了力, 佢哋值得支持.

spareman4 發表於 2009-9-21 02:18 AM

支持消防員 ~
#@.^)v2Z;w%o*t 而家個爭拗點係個女人入左屋之後果幾拳,
/}5s8I9n*g 但大家諗下果幾個消防員仲係屋外面,Oc'| P"l#| q
如果個女人發起癲上黎,6u'Ewv~'I
果幾個消防員係有危險架~ g!@+d;s^f
所以繼續使用武力,;MI*U$[dfL s
我覺得係可以理解 ~

勇勇 發表於 2009-9-21 02:32 AM

我冇留意哩斷新聞.................!Z5F LY5pzY3\f
但係我想知道,點解個婦人情況會危殆會嚴重:yy25: )E.n;ev]
個40歲婦人明明行得走得跳得:yy17: 點解被救後生命會危殆,係唔係比消防員打到咁:yy25:

alanlau0505 發表於 2009-9-21 02:34 AM

支持警察  !!!!!!!!!!!

tonykwl 發表於 2009-9-21 02:51 AM

我睇過條片, 感覺應該支持消防員

-仔仔仔- 發表於 2009-9-21 02:57 AM

希望大家唔好對今次事件作出無謂既指責5f?@4m3L
咁只會降低消防員對我地服務既質素
Z,{$mpj$RP$Qj"k| 並唔係話佢地做野唔好 \|e;l;F8a#zGM
而係呢d無謂既指責會,^r)ArfE}:M6|
令佢地做每樣野前都要諗市民既"接受程度"(kWg:K#Pa
咁係非常打擊消防員們既熱誠
Z0]sk)v/~6`5C 到最後..受影響既都只會係廣大市民
m!U{,RV.|OoR"ht 所以無論如何...今次我地都絕對支持消防員!!

manhoc 發表於 2009-9-21 09:09 AM

感覺應該支持消防員??? 唔係感覺呀, 直頭支持啦, 隨時救佢變左自己無命,
$a,oz4E3V.m6|$b @ 打佢大家就無事, 唔打隨時同佢一齊跌落去,1tl,G-TwdC#Q:S
support!

ntc 發表於 2009-9-21 04:12 PM

支持! 加油

chankayiu 發表於 2009-9-21 06:02 PM

100%支持消防员!/^$F0b:Ur5d ^
100%反对东方报业!

pomp 發表於 2009-9-22 03:44 AM

我都覺得佢做得好正確
a#n"bCD#u 要救佢, 呢個係一個方法

jamesleung2667 發表於 2009-9-23 11:28 AM

support:good: :good: :good: :good: :good:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.