娛樂滿紛 26FUN's Archiver

人狼王子 發表於 2009-9-23 03:47 AM

佢並唔係天才,只不過佢真係用盡自己既努力去讀書姐!!!! J r)Hk*q;t)u*C1Y
依家係佢既努力得到回報,支持佢未替佢開心下,唔支持未由佢!!!$VTPL2L}
冇必要踩人哋
@(A~ m Xo 有得自然有失....佢同樣會冇咗好似我呢d懶人咁多既玩樂時間:)

pkbrian 發表於 2009-9-23 07:24 AM

我認同以上的言論
o{}"\5Pm{4` Z e;y 4l:Dw Q-U4s`
呢位少年唔算係天才吧
ZK;L-\})s,a$pG 應該是懂得把握有限的機會(vC9q1rr3w%|H

yb)dc3j0P6~c 其實香港的青少年也是可以跟他一樣7Kxu G+A v'D
報讀英國的會考的
j"zx8q BNvr p5I 為何沒有這樣做???2u&Mf.?+y;d
是不知道有這回事 還是不想增加麻煩P8x#OL Y)e hF#W
3E\ut Y%pF4J/o
無論是那個原因+}LZA8q.I.q
也是放棄了一個機會吧6XFQ;I1}!A#P3sJ-@
-J7C+L4PXmk/D
夢想是靠自己雙手實現
)r [*V BT 機會是留給有準備的人
P2ugDq w i 如果有夢想有目標  就只要努力去實現就好
Cf$B+b:H9gz*O ~i)o.~+w/}@N
不要再說什麼天才論吧@@
~K9^uM%EET!h[ {5g
K,_FQ {7\ p.s.  以上只是個人見解  歡迎討論  請問狂插:P

J.T. 發表於 2009-9-23 05:05 PM

[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-9-23 12:53 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3275575&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
+LEI7K ]X PZ)z}2k(jB;O9nz

5a7mf Bo 某 些 人 將 學 習 效 果 歸 咎 于  天資天分。
\!{9z ^6F+{&[#z
`2t g+S@Ds%tf 學習成功與否。。 1M k6jt(@N{
除左   “天分”, 自我心理調整, 犧牲,  能耐堅持   的表現  ,
0`:vO:yX O]d#? 背后很多 支持,鼓勵,引導之外。qJ6Z^6S)~3{
相信  時間管理  都 系 一個 關鍵所在。 ... [/quote]
MJ,UmU-[ F remind me one word....... 6j&Rtpu:g
perseverance~!!!7s~%ri]
:yy02: 4kx\^A)~7M

jc:oO%hk0F"~r.KmX [youtube]wu6CSKppMOw[/youtube]
/X1g.V)|3{ start from 2:16

vv1668vv 發表於 2009-9-23 06:34 PM

[quote]原帖由 [i]J.T.[/i] 於 2009-9-23 05:05 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3276108&ptid=208370][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]7V5]@@C8|T4j w$m

2o Dh Y{jM remind me one word....... SS NY#W#te.B6k
perseverance~!!! pVo j3}
:yy02: 8T$Dpc(Ga
/sK3s7X:j
wu6CSKppMOw_m&eq2F2K
start from 2:16 [/quote]5r)Sr] h:UgR

&MD B1} E0P+m'^
#_6BhB1xsG.@T :yy02: :yy02:
_$j$i;o;@ gh$V6Lg [font=Times New Roman, serif]THZ![/font] px-]{w1i T B"k

eo u^_ [[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-9-23 08:12 PM 編輯 [/i]]

atimsi 發表於 2009-10-1 06:11 PM

我想追究下这辈子出现过所谓神童,现在都出哪里了?

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.