娛樂滿紛 26FUN's Archiver

J.T. 發表於 2009-9-22 12:28 AM

聖保羅中五生 跳級讀劍橋

[url=http://hk.news.yahoo.com/article/090920/4/ebh3.html]http://hk.news.yahoo.com/article/090920/4/ebh3.html[/url]
`b\&Z{+a'd
'nk~C? [url=http://www.mingpaonews.com/][img]http://l.yimg.com/mq/i/nws/partner/mp.gif[/img][color=#215da9] [/color][/url]#ub8H!}m6oWT&v
(明報)2009年9月21日 星期一 05:10
*yU` qCB q P1rI6ekNv#Xx
【明報專訊】
M5ot&j q"LD| 17歲的王凱麟剛在[color=#000000]聖保羅[/color]書院修畢中五,新學年卻非升讀預科,而是「跳級」遠赴[color=#000000]英國[/color]著名學府[color=#000000]劍橋[/color]大學升讀一年級。王凱麟中三時有機會踏入劍橋校園即一見鍾情,立誓考入劍橋,之後兩年應付本港會考之餘,自學應考英國高考取得6優佳績,終跨入劍橋門檻。g Ig%|\p+d
/xd,B2` Fg }
中三初訪劍橋 「一見鍾情」
4^(P$G sV}_ P3|(z(H 2`6FjL!`_h
在2007年中三的暑假,王凱麟參加學校舉辦的「劍橋大學體驗營」,自此與劍橋結下不解緣,決心把握機會入讀劍橋。「為期兩周的體驗營,我感受到劍橋那種良好的學習環境及氣氛,與該校學生閒談間,更發現他們舉止談吐都很成熟,比自己聰明得多,我很想成為他們的一分子﹗」凱麟笑言,父母自小已向他介紹世界各地的著名學府,「我知道有劍橋,但認識不深,直至07年暑假,一見鍾情。」
$I?!k-w4{zb
4{;S7NU8]u,`E 英國高考獲6優8]!H(D)M)U-a}1E,m

G)Oba'Ng 他的同學中四時已開始為會考打拼,但王凱麟卻付出雙倍努力,為10科會考、6科英國高考發奮。他自行購買英國高考課程的參考書學習,遇有不明即請教老師。他笑言﹕「那段時間真的要犧牲玩樂,又不可追電視劇集,要專心溫習。」他稱,中四時要先應考3個英國高考AL的科目以及3個AS的科目,一共接近30份考卷,令他體力透支,最難忘去年6月4日,考試時間長達8小時,由下午2時考至晚上10時半。l+J-]FSo3^
et I6v,t8S8H2d
王凱麟升讀中五,不單要應付本港會考,另要完成中四已應考3個AS科目其餘部分考卷,結果英國高考6科全獲A級成績。皇天不負有心人,王凱麟終通過面試,上月正式獲劍橋取錄為自然科學系一年級學生,下月初啟程前往英國。他說﹕「我希望能突破傳統框框,不要給會考綑綁著,向著自己的意願走,把握機會一定成功﹗」
4CG%I#~HPxf,L!d H6P#HlHr*m
聖保羅書院表示,學校過去有個別學生考入劍橋大學等著名學府,但以中六或中七學生較多,笑言凱麟或是創校150多年以來,首名考入劍橋的中五生。b'dRJpU

:v'x k#GT 明報記者 蔡惠華
&KZB:xLd FN+m &};X4h`Lz%i:D
=================================================;OIQ d:L-SE$x
師弟好野~!!:yy02: :yy02: :yy02:
(d z%aIxL
/Sr_T0}A@ k [[i] 本帖最後由 J.T. 於 2009-9-22 12:30 AM 編輯 [/i]]

vv1668vv 發表於 2009-9-22 12:37 AM

近排 一則 較為 正面 新聞 SM M"E9p
j|0Zgbz$zZ
真有毅力! 好掂呀!! :good:

selena127 發表於 2009-9-22 12:42 AM

最討厭 d 人跳級 , 未學行先學飛 , 小心仆死你 !!
g2d8wLq)H(M6P8p
I,UJZJ4F%N 就算天才都係咁話 , 何況個中五生根本就唔係天才 !! H6UhCn
只有蠢人先會用禁多時間讀書 !!Y3boqkw

#X?#vT wF-l} 「我希望能突破傳統框框,不要給會考綑綁著,向著自己的意願走,把握機會一定成功﹗」 e%F&r*\*p&b
根本就驚左會考 !!@h$L(wW)R
n8c!~4n _$m
睇佢幾時讀書讀到死 !!

vv1668vv 發表於 2009-9-22 12:51 AM

[font=新細明體]咦?  吃 不 到 的   [font=新細明體]生  果   !?      :yy03: :yy03:   [/font][/font]
m _&^+`+@ lB%k r/n BN%QV
[[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-9-22 12:53 AM 編輯 [/i]]

hwkeung 發表於 2009-9-22 07:29 AM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-9-22 12:42 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3274565&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] q~?;u?vw5}
最討厭 d 人跳級 , 未學行先學飛 , 小心仆死你 !!
+^[Ux.sC2E 0D$WG#@R0U:[:m
就算天才都係咁話 , 何況個中五生根本就唔係天才 !!
a*TM Mg DL 只有蠢人先會用禁多時間讀書 !!
m7Z;RSSjSh/l k v Rt2|7L$v
「我希望能突破傳統框框,不要給會考綑綁著,向著自己的意願走,把握機會一定成功﹗」 ... [/quote]
e:Y,T mIWM;A 如果佢唔係天才, 你試下搵個蠢人好似佢咁勤力睇下考到咩料出來?w!Vj c&ZC C8gw
天才只係比一般人聰明d, 唔勤力都無用,0~5^ S8M\z

&N [z {/N:dL 你都算把炮, 見解真獨到!:yy02:

seafireson2 發表於 2009-9-22 08:54 AM

我唔中意”天才”新聞,
6E[0@8}"I 有好多人都好努力,唔比d天才懶,點解呢d普通人冇人理?
3ZSLZl\kh 反而因為天才好彩,天生iq高,C)\/UvC%PS7J
只要同普通人一樣努力,就可以有超人成績,咁就可以成為焦點?
MK5d|ENH,a J2[`
K&mwh9k:^z 不過,哩個人唔算係天才,%}N K&}RV
因為佢要花太多時間,先有哩個成績, x*m["j;i Z:[
佢只係非常聰明的普通人,至多係比較蠢的天才。
r3F.t8xW ]2r#y Yi$kd,Z zX,N
[[i] 本帖最後由 seafireson2 於 2009-9-22 10:18 AM 編輯 [/i]]

seafireson2 發表於 2009-9-22 09:17 AM

無論佢係天才定係普通人,
+L5h[7Yk 佢ge努力真係超晒班,
v*MG Sq4e!j]'Kz 本身係好抵讚,
,f N ACQ%kS|&q 但佢會唔會忽略左身邊ge朋友?
+Tr\$O-T"V 中學ge朋友真係最交心,機會過了就冇...e9j T%P#?:^!g4ul
仲有個人ge興趣嗜好,f5ax+@5u
個世界好大,科學係好奇妙,但其他範疇都可以好奇妙...z8uv?G1L

V q@ z1w/x9V*k;N |/e [[i] 本帖最後由 seafireson2 於 2009-9-22 10:51 AM 編輯 [/i]]

12d3 發表於 2009-9-22 10:28 AM

天才又如何? 我們身邊有個天才, 生活會好一點嗎?
-gSQ(fOu/xkm8b 希特勒是繪畫天才, 毛澤東也算是文學上的天才.....

steve123456 發表於 2009-9-22 12:22 PM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-9-22 12:42 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3274565&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]]G*A2a LI.l K
最討厭 d 人跳級 , 未學行先學飛 , 小心仆死你 !!
mv/l(MDs
L$L o-XT}@ 就算天才都係咁話 , 何況個中五生根本就唔係天才 !!
m.o*|:i \ 只有蠢人先會用禁多時間讀書 !!
f?{BAQ
B f"XA+s 「我希望能突破傳統框框,不要給會考綑綁著,向著自己的意願走,把握機會一定成功﹗」 ... [/quote]M%X/A8z:Up~
]K$Em'R!?}$N
人地係真係有料讀到[color=red]英國高考[/color]6條A番黎呀:nogood:

Kev 發表於 2009-9-22 12:43 PM

只有蠢人先會用禁多時間讀書
?{.?({3| yT$x lol:haha: :haha: :haha:  rt-v s1[LB1^

o%Gp$U}4@,s:Si3M3C J i dont care how much time people spend to revise, yet the result is what i concern..
DLNtwV"v some people spend 0 time get 0 result.Jm ]dh
some spend 100 get 100.
sF:@fKZ\ some spend 100 get 0.
1?&k$ndZp and some spend 50 get 100.
V/Yhz7? but i have never heard of people spend 0 getting 100.
*Uq pb g9yD hw$dzS+d Iw
everything needs efforts.. this guy spent all his time to study and he gets what he wants..
In9h#d.n~ r(FGE and this is the point.. which tells us there's no free lunch in this world..
A ~ aH!u
!jSOd2O.r*J for those people who criticise this guy, no offense but who do you think you are?

selena127 發表於 2009-9-22 02:11 PM

其實, 中學時代最好同班同學 , 朋友 一齊做 d 無聊野 , 蠢事係最開心 !!
Fg~ O1o b#uE b^"BA K:Rb
另外 , 天才同弱智根本無分別 , 個腦都係有問題 !!Q9u*\ M;ETC)l
只不過 d 人鐘意天才 , 唔鐘意弱智 !!}{5? \C S3qH5VE
真可悲 !!

infjlam 發表於 2009-9-22 02:17 PM

當年我入U住宿舍時,有個16歲星洲同學仔,佢就真係天才喇,
m-C$m.l"T$`5T 平日佢唔駛點讀,玩得多過我地,但每學期成績科科都拿火箭,
'] `"|8eP5m3dZ 呢D至叫做天才!
H+Z1lvk2s 當年李嘉欣會考2A7B,亦係佢搏命讀o既成果~0B\8w/P Z R6v)jN`

^$L'{1].L@R-Q y 其實佢都冇話自己係天才,W]8yZ6X7H&^Yr
佢只係勤力讀書,中五後入劍橋,唔係好誇張啫,有乜唔好先?

J.T. 發表於 2009-9-22 02:41 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-9-22 02:17 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3274911&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
D h+LC1Vc$k{)Z+~ 當年我入U住宿舍時,有個16歲星洲同學仔,佢就真係天才喇,ZOR4\ E^#R
平日佢唔駛點讀,玩得多過我地,但每學期成績科科都拿火箭,!N`vA+l;K
呢D至叫做天才!
l*Qkq5[v*z:X {a J/D 當年李嘉欣會考2A7B,亦係佢搏命讀o既成果~
7J I1{$jL;~'n
+n)d0q+J Mb p [color=magenta]其實佢都冇話自己係天才,8g$WKs*Nt |4p
佢只係勤力讀書,中五後入劍橋,唔係好誇張啫,有乜唔好先?[/color] [/quote]#d!A.^y u0v!`L
ture~~~:yy02:
\^)\ Lln some people can't read.....:yy22:l@-Z+D5Q$z
G.anS?
@ qaNd4KzS.e.p5w
also alan's major in Cambridge is "social scene"#m(zT;TO k
actually not that useful.....:yy33:
I Wp$`7z)u T$\;Wf.g8r
but still 抵讚~~:yy02:
om#j |w G2t +{@DW)y+s:T2Zz
[[i] 本帖最後由 J.T. 於 2009-9-22 02:47 PM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2009-9-22 02:47 PM

今日金句:天才同弱智根本無分別 , 個腦都係有問題 !!:good:

J.T. 發表於 2009-9-22 02:52 PM

[quote]原帖由 [i]Kev[/i] 於 2009-9-22 12:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3274865&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]aY,yS/r(D:]K
只有蠢人先會用禁多時間讀書QF'nj}&V O9H2UR
lol:haha: :haha: :haha:  
8C(\J'a!o+b5s
c{zm__h4Kx i dont care how much time people spend to revise, yet the result is what i concern..
'R:c3G4XmQ some people spend 0 time get 0 result.
,V+Y?0U{'d some spend 100 get 100.q8v_2F9PB#J#_)XA
some spend 100 get 0.
Lk2v9RH O and some spend 50 get 100.
2w+P5Xda;Y:X$D#F$V%M but i have never heard of people spend 0 getting 100. :a(rmDOSz
!v#[v ^w
[color=magenta]everything needs efforts.. [color=red]this guy spent all his time to study and he gets what he wants..[/color]
X M n\1nt and this is the point.. which tells us there's no free lunch in this world..W3R!v uDvD}
S'i.gI7? ?2S2V
for those people who criticise this guy, no offense but who do you think you are?[/color] [/quote]
u oV:@,Fo$x totally agree....that's what he want.......

J.T. 發表於 2009-9-22 02:55 PM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-9-22 12:42 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3274565&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
$Z@@T,I#Z4yZ;v 最討厭 d 人跳級 , 未學行先學飛 , 小心仆死你 !!
@)Y!x.G'W9d
?!W Ll.D1@S"H1?9~ 就算天才都係咁話 , 何況個中五生根本就唔係天才 !!xa7^:u+O,b-X
只有蠢人先會用禁多時間讀書 !!
i8fk[nB x n#U7Ar*DJR
「我希望能突破傳統框框,不要給會考綑綁著,向著自己的意願走,把握機會一定成功﹗」*d'H5O4Gh!iz,f
[color=red]根本就驚左會考 !![/color]
,Ejf&IcG+a8]
,i.sI|tH"vHc 睇佢幾時讀書讀到死 !![/quote]'D+X*`P2d!h^ R
but he did take the CE..................:yy10: :yy11:

Ysonson 發表於 2009-9-22 05:24 PM

聰明 無錯係會易學識d新野 / 舉一反三
U(e0|R c4qb.n#~ 努力 可能資質唔夠 但努力都可以得到一番好成績 ^d `~C&R

4U&J(rY4J&h0[Ayh 聰明+努力 有齊呢兩樣野真係好屈////
&o~]Z^C
zd:p&wDxZE 期待佢將來有一番大成就!:agree:

pomp 發表於 2009-9-22 07:28 PM

點解我唔係天才:angry:

meynellslam 發表於 2009-9-22 11:05 PM

一個天才都要千萬個正常既support先有作用

vv1668vv 發表於 2009-9-23 12:53 AM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-9-22 02:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3274907&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
d\i0f5Hn g7T 其實, 中學時代最好同班同學 , 朋友 一齊做 d 無聊野 , 蠢事係最開心 !! I:K1pzC ](N

^ Hj9O0Hz2X:B 另外 , 天才同弱智根本無分別 , 個腦都係有問題 !!XM2v#^M8{(i~
只不過 d 人鐘意天才 , 唔鐘意弱智 !!:`T5?ro{/z+x.\pTp
真可悲 !! ... [/quote]%X_+F4_ ~ {*H6A'E
j_ pv7A
某 些 人 將 學 習 效 果 歸 咎 于  天資天分。
T(s8Y6ZRTC7g @j.[w3_ L]V7} M
學習成功與否。。 R3tFp?)tdF
除左   “天分”, 自我心理調整, 犧牲,  能耐堅持   的表現  ,
F4y7Hfv9I 背后很多 支持,鼓勵,引導之外。
-j!w6N:M+Cw 相信  時間管理  都 系 一個 關鍵所在。

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.