佢並唔係天才,只不過佢真係用盡自己既努力去讀書姐!!!!
J
r)Hk*q;t)u*C1Y
依家係佢既努力得到回報,支持佢未替佢開心下,唔支持未由佢!!!$VTPL2L}
冇必要踩人哋
有得自然有失....佢同樣會冇咗好似我呢d懶人咁多既玩樂時間:)
我認同以上的言論
4l:DwQ-U4s`
呢位少年唔算係天才吧
應該是懂得把握有限的機會(vC9q1rr3w%|H
其實香港的青少年也是可以跟他一樣7Kxu G+A
v'D
報讀英國的會考的
為何沒有這樣做???2u&Mf.?+y;d
是不知道有這回事 還是不想增加麻煩P8x#OL
Y)ehF#W
3E\utY%pF4J/o
無論是那個原因+}LZA8q.I.q
也是放棄了一個機會吧6XFQ;I1}!A#P3sJ-@
-J7C+L4PXmk/D
夢想是靠自己雙手實現
機會是留給有準備的人
如果有夢想有目標 就只要努力去實現就好
~i)o.~+w/}@N
不要再說什麼天才論吧@@
p.s. 以上只是個人見解 歡迎討論 請問狂插:P
[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-9-23 12:53 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3275575&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
PZ)z}2k(jB;O9nz
某 些 人 將 學 習 效 果 歸 咎 于 天資天分。
學習成功與否。。 1M k6jt(@N{
除左 “天分”, 自我心理調整, 犧牲, 能耐堅持 的表現 ,
背后很多 支持,鼓勵,引導之外。qJ6Z^6S)~3{
相信 時間管理 都 系 一個 關鍵所在。 ... [/quote]
remind me one word....... 6j&Rtpu:g
perseverance~!!!7s~%ri]
:yy02: 4k x\^A)~7M
[youtube]wu6CSKppMOw[/youtube]
start from 2:16
[quote]原帖由 [i]J.T.[/i] 於 2009-9-23 05:05 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3276108&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]7V5]@@C8|T4j w$m
remind me one word.......