支持消防員 reply !
[url=http://www.hkfsd.gov.hk/home/chi/index.html][color=#810081]http://www.hkfsd.gov.hk/home/chi/index.html[/color][/url]email:[email protected];U2nFH tl}
$GQ3fqZ9f
敬啟者,?uob-E%C2F
近日新聞,見消防員使用合理武力拯救不合作跳樓婦人
本人認為,非常情況是用非常情序是正確的。
並希全香港消防員全心為港人服務!
謝謝 支持! 加油,救護人員,市民需要你地!:) 支持! 不要受別有用心的人的批評而洩氣 我相信絕大部份市民都係明事理,都會支持消防員o既:agree: cy)m8e'zu
消防都係打份工,做自己份內和應該做o既事啫:good: SUPPORT :agree: :agree: :agree: 我睇過條片..果個女人已經發晒癲咁打d消防員LdP n.^%G8LSZ
雖然有條繩吊住~但如果d消防員唔扑濕佢..
佢咁樣掙扎法..頭盔都都比佢打飛~咁樣好客易比佢累死..
我嫌佢打得少添..條友要跳就唔好搞咁多..浪費人力物力 小弟贊成佢使用暴力...
因為個女人分分鐘整甩佢個扣HH#W;ZeQ$M@(Aw
咁個消防會跌死.....
佢都係人都有自然反應 `0\/r;F^9o
生命受威脅就應該保護自己
不過打還打....
打到危殆好似誇張左小小
如果可以*b~Aa/vT
應該檢討一下使用暴力ge程度......SEf2W'ohS
唔至於話佢錯`iq8BX{,Z
係要考慮下以後改善 如果唔用合理武力, 後果可能有消防員為此而亡:cry :agree: 撐爆佢地啦!! 勇字當頭! 睇過有線播果條片, 果幾位消防員已經盡了力, 佢哋值得支持. 支持消防員 ~
而家個爭拗點係個女人入左屋之後果幾拳,
但大家諗下果幾個消防員仲係屋外面,Oc'| P"l#| q
如果個女人發起癲上黎,6u'E wv~'I
果幾個消防員係有危險架~ g!@+d;s^f
所以繼續使用武力,;MI*U$[dfLs
我覺得係可以理解 ~ 我冇留意哩斷新聞.................!Z5FLY5pzY3\f
但係我想知道,點解個婦人情況會危殆會嚴重:yy25: )E.n;ev]
個40歲婦人明明行得走得跳得:yy17: 點解被救後生命會危殆,係唔係比消防員打到咁:yy25: 支持警察 !!!!!!!!!!! 我睇過條片, 感覺應該支持消防員 希望大家唔好對今次事件作出無謂既指責5f?@4m3L
咁只會降低消防員對我地服務既質素
並唔係話佢地做野唔好 \|e;l;F8a#zGM
而係呢d無謂既指責會,^r)ArfE}:M6|
令佢地做每樣野前都要諗市民既"接受程度"(kWg:K#Pa
咁係非常打擊消防員們既熱誠
到最後..受影響既都只會係廣大市民
所以無論如何...今次我地都絕對支持消防員!! 感覺應該支持消防員??? 唔係感覺呀, 直頭支持啦, 隨時救佢變左自己無命,
打佢大家就無事, 唔打隨時同佢一齊跌落去,1tl,G-TwdC#Q:S
support! 支持! 加油 100%支持消防员!/^$F0b:Ur5d ^
100%反对东方报业! 我都覺得佢做得好正確
要救佢, 呢個係一個方法 support:good: :good: :good: :good: :good:
頁:
[1]
2