聖保羅中五生 跳級讀劍橋
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/090920/4/ebh3.html]http://hk.news.yahoo.com/article/090920/4/ebh3.html[/url][url=http://www.mingpaonews.com/][img]http://l.yimg.com/mq/i/nws/partner/mp.gif[/img][color=#215da9] [/color][/url]#ub8H!}m6oWT&v
(明報)2009年9月21日 星期一 05:10
P1rI6ekNv#Xx
【明報專訊】
17歲的王凱麟剛在[color=#000000]聖保羅[/color]書院修畢中五,新學年卻非升讀預科,而是「跳級」遠赴[color=#000000]英國[/color]著名學府[color=#000000]劍橋[/color]大學升讀一年級。王凱麟中三時有機會踏入劍橋校園即一見鍾情,立誓考入劍橋,之後兩年應付本港會考之餘,自學應考英國高考取得6優佳績,終跨入劍橋門檻。g Ig%|\p+d
/xd,B2`Fg }
中三初訪劍橋 「一見鍾情」
2`6FjL!`_ h
在2007年中三的暑假,王凱麟參加學校舉辦的「劍橋大學體驗營」,自此與劍橋結下不解緣,決心把握機會入讀劍橋。「為期兩周的體驗營,我感受到劍橋那種良好的學習環境及氣氛,與該校學生閒談間,更發現他們舉止談吐都很成熟,比自己聰明得多,我很想成為他們的一分子﹗」凱麟笑言,父母自小已向他介紹世界各地的著名學府,「我知道有劍橋,但認識不深,直至07年暑假,一見鍾情。」
英國高考獲6優8]!H(D)M)U-a}1E,m
他的同學中四時已開始為會考打拼,但王凱麟卻付出雙倍努力,為10科會考、6科英國高考發奮。他自行購買英國高考課程的參考書學習,遇有不明即請教老師。他笑言﹕「那段時間真的要犧牲玩樂,又不可追電視劇集,要專心溫習。」他稱,中四時要先應考3個英國高考AL的科目以及3個AS的科目,一共接近30份考卷,令他體力透支,最難忘去年6月4日,考試時間長達8小時,由下午2時考至晚上10時半。l+J-]FSo3^
etI6v,t8S8H2d
王凱麟升讀中五,不單要應付本港會考,另要完成中四已應考3個AS科目其餘部分考卷,結果英國高考6科全獲A級成績。皇天不負有心人,王凱麟終通過面試,上月正式獲劍橋取錄為自然科學系一年級學生,下月初啟程前往英國。他說﹕「我希望能突破傳統框框,不要給會考綑綁著,向著自己的意願走,把握機會一定成功﹗」
H6P#HlHr*m
聖保羅書院表示,學校過去有個別學生考入劍橋大學等著名學府,但以中六或中七學生較多,笑言凱麟或是創校150多年以來,首名考入劍橋的中五生。b'dRJpU
明報記者 蔡惠華
&};X4h`Lz%i:D
=================================================;OIQ d:L-SE$x
師弟好野~!!:yy02: :yy02: :yy02:
[[i] 本帖最後由 J.T. 於 2009-9-22 12:30 AM 編輯 [/i]] 近排 一則 較為 正面 新聞 SM M"E9p
j|0Zgbz$zZ
真有毅力! 好掂呀!! :good: 最討厭 d 人跳級 , 未學行先學飛 , 小心仆死你 !!
就算天才都係咁話 , 何況個中五生根本就唔係天才 !!H6UhCn
只有蠢人先會用禁多時間讀書 !!Y3boqkw
「我希望能突破傳統框框,不要給會考綑綁著,向著自己的意願走,把握機會一定成功﹗」 e%F&r*\*p&b
根本就驚左會考 !!@h$L(wW)R
n8c!~4n_$m
睇佢幾時讀書讀到死 !! [font=新細明體]咦? 吃 不 到 的 [font=新細明體]生 果 !? :yy03: :yy03: [/font][/font]
lB%kr/n BN%QV
[[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-9-22 12:53 AM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-9-22 12:42 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3274565&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] q~?;u?vw5}
最討厭 d 人跳級 , 未學行先學飛 , 小心仆死你 !!
0D$WG#@R0U:[:m
就算天才都係咁話 , 何況個中五生根本就唔係天才 !!
只有蠢人先會用禁多時間讀書 !!
v Rt2|7L$v
「我希望能突破傳統框框,不要給會考綑綁著,向著自己的意願走,把握機會一定成功﹗」 ... [/quote]
如果佢唔係天才, 你試下搵個蠢人好似佢咁勤力睇下考到咩料出來?w!Vjc&ZC C8gw
天才只係比一般人聰明d, 唔勤力都無用,0~5^S8M\z
你都算把炮, 見解真獨到!:yy02: 我唔中意”天才”新聞,
有好多人都好努力,唔比d天才懶,點解呢d普通人冇人理?
反而因為天才好彩,天生iq高,C)\/UvC%PS7J
只要同普通人一樣努力,就可以有超人成績,咁就可以成為焦點?
不過,哩個人唔算係天才,%}N K&}RV
因為佢要花太多時間,先有哩個成績, x*m["j;i Z:[
佢只係非常聰明的普通人,至多係比較蠢的天才。
Yi$kd,ZzX,N
[[i] 本帖最後由 seafireson2 於 2009-9-22 10:18 AM 編輯 [/i]] 無論佢係天才定係普通人,
佢ge努力真係超晒班,
本身係好抵讚,
但佢會唔會忽略左身邊ge朋友?
中學ge朋友真係最交心,機會過了就冇...e9j T%P#?:^!g4ul
仲有個人ge興趣嗜好,f5ax+@5u
個世界好大,科學係好奇妙,但其他範疇都可以好奇妙...z8uv?G1L